torsdag 23. august 2007

Overflyttet

Det ble bare stress igjen i natt.. Nye røntgen viste mer væske og de var stresset nå.

De ville ha en ny vurdering av minstemann på riksen. Det ble en gul ambulanse tur, det gikk fort, men ingen blålys.
Metningen hans gikk ned til 88-87 i bilen, og han måtte få mer oksygen.
Da vi kom fram ble det ganske mye mas. Jeg hadde mest lyst til å rope høyt, TI STILLE!!
En sykepleier snakket med en lege, jeg snakket med en annen, en annen sykepleier snakket med hun jeg snakket med samtidig som hun ordna væske og måtte sjekke blodtrykk. Blodtrykket falt, og lå ganske lavt. Han kasta opp mer blod, og ble ganske borte en periode.
Legen spurte om jeg ikke ville ringe til noen som kunne komme. Jeg gikk ut av rommet litt for å ringe mann og mormor. Det ble litt ståhei der en stund, men vi ble omsider rullet inn på rommet.

Der fikk vi to sykepleiere, og de styra med sitt. Minstemann sov mye, og en periode var en vanskelig å få kontakt med. Behøver ikke å si hvor ekkelt det var..
Mann, barn og mormor kom til slutt, og det var godt.
Da hadde minstemann stabilisert seg, men behøvde oksygen og overvåking av puls og blodtrykk.

Han fikk mer trombocytter, for de var lave.. igjen..
Så gikk de igang med å gi en medisin som ville trekke væsken, eller gjør så at væsken ikke gikk ut av blodbanene. Og dermed kunne bli transportert til nyrene og så ut.
Nye røntgen bilder og ny ultralyd ble tatt. De fant mer væske og på nye steder.
Legene kan ikke få presisert nok hvor alvorlig dette er, men de gjør alt de kan.

Han har nå leukemi, infeksjon og bivirkninger av mylotarg kuren. Hva som er hva er et stort puslespill.

Den medisinen kan ta lang tid, men vi håper på bedring snart. Magen er så stor og sprengt, og han har virkelig problemer med å puste.
Han har diare, og de har lagt inn kateter for å måle urin og for å lette på trykket.
Morfinen dosen er som før, og det er godt. Men han sover, og sover, og sover.. Plutselig kvekker han til og er tørst. Veldig tørst..

Han får drikke det han vil, men ikke spise. Ikke vil han ha noe heller.

I natt skal jeg sove på foreldrerommet, men i morgen skal de søke om plass på en hybel. Det er godt å være her nå jeg ikke, må-må, men fordi jeg har lyst. Altså jeg har jo hatt lyst til å være her, men samtidig så vil jeg ikke fordi man blir så sliten. Så sliten av å ikke sove, ikke få spist når du vil, gå på do når du vil. Nå er det en der hele tiden, uansett hva. Det er godt..

Intensiven er varslet, for faller metningen mer, så vil de legge han i respirator. Og det ble som jeg sa, eller hvertfall sa til noen, jeg var redd han skulle få problemer med pusten. ( og det var før alt dette her) Og jeg var redd de ikke ville hjelpe han.. De vil hjelpe han, så lenge leukemien ikke viser tegn til å tatt over helt. Enn så lenge så arbeider de som om mylotargen har fungert, eller holder på å fungere. De vil kanskje ta en beinmarg til onsdag, men ikke før. DEt for å gi både han og mylotargen nok tid. Så lenge de venter med den, så har vi kjøpt oss litt tid.

Mon tro om det blir noe søvn på meg i natt..

76 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg aner rett og slett ikke hva jeg skal si. Finner ikke ord som kan trøste.
Det kniper i hjertet mitt, tårene renner.

Dere er i tankene min konstant.
Ber for dere hver dag.

Klem fra
Siri *3barn*

Anonym sa...

Jeg er så fryktelig glad for å "høre fra deg" nå... Det er HÅP! Vi er mange som tenker på deg i natt, om du ikke får sove.

Anonym sa...

Det var utrolig godt å få en oppdatering nå.
Har vært innom siden sikkert 100 ganger i dag, for å få oppdateringer om minstemann. Lille nydelige gutten.

Fortsetter å krysse alt for den lille kjempen...

Mamma til 3

Anonym sa...

Åh, som jeg har ventet på oppdatering nå.. Godt å høre at den lille tøffingen er relativt stabil nå, til tross for litt styr tidligere i dag.
Han lever - han kjemper.. Det er HÅP!!

Varme tanker og klemmer.

Camilla(zemoc)

Anonym sa...

Åh, endelig kom oppdateringen!! Jeg har som flere andre her, venta i nesten uutholdbar spenning/angst ...

Det er ikke grenser for hva dere skal gjennomgå.. nå må mirakelet skje snart..

Vi HÅPER fortsatt, og ber til høyere makter!

Tenker på dere! *klem*

Anonym sa...

dere er i mine tanker hver dag..

Det er så vondt å høre en så liten, vakker og tapper gutt ha det så vondt...Livet er så urettferdig, tårene bare renner og renner.

Tenner et lys for minstemann.

Anonym sa...

Han er en liten kjempe, minstemann. Jeg heier på han fortsatt!

Jannski på NM

Anonym sa...

Herregud, så trist og grusomt meningsløst dette er :-(

Tenker på dere hele tiden selv om jeg aldri har møtt dere. Har to gutter selv, og bare tanken gjør at jeg vil spy...

Han MÅ klare dette! Klem

Anonym sa...

Gode,vakre lille Minstemann...Håper så inderlig at det skal gå bra,kjemp videre..

Klem Nalim (NM)

Anonym sa...

Vi håper alle sammen for lille seierprinsen din!!!

Elspith (NM)

Anonym sa...

Jeg krysser alt for at det er kuren som jobber og at det vises på minstemann snart!
Det er håp!!
Det går ikke mange minuttene mellom hver gang jeg tenker på dere!
Håper du raskt får en hybel slik at det blir litt mer ordnet ift soving og det å være der hele tiden!
Måtte han kvikkne til snart!!:ber:

Stor klem fra Kirsti

Anonym sa...

Dette SKAl gå bra! Dette klarer han! Vi håper og ber for han. Gir dere en god god klem og krysser fingrene.

Klem fra Alpen

Anneline sa...

sitter med hjertet i halsen hver gang jeg innom for å titte...

Og idag følte kjente jeg faktisk et ekstra stikk av håp..

det er utrolig godt å høre at de vil hjelpe han om han får problemer med pusten, og jeg krysser alt jeg kan for at mylotargen funker som den skal...

Tenker på dere HELE tiden, og håper så INDERLIG at dette marerittet snart er over..

Alvejenta

Anonym sa...

Dere er i mine tanker hele tiden. Ber for Minstemann hver dag!

Håper så inderlig at infeksjonen gir seg og at det kan bli BMT...

Varme klemmer fra Lucia

Anonym sa...

Tenker så utrolig mye på dere...

Når jeg ser han ligge der i senga, så får jeg så utrolig lyst til holde ham tett inntil meg...

Lys og varme er sendt til lillemann i mine tanker...

Anonym sa...

Mine tanker går til dere, jeg kan bare anta hvor grusomt dere har det og hvor fæl denne kampen er.

Har vært tilskuer til en lignende kamp, som stemor og det var grusomt - hvor grusomt det er når det er ens eget kjøtt og blod det dreier seg om vet bare de som står oppe i det.

Skjønner godt at du har behov for å trekke deg unna innimellom - behov for å puste og prøve å være deg. Skjønner også godt at man ikke får det helt til likevel fordi tankene alltid er tilstede hos minstemann.

Håper dere klarer å ta vare på hverandre oppe i dette.

God klem, og varme tanker til dere alle.

Klem fra Babe (NM)

Anonym sa...

Så uendelig mange gode tanker til dere. Tenker på dere hele tiden.

Anonym sa...

Kjære Heidi. Har fulgt med dere hele veien, gråter, ber og håper sammen med dere. Har ikke skrevet her før, vet ikke hva jeg skal si. Sender en klem til nydelige minstemann.

Klem fra Siri (Sinka)

Anonym sa...

Tenker på dere hele tiden, og selv om det ikke var god nytt, så var det godt å få en oppdatering alikvel.

Håper medisinen virker fort sånn at han ikke blir så "spent" lenger.
Håper også dette er tegn på at kuren virker, og at lillegutt rett og slett sover/er borte fordi han kjemper som bare en liten, tøff gutt kan kjempe.
Han er en skikkelig figther han skjønningen deres...ingen tvil om det!

Håper de er snille med dere alle på Riksen. At ALLE får være der, når de vil.
Og så håper jeg de gjør så godt de kan med lillegutt, sånn at han kan ha det så godt som det går an etter forholdene.

Ble mye "håper" dette, men det er det eneste jeg kan gjøre...HÅPE for dere.

Gode klemmer fra Bella76 med familie.

Anonym sa...

Har som flere andre tittet innom bloggen flere ganger i dag i håp om å lese noe positivt!
Å jeg blir like glad hver gang det ennå er håp.
Måtte kuren virke og la minsten vokse seg stor og sterk.
Han er bare så utrolig herlig den gutten!!! Har satt sine spor i hjerte mitt. Tenker på dere nesten hele tiden.
Ønsker dere alt godt.
*klem* fra NM-mor.

Anonym sa...

Har ikke ord. Er gått helt tom for ord...
Men jeg og mange med meg tenker mye på dere.

Klem fra Gurine/Gro

Anonym sa...

Endelig kan jeg trekke pusten. Som jeg har ventet på oppdatering.

Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal skrive, anna enn at jeg tenker på dere og håper og ber om at det skal skje et mirakel.

Tenner et lys for minstemann, og håper han snart får det bedre.

Klemmer fra nm-mamma.

Anonym sa...

Endelig en oppdatering! Og jeg velger også å tenke "så lenge det er liv er det håp..."

Jeg bor bare ti minutters biltur unna Riksen... Det er helt uvirkelig at du og dere kjemper deres livs kamp bare et lite steinkast unna. Jeg klemmer litt ekstra på min minstemann i disse dager, han er jo bare noen uker yngre enn din.

Vi er mange som tenker på dere nå!

Anonym sa...

Kjære dere!

Har fulgt med på denne siden lenge lenge.. Kjenner kjente av dere og har hørt hvilken fantastisk familie dere er.

Min mann og jeg leser hver eneste kveld og vi gråter og håper.

Minstemann kjemper en hard kamp, men troen er der for at han skal kjempe seg ut av sykdommen.
Varme tanker til dere Heidi..

Jon og Renate

Anonym sa...

så godt å få en oppdatering fra dere nå...titter innom siden mange ganger til dagen bare for å se åssen det går med Minstemann!!

Den nydelige lille gutten in har rørt ved mange hjerter rundt om i dette landet <3



Skulle inn å fortelle sambo om dere i går rett etter jeg hadde lest oppdateringene, men jeg klarte ikke pga tårene bare trillet her... tenker masse på minstemann!!!! Det gjør meg så vondt at han som er så liten får oppleve så mye smerte, han skulle ikke vist hva sånn smerte er...

Godt å høre at de vil hjelpe han da! Det er HÅP!!!

lijander (nm)

Anonym sa...

Det var godt å høre fra deg nå kjære deg. Det er en beintøff kamp dere kjemper! Vit at det er mange som følger med dere hvert minutt. Dere har fått en stor plass i hjertet mitt, og jeg ønsker mer enn alt nå at minstemann skal bli frisk. Ber om at mylotargen må virke nå! Varme og trøstende tanker til deg i kveld, Heidi. Klem fra Kari L.

Anonym sa...

Finn ikkje ord,e tøfft for deg & familien & eg håpe så inderlig at dettan skal gå rette veien,krysse alt som krysses kan for at det skal gå bra.

Tenke på dokker heile tia

Klem fra Mayapia på NM

Anonym sa...

Kjære Heidi.

Jeg har lest din blogg en stund nå, og selv om jeg ikke har barn selv så blør mitt hjerte for deg og dine - og spesielt minstemann..

Jeg mistet i fjor mai et søskenbarn til denne formen for kreft. Han var 30 år, og døde tre dager etter diagnose (han ble avvist flere ganger fra flere leger før han akutt måtte legges inn - dermed fikk ingen i nær familie tid til å registrere seg som beinmargsgiver). Selv om jeg ikke er i nærheten av din situasjon, så må du vite at mange, mange tenker på dere.

Tusen lys i håpets navn er tent for minstemann.

Uansett hva som skjer; ta til deg kjærligheten som alle dine nærmeste, alle kjente og alle ukjente sender til deg. Ingenting er sterkere.

Anonym sa...

Ber og håper for at dette går bra.
Er så utrolig trist å lese og jeg håper at minstemann blir frisk.
*klem*

Anonym sa...

Har som mange andre gått med en stor klump i magen i dag, og tittet innom her ofte, for - forhåpentligvis - å få gode nyheter.

Jeg velger å se på det du forteller som gode nyheter, for legene har bestemt at de skal gjøre alt i sin makt hvis det oppstår andre komplikasjoner, fremt til prøven blir tatt.
Og så ta det derfra.

Derfor krysser jeg fingrene og håper at prøven vil vise at kuren har fungert. At alt det som skjer nå, bare viser hvor sterk gutt du har, som kjemper seg gjennom noe så voldsomt, enda så liten han er, og kommer ut seirende.

All den tid diagnosen er så sjelden, så famler jo legene i blinde her, så selv om det til tider ser mørkt ut, så kan det være en del av forløpet for å bli frisk igjen.

Godt at mistemann får sove seg gjennom mesteparten nå, selv om du nok skulle ønske han var mer våken. Håper bare at dere rundt han blir tatt godt vare på.

Cecilie/Fimbo

Anonym sa...

Tenker på dere ofte og mye. Jeg håper dere får en rolig natt og at medisinen jobber og gir effekt.

Pelen

Anonym sa...

Det var godt å få en oppdatering. Er innom bloggen veldig mange ganger om dagen nå, og lurer forferdelig på hvordan det gårmed minsten. Jeg håper og ber for dere.

Igjen; tenker på dere hele tiden, og føler enorm medlidenhet med dere alle.

Kjempeklem fra Fruktflua.

Anonym sa...

Det er så fortvilende, så riv ruskende galt at en liten guttekropp må gjennom dette.
Jeg ber om at mylotargen fungerer, og at minstemann kjemper seg gjennom dette!
Dere er i mine tanker hele tiden.
Klem fra Marit.

Anonym sa...

Jeg var innom her for første gang i går,og i dag har jeg sjekket siden hele dagen,i påvente av ny oppdatering.
Stakkars lille skatt,det kan umulig være noen mening i at en så vakker liten gutt,skal lide så mye...Og dere som foreldre og søsken,gud hjelpe dere for en styrke dere må ha!
Jeg kommer til å følge dere hver dag videre her inne,og jeg håper av hele mitt hjerte at Minstemann blir frisk og får leve.
Jeg gråter for dere,og med dere.

Anonym sa...

Har tenkt på dere i hele dag, tårene bare renner nå..

Skal tenke på deg i natt, vi er mange som krysser alt for dere nå;)

Klem fra NM mamma

Anonym sa...

Hva kan man si... dette er bare helt grusomt. Håper du klarer å finne frem den styrken du trenger akkurat nå.

Tenker på dere og håper fortsatt for minstemann!

Rosin

Anonym sa...

Godt med oppdatering og at det fortsatt er håp!
Er innom mange ganger for dag og like redd hver gang for at det skal være dårlige nyheter i vente..... og like glad hver gang det er nyheter som gjør at håpet kan være litt større!
Tenker på dere!!!!
Klem fra E&L sin mamma.

Anonym sa...

Dere er i mine tanker hver dag.
Ber for den herlige kjempen din.

Klem fra Super Sjefa (nm)

Anonym sa...

Nå var det sannelig godt med en oppdatering.
Jeg håper og ber om at alt som skjer er mylotargen som virker.

Det er ikke så mye å si egentlig, annet enn at jeg tenker på dere hvert minutt av døgnet.
Måtte Minstemann vinne denne kampen!

Klem Hufsa

Anonym sa...

Utrolig tøft å lese dette, så dramatisk det har vært for dere..så mye vondt Minstemann må i gjennom..triste nyheter, men kanskje kanskje det er kuren som virker? Håper, håper, håper! Skal i hvertfall ikke gi opp uten kamp!

Masse tanker&klemmer fra Vibecke

Anonym sa...

Å jeg håper virkelig at det snur nå, og dere ser bedringer med den lille gutten deres.

Det er så sårt og vanskelig å forstå hvorfor noen må oppleve slikt med barna sine.

Våknet i natt og tenkte på dere, begynte å gråte, og tenke over hvor skjørt livet er!
Selv om jeg ikke kjenner deg og dere. Så tenker jeg mye på dere.

Jeg håper og ber om at det lysner NÅ!!

Anonym sa...

Åååå.. som jeg har ventet på en oppdatering..
Han er stabil og kjemper!! Det er HÅP!! Dette SKAL gå bra!!!
Tenker på deg i kveld og natt..
Klem oris!!

Anonym sa...

Jeg er innom å sjekker om det har kommet noe nytt flere ganger om dagen.

Jeg krysser fingrene for minstemann, og at kuren virker som den skal.

Som flere skriver her, det er håp enda.

Mange klemmer fra en NM-mamma

Anonym sa...

Livet er så blodig urettferdig. Håper inderlig det er mylotargen som gjør seg gjeldende og at ny prøve gir løfter om bedre tider for Minstemann.

Lyset brenner fortsatt i håpets navn her hjemme.

Hvis du vil ha besøk i morgen på dagen, Heidi, gi bare et pip - og jeg kommer.

Mange klemmer fra Linda

Anonym sa...

Det var utrolig godt å få en oppdatering nå.Har hatt siden oppe i hele dag for å se om det hadde kommet nyheter.
Han er en liten kjemper, håper han vinner til slutt, krysser armer og bein for den skjønne lille gutten.

Tenker på dere.

Therese (Thea_84 NM)

Anonym sa...

måtte dette gå veien for dere og minstemann så gla for oppdatering har hatt en klump i magen i hele dag,har bare gått rundt og surra her
minstemann har virkelig brent seg inn i manges hjerter her Norge
og en dag Heidi når han blir frisk så kan vi ha ett treff så alle vi som følger dere hvær dag ja hvært minutt kan få hilse på dere og minstemann det hadde vært noe det?
for han skal bli frisk,mirakler har sjedd før og vill skje igjen
får håpe du får en god natt og at minstemann er bedre i morgen
mange klemmer fra cathrine/m fam

Anonym sa...

Jeg vil tenke på dere i natt også! Store lille kjempen. Det er fortsatt håp. Vi er mange som heier på deg!

Anonym sa...

Åååå Heidi, for ein dag... No var eg jammen glad for ei oppdatering. Har vore litt redd for det verste når du ikkje har skrive noko, men har valgt å tru at det "berre" har vore ein hektisk dag. Godt å høyre at dei framleis behandler, det er håp! No må medisinen berre gjere jobben sin! Håper vidare. Tenker på dykk heile tida

Klem
Gry

Anonym sa...

Har selv hatt en gutt som møtte døden i ansiktet, lå i respirator med alvorlig sykdom og svevde mellom liv og død. Han lever og har det bra i dag! Det er håp for gutten din! Han er en kjempe, det har han vist så langt.

Jeg skal be for minstemann, jeg tror på en Gud som kan helbrede, det er min minstemann et bevis på!

Heia minstemann!!!

Anonym sa...

Jeg sitter med tårer i øynene når jeg leser om den tapre gutten deres! Å lese om Minstemann minner meg på hvor høyt jeg elsker barna mine og hvor viktig det er å vise og fortelle de det - mens jeg kan!

Jeg har fulgt Minstemann en stund nå, og jeg føler så med dere i denne vanskelige tiden.

Ord blir så fattige.... ta godt vare på hverandre!

God klem fra en annen guttemamma

Anonym sa...

Å så godt det var å høre fra deg Heidi...Har vært så redd i heledag for at det skulle skjedd komplikasjoner, var så redd Gullet hadde tapt. Men så lenge han lever og så lenge legene sier de skal jøre alt som står i deres makt, så er det HÅP.

Synd lille skatten plages med pusten, men så godt å høre at de vil hjelpe han om det blir verre.
Jeg skjønner dere er innom en kritisk fase nå i deres store kamp, men jeg håper og ber om at lille kjempen vinner.
Så godt at han får sove, da er han jo på en måte kan hende borte fra smertene i allefall, og kansje trenger han å sove for å mobilisere styrke.
Jeg jobber som sykepleier, og ut i fra det du skriver, forstår jeg også hvilken kamp legen kjemper. Det begynne å bli komplekst nå ,men undere har skjedd før, og jeg ber til høyere makter om at det skal gjenta seg nå.

Når jegser på bilde av lille MInstemann kjenner jeg også hvor lyst man har til å holde han inntil seg, stryke han og være god.

I dag måtte jeg ta min skatt og holde han ekstra godt inn til meg samtidig som vi sendte masse gode tanker til din lille.
Jeg håper og ber om bedring, jeg gjentar sikkert meg selv, men en god ting kan ikke sies for mye.
Tenker masse på dere alle sammen....

Anonym sa...

Vil bare gi deg en liten nettklem og fortelle at det på bordet her brenner et lys for håp. Håp om at minstemann vil klare dette. Ber om et mirakel.
Dette MÅ gå bra!!

Anonym sa...

Jeg er tom for ord. Dette er så forferdelig trist og vondt. Jeg tenker på dere stadig. Det må gå bra for minstemann skal få leve og oppleve livet i mange år til!

Jeg krysser det jeg har!

Anonym sa...

Hei...
Deres kamp er
som en lang reise
i en tunnel
der man ikke
kan se enden.

MEN snart så
vil lyset kunne
skimtes og livet
vil vise seg fra
en annen side!

Vi er mange som
håper og tror
at dere alle
vil nå lyset og
livet sammen!

Noe annet vil
være den største
urettfferdighet
og grusomhet som
livet kan gi!

Alt av sterke tanker om snarlig bedring sendes Minstemann i hans kamp!

Alt av trøstende ord og tanker sendes deg Heidi og din familie!

MVH Reggius - som har tent lys for Minstemann!

Anonym sa...

Takk for oppdatering!! Jeg har tenkt på dere i hele dag.

Anonym sa...

Tenker på deg og dine............

Cathrin sa...

fant linken på en annen blogg.... har lest gjennom alt nå... det er fortsatt HÅP... tenker på dere nå i natt, og vil være med å be.... tenner et lite lys for minstemann.. det skal være minstemann sitt lys.... lykke til... prøv å sov... klem fra meg..

Anonym sa...

Har vært innom her hver gang jeg har hatt anledning, og endelig en oppdatering, det var gått men vondt å høre fra deg. Men den lille kjempen din kjemper enda og det er bra. Håper og krysser alt jeg har for minstemann. Den gullgutten har virkelig satt spor i mitt hjerte, tenker på dere hele tiden!
Klem fra lena

Anonym sa...

Så små hender og så stor en bør å bære.
Så liten en kropp og så mye smerte å fylle.
Kjemp hardt og godt lille mann, du er høyt elsket.

Varme tanker, salte tårer og håp!

MrsSoersdal sa...

That's just gruesome, but at least the little guy is stable now.

Thinking of you guys as always.

Hege sa...

Kjære, kjære dere - jeg håper dere vet at vi er mange som følger dere og mange som føler med det dere går gjennom. Jeg har selv hatt alvorlig syke barn og vet at det er vanskelig; men husk å ta vare på deg selv. Det er flott at du kan kjenne på det gode ved å være litt borte fra sykesengen. Få deg litt søvn der du kan!

Tenker på dere!!!

Anonym sa...

Jeg vet ikke lenger hva jeg skal si.Det er så fryktelig trist at dere og den nydelige lille gutten deres må gjennom så mye vondt. Tenker på dere! Klem fra Mathias sin mamma.

Anonym sa...

Vi holder håpet oppe for dere.

Lille skjønne kjempen...

Klemmer fra Marianne/Enni

Anonym sa...

Håper du har fått sove. Selv jeg - en fullstendig fremmed - kjenner det er vanskelig å få minstemann ut av hodet i løpet av dagen og når hodet treffer puten. Gråter litt hver dag på kontoret også i det siste. Mine kollegaer skulle bare visst at det er en Minstemann som kjemper for livet sitt nå.

Veronal

Anonym sa...

Kjære dere!!

Jeg gråter og lider sammen med dere!
Jeg ber og håper, men fortvilelsen og maktesløsheten tar overhånd noen ganger!
Det er mange som ber for gutten deres og vi er mange som har dere i tankene dag og natt.
Jeg har selv mistet så altfor mange i kreft, både venner og familie, blant annet min søster (som var så altfor ung) og jeg vet hvor tøft det er å være oppi dette.
Det verste må da være når ditt eget barn blir rammet!!
Men så lenge det er liv, er det håp!
Han er en liten fighter den lille gutten deres! Han MÅ klare dette!

Klem fra Laila

Anonym sa...

Jeg finner ikke ord ...
Det er så vondt å lese om Minstemann og alt han og dere må gå igjennom.

Tenker på dere.


Skrulla

Anonym sa...

Du har ingen aning om hvor hardt dere har satt spor i mitt hjerte til tross for at jeg ikke kjenner dere. Følger med og venter på oppdatering og håper og ber hver dag. Ønsker dere så inderlig vel og alle mulige lykkeønskninger.

Anonym sa...

Ber om et mirakel, kjemp videre alle sammen. Dette skal snu... Nettklem fra meg

Anonym sa...

Uff for en grusom tid...
Tenker på dere

*stå på lille kjempe*

Klem fra Elisabeth

Anonym sa...

Tenker veldig mye på dere og håper på at det snur nå. Denne kampen har Minstemann på ingen måte tapt og han kjemper og kjemper som bare denne lille tøffingen kan gjøre.

Skulle virkelig ønske dere slapp å oppleve dette.

Jeg gråter og ber for dere hver dag.

Anonym sa...

Ber for minstemann hele tiden, tenker på dere hele tiden, gråter med dere hele tiden.
Så helt forferdelig urettferdig og meningsløst, en liten gutt, helt uskyldig, liten herlig gutt! Klarer bare ikke forstå det!

Anonym sa...

Vi tenker på dere, ber for minstemann og bare håper på at et mirakel skjer NÅ!!

Vi tenker på dere hele tiden..

Stine (tingeling132)

Anonym sa...

Vennen min,tenker på dere.

Klem fra Frysh

Anonym sa...

Dere er med meg i tankene, det går ikke lenge mellom hver gang jeg tenker på dere.
Håper minstemann har så mye vondt nå fordi mylotargen er i ferd med å virke ordentlig.
Jeg velger uansett å tro at det er slik det er.

Håper det går fort oppover nå og at han blir bedre snart.

Mange gode klemmer fra
Oss

Anonym sa...

Styrke, håp og varme tanker sendes deres vei!

Anonym sa...

Jeg leser og leser og kan ikke under noen omstendighet forstå hvor forferdelig dere har det nå. Så lenge legene jobber er det håp. Alltid!
Jeg håper og tror at lykken står dere bi.

Stor klem fra Vimsen