torsdag 2. august 2007

Torsdag

Startet så stille og rolig egentlig.. Er ikke måte på til dramatikk som er i huset her om dagen.

Det hele startet med eldstedatteren var borti høy og noen dyr, og vips hadde hun hevelser rundt øynene, hvite prikker og vabler i ansiktet. Det begynte å klø over hele kroppen, og alt skjedde på under noen minutter. Veldig ekkelt, og vi ringte legevakta straks. Vi måtte komme med engang. Hun fikk medisin der nede, og en resept.

Så da var det ikke noe å lure på lenger.. Dyr og høy skal vi unngå, totalt.. Med en så rask reaksjon så kan det bli skikkelig ekkelt hvis vi ikke har medisiner.

Minstemann derimot er kvalm.. Kasta opp flere ganger i dag og i går. Han er veldig løs i magen, pga medisiner og kuren. Håper han kommer seg snart. Er så fælt å skulle se han bli så dårlig. Det er tydelig at denne kuren var sterke saker. Håper vi slipper unna feber også..
Skal på kontroll på lørdagen, og da begynner vi å vente en feber. Håper så inderlig han blir hjemme, vil så gjerne ha noen dager hjemme. Han sover veldig godt nå, og gjerne helt til 7 på morran. Hvertfall de siste to nettene. Han har på en måte roet seg nå, og vet han er hjemme igjen. Han har jo ikke sovet hjemme på nesten 3 uker.

Min tur å stå opp tidlig i morgen, så jeg får bare gå og legge meg. Er ikke noe å lure på engang. Har vært så mye i det siste nå, blir så sliten. Jeg vil være hjemme, men jeg vil også slappe av litt. Det er aldri ro rundt meg. Alltid et eller annet som må gjøres. En hel helg hadde vært nydelig bare for meg selv. ( Prøver å glemme det faktumet at jeg er mørkeredd, men huset ville ikke hatt noe vondt av å ha alle lysene på en hel helg.. hehe )

Nei, så var det den senga da..

3 kommentarer:

Anonym sa...

:klemmer: Så godt at dere har noen dager hjemme igjen, og at minstemann har roet seg og sover til 7. Håper kvalmen og den dårlige magen gir seg fort! Men at kuren er sterk kan snu hele kampen.. så sånn sett er det jo et positivt tegn om man kan si det sånn!?!

Dere er i tankene vår e hver eneste dag og vi er inne her å leser hver dag.

Krysser fingrene for prøvene på lørdag:ber:

Go klem fra Stine (tingeling)

Lisemor sa...

Jeg ønsker deg en god natt, håper du våkner frisk og uthvilt i morgen. Det fortjener du virkelig!

Kari Line sa...

Hei!
Jeg vil bare si at jeg er imponert over styrken du og din familie viser i denne kampen. Jeg har fulgt dere fra starten og tenker på dere hver dag! Får ofte klump i både magen og halsen når jeg leser det du skriver. Du er så ærlig og flink til å sette ord på alt dere opplever. Jeg håper og ber om at lillegutt skal bli frisk! Ønsker dere alt godt. Klem fra Kalinka79 (lite aktiv NM-bruker).