tirsdag 7. august 2007

Het dag på sykehuet..

Det er virkelig HOT ute. Jeg liker ikke svette, klamme kropper som prøver å sove. Vifta blåser nesten ikke føles det som.. Minstemann smeltet nesten i natt, og har holdt balluba fra rundt 4.

Far i huset våknet i natt med sterk hodepine, og begynte å kaste opp tidlig på morran. Når endelig minstemann hadde sovnet, så vreka han ut noen innvoller hørtes det ut som.
Pju..
Men det er synd på han da, og siden jeg er et stoort troll om dagen i dette været så har han det ikke lett.
Jeg tok kontrollen på sykehuset, og fiksa mer utstyr. Alt var bra..
Trombocyttene var på 33, så beinmargsprøven går som planlagt i morgen. Grensen er på 20. De tar likevel nye prøver i morgen..

Dagen før dagen.. Jeg prøver å ikke tenke på det og jeg føler jeg er optimistisk.
Men det var noe legen sa i dag som gjorde meg litt mer betenkt. Han sa vi får håpe denne kuren har gjort nytten, selv om det ser dårlig ut.
Han fortalte han hadde hatt en lang samtale med vår andre lege ( primærlege) siden sist, og jeg synes han hadde forandret holdning..

I morgen får vi se, så får jeg la morgendagens bekymringer være, for jeg har mer enn nok med bekymringene i dag.

14 kommentarer:

Anonym sa...

masse masse lykke til i morgen til dere alle:)
håper dere får gode nyheter denne gangen :D
det er dere bare nødt til

Anonym sa...

Lykke til i morgen. Håper at dette går bra.
God bedring til mannen også.

Klemmer til dere alle fra Gurine/Gro

Anonym sa...

Krysser alle fingre for i morgen.

Lykke lykke til.

Hilsen og klemmer fra Oss

Anonym sa...

Kjempe lykke til i morgen
Krysser alt eg har.

Klem, Klem og mer klemmer

Hilsen Laura

Anonym sa...

Masse lykke til i morgen! Krysser alt jeg har!

Masse klemmer fra Vibecke

Anonym sa...

Tenker på dere og skal krysse fingrene for dere i morgen! Dere fortjener gode nyheter nå!

Klem fra oslo78

Anonym sa...

No er det ikkje anna å seie enn at vi krysser, håper, ber og sender våre tankar. All mulig lykke til i morgon!

Klemmar fra Gry

Anonym sa...

Lykke til i morgen. Tenker på dere!

Hilsen Pelen

Anonym sa...

Ønsker dere lykke til i morgen og håper virkelig dere får gode nyheter..

Nalim

Anonym sa...

Lykke til i morgen. Her krysser vi fingrene for dere. Måtte i morgen bli dagen da alt snur for dere og Minstemann's vei tilbake til livet begynner!!!

Klem og masse gode tanker fra Mathias sin Mamma med familie.

Anonym sa...

Lykke lykke til i morgen.Sender dere masse gode klemmer og håp om at dette skal gå bra !!!

Klemmer fra Rime på NM

Anonym sa...

Vi tenker på dere...

Håper dere får bedre nyheter i morgen.

Klem fra Hilde og Thomas

Anonym sa...

Masse lykke til i morgen!
Vi tenker, ber og håper. :)

Anonym sa...

De beste ønsker for dommedagen. Tenker på dere.

Veronal