onsdag 1. august 2007

Minstemann

For de som måtte lure på hvordan han ser ut, så skal jeg forsøke å få lagt ut noen bilder her. Så er det sikkert godt for noen å faktisk se at han finnes. Det finnes mange rare folk rundt omkring, men her er beviset hvertfall.. ;o)

Dette er tatt 2.mai: Dagen før vi skal ta den første beinmargsprøven.. Da levde vi kun med mistanken.. Han sov for det meste, eller lå i vogna. Trengte ikke ha veggene på senga på for han reiste seg ikke.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Dette er tatt nå i påsken..
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

14 kommentarer:

Anonym sa...

Tenker masse på dere Heidi!

*klemme*

Anonym sa...

Minstemann er så utrolig vakker!
Han minner meg veldig om min lillemann!!

(er det virkelig noen som må ha bildebevis på at han finnes??? Blir virkelig lei meg om mennesker tviler og setter spørsmål ved historen deres.. akkurat DET skal ikke du trenge å "bekymre" deg over.)

HOLD UT, Heidi! Jeg føler smerten din ang det å ha dårlig samvittighet for at man tenker slik eller slik - det er en forsvarsmekanisme, og har ingenting med ditt håp, tro, ønske og elsk til minstemann..

Tenker på dere alle sammen, og vi gråter med dere!

Klem fra Cherub/Siv

Anonym sa...

Han er bare en ordentlig hjerteknuser minstemann.
Tenker så masse på dere og håper på det beste.
Er innom å leser om lille vennen så ofte jeg kan.

God klem fra Bromle

Anonym sa...

En helt nydelig gutt!! Jeg har jo sett han på nm tidligere. Håper virkelig ingen tror du dikter opp noe. Du er en fantastisk dame!!

NM-mamma

Anonym sa...

Han er verdens nydeligste Minstemann! Utrolig vakker, med så flotte øyne!Vondt å se han liggende i sengen, det må jeg si. Men, han er sterk og skal klare dette!

Varme klemmer fra Vibecke

Anonym sa...

Nydelige, tapre gutten!!

Anonym sa...

Nydelige minstemann!
Var veldig koselig å snakke med deg i sta, håper med dere videre!
*klem*
Linda!

Anonym sa...

Så nydelig han er. Følger med og sender gode tanker og ønsker deres vei.

Anonym sa...

Nå rant i hvert fall tårene hos meg...
Har jo sett bilder av han tidligere,men det gjorde vondt å se han nå.
Hvorfor skal denne nydelige,uskyldige lille gutten gjennomgå alt dette? Det er bare så urettferdig som det går an!
Tenker så mye på dere og det dere gjennomgår,er innom her flere ganger daglig og håper å lese noe positivt.
Takk for at du lar oss ta del i deres største og verste kamp.

Mange klemmer fra Gurine/Gro

Anonym sa...

Herlige,nydelige lille kjempen deres!
Han er så utrolig vakker!

Tenker på dere.

Klem fra Frysh

Marit sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Han er helt nydelig!
Øynene blir våte når jeg tenker på hva han går igjennom, han burde slippe dette!
Lykke til videre, jeg tenker på dere hver dag.
Klem fra Marit.

Anonym sa...

Han er helt nydelig...
Får tårer i øynene jeg, som jeg ofte får ved å lese her inne.
Håper den siste prøven viser bra resultat!

Klem fra Lucia på NM

Anonym sa...

hei håper at han vil bli frisk igjen
søtt gutt dere har også

hilsen camilla fra bergen