onsdag 8. august 2007

Beinmargsprøve

Da har jeg sendt de avgårdet for å ta beinmargsprøve..

Må bare fortelle noe som skjedde i går.
Minstemann ville ikke sove, våknet rundt 23.00 og holdt på til nesten 2. Jeg satt nede i stua og så på far i huset prøve å roe han. Ser han på tven, som er koblet til kameraet oppe. Kjempe kjekt. Klokka ble jo 23.30, så 00.00.. Jeg drev å tenkte at nå er det bare noen minutter igjen. Fikk skikkelig vondt i magen, men jeg tenkte med meg selv at jeg får være positiv. Så slo jeg over på tv2, og hva ser jeg da?
Jo, et program som heter dødsdommen. Hjertet mitt sank helt ned i gulvet, og jeg begynte straks å se på dette som et tegn. Det var jo høyst tilfeldig, men samtidig ble det festlig også. SÅ jeg lo hysterisk ( mulig jeg var litt overtrøtt på dette tidspunktet)
Etterhvert sovnet jeg på sofan, helt til far ropte om at sonden var på vei ut. Så vi fikk teipa den. Typisk, dagen før den skal tas ut og settes i den andre nesa. Hver gang den teipen blir dratt av så blir han så fryktelig sår. Så han kommer vel til å se ut som en kjøttkake på den siden.

Nå er det bare å vente til over 12, for da blir prøven tatt. Så vente til etter 15-16 tiden, så har legen der sett på den. I morgen ved den samme tiden kommer svaret fra radiumhospitalet.
Men nå skal jeg følge storesøster til sfo. Dagen går sin vante gang, i den grad den kan.

Jeg glemte en ting. Takk for alle smsene, som tikker inn her. Har ikke fått svart alle, og jeg håper jeg ikke glemmer noen. *klem*

11 kommentarer:

Anonym sa...

Ønsker dere lykke til med prøven i dag. Krysser fingrene for at det er gode resultater.

Er inne her og leser mange ganger hver dag og tenker veldig mye på dere. Skulle virkelig ønsker dere slapp å gjennomgå dette og håper så indelig at Minstemann bli frisk igjen.

Minstemann er bare såååå nydelig...

Lise:-) sa...

Heisan i varmen!

Vil bare si at jeg krysser alt jeg kan krysse for dere i dag!xxxxx

Anonym sa...

Vi sit her med kryssa fingrar.

Klem Gry og co

Anonym sa...

masse masse lykke til i dag....håper virkelig svarene er positvie denne gangen..tenker på dere

Anonym sa...

Nå er nok snart prøven tatt og det er tid for å vente på resultat.

Jeg krysser alle fingre og ber for et positivt resultat.

Klemmer fra Oss

Anonym sa...

Her krysses det også!! :)

Anonym sa...

Vi krysser fingre og ber om et GODT var på prøvene :klemme:

Stine (Tingeling132)

Anonym sa...

Det er jammen ikke mange dager som går som det skal for dere for tiden. Det er urettferdig at det bare baller på seg. Men at lillemann skal bli frisk er jeg sikker på. Men en fightervilje som han og ikke minst du viser, så skal dette gå bra:klemmer:

isabel

Anonym sa...

For en ventetid, det må være beintøft for dere...krysser alt jeg kan for at prøven viser at kuren har virket!

Klemmer fra Vibecke

Anonym sa...

Denne ventetiden må være uutholdeøig for dere alle sammen. Tanker på dere og håper dere blir belønnet med gode nyheter nå!
Mathias sin mamma.

Anonym sa...

Krysser alt jeg har nå!!

Klem fra Nalim