tirsdag 28. august 2007

Bibliotek..

er fint å ha..

Når pcen er ledig vel og merke. Bøker har jeg liten glede av akkurat nå..

Ja, prøven er tatt. Svaret får vi i dag rundt 15-17. Avhengig av når legen er ledig, og om de har sett på prøven. Jeg er forbausende rolig akkurat nå, men tiden går veldig sakte. Litt tannlege venting og julaften på en og samme tid. Magen er helt i ulage, og jeg svetter og fryser om hverandre.

Altså..

Om prøven viser veldig positivt eller negativt i forhold til siste prøven, så får vi vite det. Er prøven omtrent den samme, eller vanskelig å si, så får vi svaret i morgen. Har kreften stoppet opp, så er vi likevel på riktig vei synes jeg. Da blir det hele tiden er vurdering sak.

Legene ønsker seg nok enten en helt positiv, de ønsker ikke negativ, men en prøven som viser et klart svar! Så alle avgjørelser kan tas utifra det..

Mange ting går framover.. Han har fått noen liggesår alt, og de skla være obs på det. Hans liggesår ser ut som noen myggestikk som er blitt klødd på. Så har det blitt litt gult i dem.. Sikkert bare jeg som klær på alle myggestikk, men har du ikke et det selv eller klør selv så forestille deg det. :o)
Kannskje som et lite brannsår..
De sitter veldig omkring et område, så det er nok noen skrukker som er synderen. Har har fått flere hematomer, eller store intense blåmerker. De er dype blå, nesten lilla og bare dukker opp.

Nå skriver jeg bare for å skrive nesten.. Men er så godt å få litt pc tilgang. Det kan bli lenge til neste gang..

92 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg venter med deg.. kommer til å spise opp neglene mine.

Anonym sa...

Kjære Gud,

jeg ber på mine knær! Vær så snill, la vesle tassen leve.
Værså, værså, værså snill. Ikke ta han fra familien sin, la dem beholde den vesle gutten sin.

Vær så snill.

Anita

Anonym sa...

La det gå rette veien!

MrsSoersdal sa...

Well now I won't be able to concentrate on school at all today. Thanks a lot ;)

Love,
Heather

Anonym sa...

Så var dagen altså kommet; dagen hvor den store prøven er tatt, og dere skal få, mest trolig, et entydig svar... Det må være et marertitt. Timene snegler seg vel avgårde, men samtidig føler dere kanskje at de går for fort...

Det er med stor spenning jeg kommer til å følge med på når neste oppdatering kommer. En vond og nervepirrende spenning...

Jeg krysser fingrene, og ber til en eller annen høyere makt, om at det MÅ være tegn til bedring. At prøvene viser at det ikke er kreftudyret i seg selv, som er årsaken til situasjonen hans pr nå.

Mine tanker er hos dere.

Masse lykke til fra meg.

Anonym sa...

Tenker så mye på dere, må den flotte vakre gutten få lov å leve, alt annet er meningsløst. Jeg har dere i tankene hele tiden, i likhet med så mange andre rundt i landet. Jeg har gåsehud her jeg sitter, nå må det komme gode svar, sender alle gode tanker jeg har. Minstemann, du skal bli frisk! Du skal!

Anonym sa...

Måtte den litt roligere følelsen din og din optimisme være et klart tegn på det morsinstinktet du har om at prøven er bra.
Tiden frem til svaret foreligger kommer nok til å snegle seg fram.

Håper av hele mitt hjerte og sinn at den prøven er positiv.

Kjemp og mobiliser alle dine krefter Minstemann vakre.

Klemmer fra
Oss

Anonym sa...

Historien deres har berørt meg mer enn jeg trodd var mulig. Jeg tenker på dere og spesielt Minstemann mange ganger om dagen. Dette er så forferdelig urettferdig og helt grusomt å være vitne til, selv over nettet. Jeg kan ikke en gang forestille meg hvordan dere har det.

Jeg håper av hele mitt hjerte at dette skal gå den rette veien, og at gutten deres får komme hjem igjen til familien sin.

Kjære lille Minstemann, kjemp videre, lev videre!!

Anonym sa...

Krysser alt jeg har for ett positivt svar på prøven! Tenker masse på dere.

Anonym sa...

Stå på minstemann! Og Heidi - hvis det er til noen hjelp så vet du at vi er mange som tenker på dere!
Hilde

Anonym sa...

Jeg skal tenke på dere i dag som jeg har gjort så mange dager før... Må innom bloggen flere ganger daglig for å lese, og håper at der står positivt nytt om minstemann, noe som har ventet på seg. Men krysser fingrene og håper at idag er dagen da sorg blir snudd til lykke!!

Ta vare på hverandre nå i disse vanskelige dager!! klem

jeanette

Anonym sa...

Ingen, absolutt ingen, skulle måtte gå igjennom det dere går igjennom nå.

Jeg finner ikke ord, men jeg tenker på dere, og kommer vel de neste timene, til å bli fryktelig nervøs.

Håper så inderlig at resultatet blir positivt!

Cecilie/Fimbo

Unknown sa...

Vit at vi er flere som venter, med tårer i øynene og hjertet i hånd og hals!

Anonym sa...

Vær så snill å la svaret være positivt! Det må være helt forferdelig for dere å sitte der og vente på dommen. Får klump i halsen og tårene triller bare jeg tenker på dere.

Kjære lille fantastiske sterke Minstemann jeg vet du kan klare dette! Vi er mange som heier på deg og ønsker deg alt godt i denne verden!

Mange varme klammer

Tobbes mamma(NM)

Anonym sa...

La dette være dagen der alt snur til det bedre! Jeg er innom her hver dag og leser om Minstemanns kamp og dette er bare så ufattelig tragisk og meningsløst.

Jeg venter med dere.

Anonym sa...

Jeg har forlengst sluppet opp for ord, Heidi. Dette er for stort og overveldende til at noe jeg kan si strekker til.
Men vit at vi er flere som venter med deg og håper for den vakre, fine lille gutten din.
Klem fra Mathias sin mamma med familie.

Anonym sa...

Mangler fortsatt ord - det er forunderlig hvordan en ukjent persons skjebne påvirker.

Tenker på deg og gutten din, krysser alt jeg har for at prøveresultatet skal gi fortsatt håp og sigaler om at kreften er på retur!

Anonym sa...

Tenker på dere ...

Ber om at dette går rette veien

Angelique (FP NM)

Anonym sa...

Å....jeg ber så sterkt om at prøven skal gi et positivt svar...
Dette må være en tøff dag for dere, ventingen må ta på.
Dette MÅ gå rett vei!

Anonym sa...

Forstår godt at du skriv berre for å skrive no... For ei ventetid... Timane no, verdfulle augeblikk, samtidig så nervøse... Måtte svara vere verd å vente på... og dagen bli julaftan, bursdag og alt anna bra på ein gong.

Klem
Gry

Kjære Gud.
La Minstemann bli her på jorda mange, mange år enno. La familien få vere saman og vekse saman. La Minstemann bli frisk! Amen

Hege sa...

La dette gå rette vei :ber:

Anonym sa...

håper og ber om at det må gå rette veien! tenker på dere :klem:

Hege sa...

Venter med dere! Håper og trygler!!!

Anonym sa...

Jeg tenker så på dere, på minstemann som ligger der.... Dette er så urettferdig!!!!!
Venter i spenning på prøveresultat, det må gi utslag slik at også legene forstår hvor viktig det er å kjempe videre.
Alle tanker går til dere i dag.

Minstemann: Du er den vakreste gutt på denne jord!!!!

Anonym sa...

Teller minuttene sammen med deg.
Håper, håper, håper!!!

Klem
Siri *3barn*

Anonym sa...

Jeg håper inderlig det er gode nyheter legen kommer med i dag! Jeg er med dere og tenker på dere hele tiden! Klemmer fra KL

Anonym sa...

Jeg venter i spenning sammen med dere, bare håper så inderlig at det kommer de svarene som vi alle håper, og at minstemann kan få bli frisk.
Mine tanker er hos dere!
Klem fra lena

Anonym sa...

Tenker på, og venter med dere!!

Anonym sa...

Nå krysses alt som krysses kan.

Tenker på dere.

Enni/Marianne

Anonym sa...

Har ikke lenger ord som kan trøste.
som du skriver.....dere er i en høyere makts hender....det er HAN som bestemmer fra nå....

Men jeg ber deg GUD,jeg ber deg på mine knær....la lille R få lov å leve, ikke ta han hjem til deg nå.
Han er så liten, han vil savne mammaen og pappaen sin....
La han få bli stor og sterk,la han få komme hjem til de han kjenner og er trygg på....
Kjære GUD jeg ber deg.....

Anonym sa...

Å jeg kan føle kaldsvettinga di nå heidi..for en forferdelig ventetid.. Håper virkelig at dere får et positivt klart svar!!

Kjære Gud i Jesu navn la minstemann få leve, la han få bli en stor og sterk gutt som får oppleve alt hva livet har å by på!!
Helbred denne skjønne gutten!!!

Temnker på dere og krysser alt jeg har med dere nå..

Stine (tingeling132)

Anonym sa...

Jeg slutter meg til bønnene her, og håper og ønsker av hele mitt hjerte at dere enten har fått, eller snart får, godt nytt nå. Det fortjener dere så inderlig!!

Camilla/zemoc

Anonym sa...

Også i dag går tankene til dere...

Kjære Gud, la han bli!
La det kun komme gode nyheter heretter...
Vær så snill, ikke ta til deg lille vakre!

Anonym sa...

Ser på klokka og tenker på dere. Nå sitter dere kanskje sammen med legen. Får vite...

Det knyter seg i magen min.

Kjære gud!

Anonym sa...

Biter negler..! Ber og ber om at dette går den riktige veien, vi heier på dere alle sammen!!

Klem fra en NM-mamma som har fulgt med hele veien...

Anonym sa...

dette må ta noe enormt av kreftene deres alså,måtte det komme gode nyheter i dag,vi krysser alt vi har Heidi og tenker sterkt,måtte Gud i Himmelen velsigne hele Norges skatt for det er det han er og har blitt
cathrine.karmøy

Anonym sa...

Tenker på dere og håper så inderlig at svaren er sterk pos! Så pos som de aldri har sett før. Gutten din er jo så sterk han!

Anonym sa...

Minstemann, vi digger deg. Du skal klare dette, vi har så tro deg!

Vi ber, vi tenker, vi er med!!

May S.

Anonym sa...

Tenker, håper og ber med dere.

La han bli FRISK!!!!!!!!
La han LEVE!!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Dette er nervepirrende...Håper dere får positive nyheter hos legen.
Tenker på dere!
Nalim (NM)

Anonym sa...

Da krysser jeg alt for at dette siste svaret gir oss håp!

Jeg tenker på dere ustoppelig!

Klem Kirsti

Anonym sa...

Holder pusten nå, venter spent på neste oppdatering og ønsker av hele mitt hjerte at det blir gode nyheter. Det MÅ det bli, noe annet er fullstendig meningsløst!

Stor klem fra meg & mine.

MokkMokk

Anonym sa...

Venter med dere. Håper av hele mitt hjerte!

Anonym sa...

Sitter å hører på Michael Bolton med Go the distance, og ser på bildene av minstemann...Bare gråter for dere..

Nete.

Anonym sa...

Jeg ber om at dere har fått gode nyheter nå!
Lille minstemann, du er en helt spesiell liten gutt, jeg håper du får fortsette livet og være sammen den fantastiske familien din.

En god klem fra Marit.

Anonym sa...

Flere dager siden jeg har vært innom nå - men jeg har tenkt på dere. Dag og natt ....

Kjære Gud !
Om du finnes - la minstemann få komme gjennom dette....


Kathrine

Anonym sa...

Håper så inderlig at det var gode nyheter å få i dag!

gode klemmer fra Vibecke

Anonym sa...

Håper virkelig dere har fått gode nyheter! Jeg ber og krysser alt jeg har her for at han skal bli frisk!!

Isse (NM)

Anonym sa...

Håper håper håper på at svaret dere har fått er positivt!
Du bare må leve lille vakreste minstemann!!

Anonym sa...

Håper det var postive nyheter dere fikk idag.

Ber om at minstemann skal bli frisk.

Anonym sa...

Kjemp Minstemann - KJEMP!

Anonym sa...

Håper så inderlig dere har fått et positivt svar! Minstemann må få leve!

Anonym sa...

Håper på et positivt svar!! Ber til høyere makter om et mirakel!!

Anonym sa...

Sitter her å biter negler og krysser fingrene om hverandre.Tenker så masse på dere og lille minstemann.Håper,håper på eit positivt svar!

Klemz fra Rime (NM)

Anonym sa...

Håper virkelig at dere har fått
noen gode nyheter idag.
Mange varme tanker til dere!

Kjemp minstemann.

Klem fra TIK

Anonym sa...

Tenker på dere!

Anonym sa...

Jeg har fortsatt ett digert håp for Minstemann!
Verden kan da ikke være så grusom at den tar han fra dere??

Som du sier selv: Dene gutten er født til å leve, så la oss virkelig håpe at han får det!

Følger dere i tankene dag og natt.

KLem Hufsa

Anonym sa...

Kjære dere!

Jeg ønsker av hele mitt hjerte at dette skal gå den rette veien!

Tenner ett lys for dere i kveld, og sender dere alle gode tanker!

Anonym sa...

Jeg vil bare si at jeg tenker på dere og krysser fingre for dere i dag.

Anonym sa...

Jeg ber fortsatt, er innom med jevne mellomrom for å se om det er kommet noen oppdatering. Er redd for et svar vi ikke ønsker noen av oss.

KJære Gud la denne lille gutten få lov å bli frisk!
Han er så liten, så vakker og uskyldig....
Om du finnes noen plass i universet kan det ikke være noen mening i å gi denne fantastiske mammaen en slik sorg det vil være å miste han....
Det kan ikkevære noen mening i å ta fra han et liv han så vidt har startet på....
Kjære Gud, jeg vet jeg ikke er så flink til å be min bønn som jeg burde vært, men la han leve....
La denne lille engelen få lov å blomstre i livet....
La han få lov å springe over sommerenga å smile til livet...se opp mot himmelen og vite det at du ga han en mulighet til å være sammen med de som elsker han som ikke vil miste han....
Kjære Gud...om du finnes ikke ta han til deg nå....
La han få komme hjem...hjem til sine...vær så snill kjære GUd....

Anonym sa...

Jeg håper dere har fått et svar nå, pg jeg håper så inderlig at svaret ga dere håp og at minstemann skal leve videre. Du er utrolig sterk som deler disse dagene med oss som følger med dere.. Vit at det er mange som håper og tror at Minstemann skal bli frisk igjen.

Klem fra Hilde

Anonym sa...

håper og håper....har helt vondt i magen....

tenker så på dere heidi....måtte lykken stå dere bi.....

en varm klem til deg og minstemann

Anonym sa...

Regner med at tårene triller hos dykk uansett kva resultat de har fått i dag. Håper av heile mitt hjarte at det er gledestårer...

Gry

Anonym sa...

Nå sitter dere med svaret regner jeg med. Håper og krysser alt som krysses kan at det er svaret alle håper på.

Skjønner at det å oppdatere alle oss andre ikke er første prioritert. Håper alikevell at det kommer en oppdatering alikevell snart

Anonym sa...

Tenker mye på dere..

Anonym sa...

Kjære Heidi og familie!

Jeg håper at dere i denne stund ser over Minstemann med gledestårer over et positivt resultat på prøvene. Jeg er, som så mange andre, tom for trøstende ord. Vit bare at vi her for dere, og jeg tror så inderlig at det er en enorm styrke i bønn. Det er mange i Norges land som ber for den vakre lille gutten din.

Jeg takker for alle oppdateringene du gir oss -- vilt fremmede mennesker som har funnet en plass i hjertene våre til lille R.

Mange varme tanker fra
NM-Mamma

Anonym sa...

"Det er ikke kreften som ligger der, det er jo gutten min.. Jeg kan ikke se denne kreften engang.."

Disse ordene som du skrev traff meg midt i magen og de slipper ikke taket, de sier så mye.

Lille gutten deres...

Håper på godt nytt når du finner tid og overskudd.
klem

Anonym sa...

Igjen ber jeg en stille bønn for Minstemann...
Har ikke mer å si denne gang. Det er vondt inni meg, og jeg er blitt berørt og forrandret inni meg etter å ha fulgt denne kampen.

Vær så snill og redd denne gutten.

Kine

Anonym sa...

Håper så inderlig at de har fått posetive svar i dag.
Mange varme tanker fra Gekko (nm)

Anonym sa...

Jeg har allerede skrevet noen ord her i dag, men vil bare si at jeg tenker mye på dere, og håper med hvert fiber i kroppen at dere fikk positive nyheter i dag.

God natt lille vakre R, og god natt Heidi.

Camilla/zemoc

Anonym sa...

Håper og ber om at lillegutten deres får være hos dere i mange, mange, mange år til!!!

Anonym sa...

Jeg vet ikke hvilket svar dere fikk i dag, men jeg håper og ber om at det var positivt.
Jeg tar lille R, skatten med i min kveldsbønn.

Uansett utfallet av det her Heidi, har han vunnet mange hjerter, gjennom deg nådde han ut til mange...lille gutten til mamma...

Om det viser seg at du kommer til å miste han, har han satt så dype enorme spor etter seg...vi er så mange som for alltid har han i hjertene våre og vi kommer aldri til å glemme den kampen....

Jeg ber og trygler om at du skal få lov å beholde han....vet ikke helt hva jeg skal si....

jeg tenker på han og på dere alle rundt han....

klem og håp om en god natt, så god den kan bli i den situasjonen dere er i.....

Anonym sa...

jeg håper så inderlig at dere har fått svaret dere ønsker.. Er med dere i tanker og bønn!

Anonym sa...

sitter oppe enda jeg må opp tidlig med ungene.. klarer ikke legge meg. jeg går med gråten løst hele dagen..jeg gråter virkelig med deg.. jeg har hjertesorg. ordentlig hjertesorg.
historien til minstemann sitter naglet fast i hjertet mitt.
jeg forstår ikke hvorfor verden er så urettferdig. hvorfor en så uskyldig, god og deilig liten skapning kan ha så uflaks.
kreft er en så ufattelig fæl sykdom..
jeg vil så gjerne at gutten din skal bli frisk igjen..det gjør så vondt at han skal ha det så vondt..jeg håper og ber..om mirakler. skulle ønske du våknet imorgen tidlig av at minstemann rusket deg ihåret, utålmodig etter å få deg opp av senga og ut på eventyr..
jeg er med deg Heidi selv om jeg ikke er hos deg. dere er de første jeg tenker på når jeg våkner, og de siste jeg tenker på før jeg sovner.
bruk tiden din godt kjære Heidi.
vær hos han, la han kjenne deg. lukten din. den gjør han så salig og trygg.
mamma er det beste i verden.

jeg håper virkelig dere fikk oppløftende nyheter i dag..hvis ikke, så bruk tiden godt....

stor og god klem til begge

Anonym sa...

Følger med!
Håper for minstemann!
La han klare seg, la han få leve! Den nydelige lille gutten fortjener å bli bedre nå, å vokse opp..leve!!

Han har en tapper og flink mamma, og jeg håper at jeg bare er en tiendedels like god mamma til min sønn som du er...da er jeg fornøyd!

Dette må gå den rette veien nå, minstemann er en liten kjempe...og mange mammaer sitter rundt om i landet og følger med og krysser fingrene og håper for han!
Han bare MÅ bli frisk, MÅ, MÅ, MÅ!!

Takk for at du oppdaterer bloggen!
Vet hvor minstemann har arvet fighter instiktet fra iallfall!

Anonym sa...

Håper, ønsker, gråter og tror med dere!!!
Tanker og hilsener fra Halden!!

Linda!

Anonym sa...

Har skrevet her før idag, men kommer meg ikke i seng, tenker så mye på Minstemann. Håper så inderlig dere har fått gode svar i dag. Kjære Gud, hold hånden din over denne vakre, uskyldige gutten, vær så snill.

Anonym sa...

Forventer det værst tenkelige nå, siden vi ikke har hørt noe enda. Skjønner veldig godt at bloggen ikke blir prioritert nå om dagen.

Vi tenker på deg og håper det beste...

Siv

Anonym sa...

Krysser alt jeg har for gode resultater!

Anonym sa...

Det er så trist å lese det du skriver...har opplevd kreft i nær familie selv, og gangen i det har gått nøyaktig slik du beskriver det, først slitsomt - mange tanker, håp- deretter infeksjon - oppsvulmethet, blåmerker, mye soving, lite kontakt, mye morfin, godt å være tilstede...Gud hørte ikke på mine bønner den gang, han må høre nå når vi er så mange som ber...

Anonym sa...

Hadde så inderlig håpet at det hadde kommet en oppdatering med gode nyheter.

Jeg beholder fortsatt troen, og håper dere koser dere med minstemann som SKAL bli frisk!

Klem fra nm-mamma.

Anonym sa...

Tenker på dere.

Klem Marianne/Enni

Anonym sa...

hvordan har du det nå, kjære deg...håper så inderlig at du ikke har fått de fryktetde svarene...ber fortsatt!

May S.

Anonym sa...

Gud må vite hvor mange ganger jeg har klikka meg inn på siden siden i går, i håp om oppdatering.
Fortstår GODT at det ikke kommer nytt innlegg. Kjenner bare det knyter seg i magen jo lengre tid det går....

Tenker og ber for dere, uansett utfall fra BMprøven...

Klem fra
Siri *3barn*

Anonym sa...

Tenker på dere. Ber for lille kjemper.


Varme klemmer fra Kariann m/fam

Anonym sa...

Som alle andre her, så håper jeg fortsatt. Frykter det verste og ber om det beste. Kjære alle høye makter...

Minstemann, - ikke gi oppp!

-shg- (nm)

Anonym sa...

Jeg har tenkt så ufattelig mye på dere igår og idag. Jeg håper så inderlig at det er gode nyheter.
Tanker og klemmer fra Gro/Gurine

Anonym sa...

Varme tanker og klemmer herfra!

Anonym sa...

Tenker på dere... Krysser fingrene for at intet nytt ikke betyr dårlig nytt!!! Dere er med i bønnene våre hver kveld...

Anonym sa...

jeg liker ikke stillheten..

Anonym sa...

Tenker så mye på dere. Håper så inderlig at minstemann får leve, han er så nydelig...

Anonym sa...

Jeg liker heller ikke stillheten, men Heidi har vel andre ting å tenke på...

Tenker på dere!