onsdag 29. august 2007

En oppdatering for Heidi

Jeg skulle ønske at det jeg kunne skrive her var en positiv oppdatering for Heidi og minstemann, men dessverre er det nok ikke det.
Prøvene som ble tatt var ikke bra, og i tolvtiden i dag ble det holdt et møte for å beslutte når de skal slå av maskinene rundt gullgutten. Avgjørelsen er at om noen ganske få timer, så avslutter de behandlingen.

Dette er så uendelig vondt og trist, og selv klarer jeg nok ikke helt å forstå rekkevidden av hvordan familien må ha det nå, men Heidi nekter å gi opp, og har håp og tro på at mirakler enda kan skje.
Vet dere er mange der ute som følger med i denne bloggen, og om det noen gang har vært noe tidspunkt hvor vi har måttet sende alle gode tanker i minstemann sin retning så er det nå. Tenn lys!

Marit K

205 kommentarer:

1 – 200 av 205   Nyere›   Nyest»
Anonym sa...

Kjære Kjære Minstemann. Du er i tankene mine hele tiden. Du er enn tøff liten kjemper. Du er tapper og flink. Har ikke ord.....klarer ikke få ned noe mere men jeg tenker på deg. Trøsteklem fra May-Britt (Maya-Skrulla på NM)

Anonym sa...

Hva sier man i en sånn situasjon? Varme klemmer, gode tanker, mange bønner i denne stund.

Så lenge det er liv er det HÅP..

I mine tanker..hele tiden..

May S.

Anonym sa...

Nei og nei!!
Her tennes lys og det bes til høyere makter at minstemann skal klare dette! Han bare må det!
Sender alle mine tanker til Heidi og familien, og selvsagt lille gullgutten! :(

Gorine (NM)

Anonym sa...

Dette er ikke rettferdig. Det var forferdelige nyheter. Tenker på dere.



Veronal

Anonym sa...

Neeeeei! Det var det vi fryktet,ja..han har jo ikke vært i så god form i det siste..hvorfor må en så god gullgutt bli rammet av kreft? Det er så meningsløst! Helt grusomt, finner ikke ord.

Til det ytterste skal jeg be om et mirakel og lys tennes i dag også!

Mange varme tanker til Heidi og hennes familie!

Anonym sa...

Innlegget kl.13.05 var fra Vibecke!

Anonym sa...

Jeg gråter for dere alle....

Anonym sa...

Så utrolig urettferdig! Har ikke ord, men tenner lys og sender mange tanker.

Anonym sa...

Kjære nydelige lille minstemann,mamma,pappa og storesøstre.
Dette var uendelig vondt og trist å lese. Jeg sitter og bare gråter for dere alle.Var jo ikke slik dette skulle ende. Vi er så uendelig mange som håper og tror og tenner et lys for dere.
Idag skal jeg atter tenne et lys for verdens nydeligste lillekjempe og hans familie.

Mange tanker,klemmer og tårer fra Gro/Gurine

Anonym sa...

Jeg får helt vondt i meg. Dere er bare noen kilometer fra meg og her sitter jeg og jeg kan ikke gjøre noe som helst.

Jeg tenner et lys og tenker på dere.

Tårvåtklem fra Pelen

Anonym sa...

Jeg vil bare du skal vite at dere er i mine tanker.....

Alt annet jeg vil si, blir bare meningsløst slik situasjonen er nå......



Cecilie/Fimbo

Hege sa...

Tenker på dere alle, dere er tapre.
Ber om et mirakel
Trøsteklemmer her ifra...

Anonym sa...

Kjære dere vi tenker på dere og håper at mirakler kan skje her også.

Vi har dere i tankene våres.

Varmeklem fra Azi

Anonym sa...

Å kjære gud, det kan ikke ende slik....
En liten gutt som har rørt våre hjerter så uendelig dypt.
Han kom ikke til verden forgjeves, han har påvirket livet til mange, mye mer enn andre som lever lange liv.
Å være mamma og pappa, er å leve med hjertet utenpå kroppen, i angst for at noe slikt kan skje.

Skal be videre om et mirakel, at mammans drøm blir virkelig, greier vi ikke det, så be for at deres siste tid, blir smertefri og nær...

Alltid i våre hjerter....

Anonym sa...

Jeg har ingen ord... bare mange tanker som sendes til dere og minstemann.

Georgine

Anonym sa...

Kjemp lille kjempe!

Vi er mange som ber for deg!

Tenner et lys, et håp om at mirakler skal skje!

Anonym sa...

Ord blir fattige...dette var veldig trist og uforståelig. Føler med dere.

Klem fra Hilde

Anonym sa...

Jeg gråter med dere og ber sammen med dere.
Et lys er tent for Minstemann.
Tror, håper og ber...

Lise

Anonym sa...

Tårene triller... Gråter og ber for dere...

Anonym sa...

Vær så snill Minstemann. Mobiliser alle dine krefter. Jeg ber for deg og familien din.

Anonym sa...

Å herregud...NEEEEI...

Nå renner ikke bare tårene her; de fosser...

Selv om dette kanskje var forventet, så var det ikke det som skulle skje.

Tenker på dere alle. Ta godt vare på hverandre, og hold på det lille håpet som er igjen. Det er sant det at så lenge det er liv, så er det håp...

Anonym sa...

Varme tanker til dere alle... Så ufattelig trist og meningsløst dette er. Tårene renner...

Tenner lys for Minstemann, og håper på et mirakel...

Mange, gode klemmer fra Mona

Anonym sa...

Tenker på dere.

Anonym sa...

Det er det verste jeg har hørt. Alle mine tanker går til dere, og vi fortsetter å be om et mirakel.

Elinblu

Anonym sa...

Kjære, kjære Heidi og minstemann.
Tårene triller, men me gir ikkje opp ennå.
Tenker å be for dokk.

Store klemmer fra Laura

Anonym sa...

Velsigne deg, Minstemann...og hele din famile. Må dere få styrken dere trenger.

klme fra T og T

Anonym sa...

Dette var trist å lese!!
Har fulgt med bloggen lenge, og håpar kvar gong eg loggar meg på at det skal vere gode nyhende.. Dette var veldig trist og sårt og det kjennes langt inni magen, sjølv om ikkje eg kjenner dokke en gang..
Mine varmaste tankar til dokke alle!
Håpar at Minstemann fortsatt kan vise oss eit mirakel.
Ta vare på kvarandre i tida som kjem, uansett kva som måtte skje!

Stor klem frå meg!

Anonym sa...

Nei! Det kan ikke være sant!!! Nekter å tro det!
Var ikke slik det skulle ende....
Lille, vakre skjønne minstemann!

Nyt uansett tiden dere har igjen med han....den må være verdifull!

Nå hikster jeg her og tårene fosser, ser ingenting lenger.

tenner et lys i håp!!!

Anonym sa...

Lyset er tent.

Kjære dere, ta godt vare på hverandre. Minstemann,lille nydelige fighteren lever i våre hjerter. Håpet om mirakel lever fortsatt.

Varme klemmer fra Kariann /fam

Anonym sa...

Den nydelige, nydelige lille gutten!!! Vakre Minstemann, håper på eit mirakel for deg!!

Stor klem fra lajlah (NM).

Anonym sa...

Dette var vond lesing...

Gråter med dere Heidi!

lajlah sa...

Den nydelige, nydelige lille gutten!!! Vakre Minstemann, håper på eit mirakel for deg!!

Stor klem fra lajlah (NM).

Anonym sa...

Et lys er tent for håp! Tenker på dere i en vanskelig tid. Så meningsløst og urettferdig verden er!

Anonym sa...

Et lys tennes for Minstemann, og bønner sendes om et mirakel for denne familien.

Jeg har ikke ord, og jeg kan ikke begripe hvordan dette kan skje :( Så vanskelig å godta at det virkelig ikke er NOE de kan gjøre??

Jeg tenker på dere hele tiden..

En varm klem fra
Kitt

Anonym sa...

Nei, nei, nei...
Jeg har ikke ord. Tenker på dere i denne forferdelige situasjonen.
Kjemp litt til Minstemann!!!!
Vær så snill - om det finnes en Gud, høyere makter.. La Minstemann få leve!

Anonym sa...

Har ikke ord...

En klem til dere alle sammen.

Hilsen
Oss

Anonym sa...

Tenner lys mens tårene triller. Dette er så meningsløst, han er jo bare et lite barn.
Alle bønner går til dere i dag, mirakler kan skje!!

Anonym sa...

Tårene triller for tapre Minstemann.

Lille kjempe, hvor går veien din nå?

Lyset brenner for deg.

Marianne/Enni

Anonym sa...

Kjære Gud, ikke la dette skje...

ber om et mirakel.
Dere er i tankene mine hele tiden, og tårene mine bare triller og triller. At livet kan være så brutalt!
Kjære minstemann, kjemp videre!

Lucia

Anonym sa...

Tenner ett lys og ber for lille vakre Minstemann. Slutter ikke å håpe på mirakelet som lille Minstemann fortjener!

Ronja

Marita sa...

Jeg tenker på dere støtt og stadig, og kan ikke finne ord for hvor trist jeg ble nå.

Mirakler kan skje, og nå må det skje et. Minstemann er en sterk liten kjempe, og det er enda håp.

Tenner et lys for minstemann og hans familie, og ber til høyere makter om det mirakelet vi alle håper på.

Klemmer fra Marita (Siadle NM)

Anonym sa...

Tenner lys for minstemann og folder mine hender!

Anonym sa...

Vi tenner lys og tenker på dere. Vi har ikke gitt opp håpet om et mirakel!

NM-mamma

Anonym sa...

Stuen min er full av lys, og tven er slått av. Jeg sender dere all styrke jeg kan avse.
Stor klem fra Vimsen

Anonym sa...

Dette var triste nyheter. Tårene triller, og jeg fryser på ryggen. Måtte dere få styrke til å være ved siden av Minstemann den siste tiden.

Magnolia (NM/FP)

Anonym sa...

Nei, nei, nei. Det er ikke slik det skal gå. :(

Kjemp minstemann, kjemp!!

Tenker på dere.
Klemmer fra nm-mamma

Anonym sa...

Ber for minstemann hele tiden. Som sagt, så lenge det er liv er det håp, og man kan ikke gi opp å håpe enda.

-tux

Anonym sa...

Tenker på dere. Så utrolig trist dette er, så urettferdig!

Klem Mamma Rosa

Anonym sa...

Lille, kjære minstemann. Dette er vondt, det er grusomt at en så liten tass som deg skal oppleve dette.
Kjære Heidi, jeg tenker så uendelig mye på dere nå, og hvor vondt dette må være for dere. Jeg skulle ønske jeg kunne stanset verden, tiden, slik at dere kunne hatt minstemann hos dere for evig.
Lille minstemann, lille herlige gutt, du er en tapper liten kjempe. Du har fått en helt egen plass i hjertet mitt!
Håper dere har mennsker rundt dere som tar godt vare på dere!
Mange gode klemmer fra Marit.

Anonym sa...

Åh nei... det var ikke sånn dette skulle ende, den nydelig, vakre lille kjempen, fortsett å kjemp minstemann, fortsett!
Jeg tenner lys med engang og sender alle mine tanker og gode håp til dere. Som der er blitt sagt før så lenge det er liv er det håp. Dette er bare meningsløst og trist. Tenker på dere alle sammen. En stor tårevåt klem fra lena (en ukjent fra bergen).

Ida sa...

Gi ikke opp, Minstemann!

Vi brenner lys for deg..

Ida/Lita84 (NM)

Anonym sa...

Som så mange andre, så har jeg problemer med å finne ord nå.. Det er så ufattelig meningsløst at en liten gutt skal rammes av noe sånt..
Men som også så mange andre, så ber jeg om et mirakel, og om at den lille vakre gutten får bli hos familien sin.

Mange varme tanker og klemmer.

Camilla/zemoc

Anonym sa...

Å nei, nei, nei!!!!!

Som jeg fryktet en slik beskjed. Noe så utenkelig og ikke minst umennesklig det må være. Lille skjøre gutten deres...

Kjære, kjære Heidi og familie jeg gråter for dere og ser knapt hva jeg skriver. Håper dere finner styrke sammen med Minstemann nå.
Ord blir jo så fattige, men med tiden vil du kansje like å lese det som blir skrevet til dere her. Finner lite fornuftig å si nå, men jeg tenner ett lys og ber om at noen kan se litt ekstra mye til dere nå.

Fryktelig lei meg på deres vegne. Varme klemmer!

Anonym sa...

Så er den lille gutten for god for denne verden.

Ber om at Gud må innse hvilken forferdelig feil dette er og at et mirakel må skje.

Anonym sa...

Kjære minstemann og familie
Syns dette var ufattelig trist. Skjønne lille skatten.
Tenker kjempemasse på dere.
Ta godt vare på hverandre...

Klem fra Elisabeth

Anonym sa...

tenner lys for minstemann! og ber for han og hele hans familie.

Anonym sa...

Kjære Minstemann og kjære familie. Sender alt jeg har av gode, sterke tanker til dere.
Tenner lys for Minstemann. Mange klemmer!
Det er så meningsløst.

Anonym sa...

Nei, nei og atter nei! Det var ikke denne oppdateringen jeg har gått å ventet på!!!

Det kan da ikke være meningen at Gud skal ta til seg minstemann allerede nå??? Hvorfor skal ikke han få bli en livsglad stor sterk gutt?? Hvorfor, hvorfor hvorfor??

Mirakler skjer daglig, hvorfor kan det ikke skje med minstemann???

Vi ber for deg, minstemann, vi ber om at mirakelet skjer nå!!

Kjære Gud i Jesu navn, helbred minstemann NÅ!!

Tenker på dere Heidi, gråter med dere og sender mange mange varme klemmer. Vi er mange som støtter deg uansett hvordan dette nå går!!

Stine (tingeling132)

Anonym sa...

....



Gråter med dere..

Anonym sa...

Tenker på dere alle i denne utrolig vanskelige tiden.
Håper så inderlig på et stort mirakel.
IM

Anonym sa...

Uff, dette var ikke gode nyheter... Jeg føler så med dere, og ber en siste gang om at et mirakel skal skje!!

Værsåsnill!!!

Lille minstemannen "vår"....


Mange klemmer fra Mamarazzi

Anonym sa...

Det er så vondt å lese og så fryktelig vondt å tenke på hvordan ting er for dere nå.
Jeg tenner lys og sender gode tanker for dere.

Ta vare på hverandre.

Anonym sa...

Jeg har ikke ord ...

Det er så ufattelig urettferdig!

Klemmer

Anonym sa...

tenner lys
HVis det er en gud er det jammen på tide vi får bevis!

Anonym sa...

Dette var triste nyheter
dere er i mine tanker og jeg ber for lille vakre Minstemann

Angelique (FP / NM)

Anonym sa...

Dette er bare så trist,at det skulle ikke vært mulig...
Kjære lille Minstemann,jeg vet at du har det vondt og har lidd mer enn nok.Men bare litt til lille venn,vis dem at du klarer det,for du vil leve!
Vis dem at mamma gjør rett i å ikke gi opp håpet,og det gjør heller ikke vi.
Det brenner et lys for deg i stua,og hvis det virkelig fins en Gud,så hjelper han deg nå.Han MÅ det......Jeg tenker på dere hele tiden,og hjertet mitt gråter for dere,og jeg er så uendelig lei meg for at det ikke er noe jeg kan gjøre:(
Stor klem fra Ålesund

Anonym sa...

Nei, det var ikke dette jeg ville høre nå!

Jeg nekter å gi opp håpet!

Lys skal tennes!

Store klemmer, og mange bønner fra Hufsa!

Anonym sa...

Å nei... dette var forferdelig vondt å lese. Hvordan kan livet være så grusomt og urettferdig..

Jeg tenker på dere...

Rosin

Anonym sa...

Jeg gråter for dere, jeg gråter med dere. Jeg håper og ber, men alt virker så meningsløst. Hvorfor??

Så liten og uskyldig. Så ren. Så dypt elsket og så umistbar!

Ingen, ingen skulle få overleve sine barn, eller se de lide slik dere har sett Minstemann kjempe.

Skulle ønske kampen ikke var forgjeves og at mirakelet skjer.

Vi kan ikke gi opp vi må fortsette å håpe. Tenner lys for dere.

En liten gutt har satt store spor.

Tenker på dere.

dBy, NM

Anonym sa...

lyset brenner, tårene renner. Gutten din var bare for god for denne verden...

Anonym sa...

Å, nei...
Heidi, jeg vet ikke hva jeg skal si, for det er vel ingenting som kan bli sagt nå som hjelper...
Dere er i mine tanker, og jeg føler med dere. Jeg føler inderlig med dere. Du må ha det forferdelig akkurat nå.

Anonym sa...

Dette var fryktelige nyheter :( Jeg håper minstemann snur om og blir bedre. Det er ingen barn som fortjener å oppleve så mye smerter og sykdom og ingen foreldre og familie som fortjener å oppleve tapet av et lite barn. Dere er i tankene mine

Klem fra meg

Anonym sa...

Vet ikke hva jeg skal si....tårene presser på her jeg sitter...så da var det hadde han der oppe om han finnes bestemt seg for å frarøve livet fra en liten engel....

KJære Gud...om du finnes...la det finnes en mening bak dine handlinger, la det finnes en mening i at du tar en liten skatt bort fra livet han så vidt har startet....
La det finnes en menig i at du påfører en mamme, en pappa og to søstre den smerten det er å miste en liten sønn, en etterlengtet skatt, en lille bror....
La det i denne stund være en mening i det du gjør....

KJære lille Minstemann, kjære lille R....
tårene renner nå når dommen er kommet og du kansje reiser fra livet...
selv om jeg aldri kjente deg, har du satt dype spor i hjertet mitt...
du har fått meg til å bli klar over hvor heldig jeg er i livet mitt...hvor heldig jeg er som har fått barn med en fremtid...
kansje lever du ikke forgjeves, kansje var din oppgave på jorden at du skulle nå ut til alle oss som tar livet for gitt....
kansje det var din misjon....
Kjære lille MInstemann....jeg ber for deg og jeg skulle ønske det var noe mer man kunne gjort foruten om bønn og håp...men det er ikke det.....
Uansett jeg komer aldri til å glemme deg.....kommer aldri til å glemme kampen du kjempet....
du kan hende taper mot dette uhyret som herjer kroppen din, men du VANT mange hjerter rundt om i Norges land, hjerter der du bestandig vil ha en plass...
Du var kan hende liten, men likevel STOR!!
Jeg vet nå at du er på terskelen til å si farvel til livet....ikke reis før mammaen og pappaen din er klar for det....gi dem tid til å ta farvel med deg....
kjenne lukten av deg....
hadde jeg fått bestemme hadde du ikke reist....
kommer aldri til å glemme deg lille R.....

Anonym sa...

tenker på dere. ber for dere. mange varme tanker!

Anonym sa...

Er ikke mye klokt man kan skrive i en sånn stund, men vil alikevel at dere skal vite at også jeg tenker på dere, gråter for dere og ber om et mirakel for vakre, tøffe minstemann.

Klem fra Birgitte

Anonym sa...

Så utrolig vondt å lese...
Håper og ber fortsatt for deg, Minstemann.. Du vakre, lille gullklump, du er så flink...

Camilla

Anonym sa...

Mirakler kan stadig skje. Dette er for trist til at man kan akseptere det.
Varme tanker fra O.

Anonym sa...

Sender dere mange varme tanker i en særdeles tung tid for dere.

Jeg har jo dessverre vært med på en slik kamp tidligere (med stedatter - hun greide ikke sin kamp) og vet at det er beintøft. Håper dere har et godt støtteapparat rundt dere, og at dere klarer å støtte hverandre - det er uhyre viktig.

Jeg håper i det lengste på et mirakel for minstemann. Det er så blodig urettferdig at små barn skal rammes av en slik fæl sykdom, man skal jo liksom vokse opp og ha en sorgløs tilværelse, få leve i en verden uten smerter og ubehag.

Mine tanker går også til søsknene, de skal jo også takle dette på et vis - hele familien blir rammet når en slik sykdom slår til.

Ta vare på hverandre opp i dette, jeg tenner et lys for dere.

Klemmer fra Babe (NM)

Anonym sa...

Uff og uff... dette er bare helt forferdelig! Føler med dere og tenker masse på dere. Mangler ord...

Stor klem!

*tenner et lys som et siste håp for lille minstemann som kjemper for livet*

-Madde81- (NM)

Anonym sa...

Ja, så lenge det er liv er det håp.
Ikke gi opp minstemann, ikke gi opp.....

Tenker sånn på den lille som klamrer seg fast og familien rundt som lite kan gjøre.
Tenker på dere...

Anonym sa...

Dette var bare så altfor, altfor vondt å høre.
Kjenner meg helt kvalm og tom.

Vit Heidi at Minstemann er i mange sine hjerter for alltid. Takket være deg.Vi vil aldri glemme han! Aldri.

Anonym sa...

Sitter på jobb og gråter. Dette er så ufattelig trist. Det var absolutt ikke dette svaret jeg håpet på. Jeg kan ikke forestille meg hvor fælt dette er for dere! Jeg skal be for Minstemann og tenne lys!!

Mange trøsteklemmer

AH

Anonym sa...

Har trent et lys i håp for din lille tapre gogutt.
Mange gode tanker og klemmer.

Nelle

Anonym sa...

TENNER ET LYS FOR MINSTEMANN OG DERE ALLE.
Klem fra Tone.
ER HER FOR DERE.

Anonym sa...

Hvorfor? Jeg finner bare ikke mening i at en liten uskyldig gutt ikke skal få leve. Han skulle jo løpe barbeint i gresset neste sommer. Finner ikke så mange ordnå. Tenker på dere hele tiden. Måtte dere finne styrke og klare å samle flest mulig gode minner fra den siste tiden. Dere vil fortsatt være i mine tanker, og når jeg ser mine egen gutts blå øyne, tenker jeg på de vakre øynene til Minstemann.

-shg- (nm)

Anonym sa...

Dette gjør så inderlig vondt å lese! Har ikke ord...

Håper!!!

Tenner lys for deg, skjønne Minstemann!!

Hege

Anonym sa...

Kjære Heidi med familie.

Det er ingeting vi kan si noen av oss som vil gjøre dette lettere for dere. Dette er er blodig urettferdig uansett. Livet er jævlig noen ganger.
Jeg vil bare si at dere er alle i tankene mine. Jeg skal tenne et lys for lille minstmann i kveld, og jeg skal håpe på et mirakel!
Ta vare på den tiden dere har. Den kommer til å bli dyrbar!

Mange klemmer fra Puselus, en englemamma (Du kjenner meg nok ikke, men jeg føler etter å ha følgt med på bloggen at jeg på en måte kjenner deg.)

Anonym sa...

Nei,nei,nei,det var ikke slik det skulle være..
Dette gjør vondt helt inn i hjerteroten og jeg kjenner vemmelig smak av urettferdighet..

Stakkars lille R og familien,sender de all styrke jeg har!

Måtte Gud ta vare på denne herlige gutten!

Ber ennå!

Klemmer fra Frysh

Anonym sa...

Gi minstemann en klem fra alle oss og vis ham hvor mange vi er som ønsker å gi han kjærlighet og varme. Han er for god for denne verden han...

Anonym sa...

Tenker masse på dere alle i denne vanskelige tiden. Lille kjære minstemann som har satt et stort spor i mange hjerter....
Mamma til fire.

Anonym sa...

Tenker på dere, og gråter med dere. Har tent et lys for minstemann, måtte han slippe å ha det vondt, måtte mirakelet vi ber om skje.

Anonym sa...

Dette var forferdelig trist å lese. Tårene renner. Sender alle gode tanker til Minstemann og familien hans. Tenner et lys for dere alle.

Anonym sa...

Tårene triller for dere. Vi ber alle om et mirakel. Kjemp lille venn. Ta godt var på hverandre

Bananamama

Anonym sa...

Uff, dette var trist lesing i dag! Tenker på dere og håper dere har mange rundt dere nå. Har vært i gjennom noe liknende selv. Dette unner jeg INGEN. Men husk at ingenting er over før det er over!

Mange varme klemmer fra Brita

Anonym sa...

Det er så vondt, så vondt, men enda vondere for familie og venner enn oss som ikke kjenner dere så godt. Minstemann har likevell satt dype spor i hjertet mitt. Jeg måå inn å sjekke bloggen flere ganger om dagen og det er det første jeg gjør om morgenen og siste jeg gjør om kvelden. Var i Tyrkia på ferie i forrige uke, uten pc, men hadde mobil og koble meg opp med og det var svindyrt. Nesten 50 kr. hver gang jeg koblet opp så kontankortet blei tomt flere ganger... Men jeg ber fortsatt for dere, og finnes det en gud, så får han jaggu bevise det nå. Tror det ikke før jeg får se det...

Anonym sa...

Nei, nei, nei, nei, NEI!

Det var ikkje dette resultatet prøvene skulle vise! Stopp verda, det er feil!

Har hatt hjartet litt i halsen kvar gong eg har vore innom her i går og i dag, men håper har jo vore der.

Minstemann, Vakre lille R med dei blå augene...
så lenge du lever vil eg håpe for deg. Mamman din har jo hatt ein draum om at det skulle gå heilt hit, for så å snu. Eg innser at det er eit halmstrå, men vi klamrer oss til det enn så lenge.

Heidi, du og gullguten din har lært oss så mykje. Minstemann har gjort store ting i mange sine liv. Han har forandra mange av oss, og lært oss utrulig mykje om takknemmeligheit, kjærleik og at ein ikkje veit kva livet skal bringe oss. Minstemann har i sine hittil 19 mnd. lange liv kome inn i utrulig mange hjarte, og utretta veldig mykje. Han er "vår" Minstemann, vår lille helt, og han blir i hjarta våre uansett kva som no skjer.

Eg veit at du trur på Gud Heidi, og eg trur at Han er med Minstemann både om han ved eit under blir frisk eller om han no snart har talt sine dagar her på jorda. Det virker meiningslaust om Minstemann berre skal få 19 mnd., han skulle jo blitt ein gamal mann, og eg kan ikkje forstå at det er noka "meining med det". Eg kan ikkje forstå at nokon Gud vil at dette skal skje, men skjer det så trur eg at han ER DER, og hjelper Minstemann når det skjer. Og skjer det, så trur eg de skal møtast igjen ein dag...

Gret for dykk, ber for dykk og tenker på familien dykk i dag som kvar dag...

Gry

Anonym sa...

Kjære Heidi!

Ikke gi opp! Mirakler kan fortsatt skje!
Det skjer stadig over hele verden, så hvorfor kan det ikke skje med minstemann??
Jeg ber fortsatt og lyset står tent.
Du føler sikkert at Gud har forlatt deg/dere midt oppi dette her, og derfor vil jeg skrive dette verset til deg/dere...

Fotsporene:

En natt hadde en mann en drøm.
Han drømte at han spaserte langs stranden sammen med Herren!
Over himmelen kom bilder fra livet hans til syne. For hvert bilde han så, oppdaget han at det var to par fotspor i sanden; det ene var hans egne, og det andre var Herrens.

Da det siste bilde fór forbi over himmelen, så han tilbake på fotsporene i sanden. Han la merke til at mange ganger i livets løp var det bare ett par
fotspor.

Da oppdaget han også at det var de gangene da livet hans hadde vært vanskeligst og mest smertefullt.

Dette forsto han ikke, så han spurte Herren: Herre, du sa en gang at da jeg bestemte meg for å følge deg, så ville du alltid gå med meg og aldri forlate meg. Men nå ser jeg at da min nød var størst og livet vanskeligst å leve, da er det bare ett par fotspor. Jeg forstår ikke hvorfor du forlot meg da jeg trengte deg mest.

Da svarte Herren: Mitt kjære og dyrebare barn! Jeg elsker deg og vil aldri forlate deg. De gangene i livet ditt da prøvelsene og lidelsene dine var størst - og du bare kan se ett spor i sanden, det var de gangene da jeg bar deg i armene mine.

Vi er veldig mange som er med dere i tankene hele tiden. Vi ber, håper og tror fortsatt på et mirakel!

Mange klemmer fra Laila

Anonym sa...

Dette er bare så vondt. Jeg verker inni meg og jeg lider med dere. Ber fortsatt! Og dere er i tankene mine hele tiden. Klem fra kl

Anonym sa...

Lys er tent og vil brenne for Minstemann mens vi ber om mirakler.

Mine tanker er hos dere.

Klem fra Maria
NM-mamma

Anonym sa...

*Lys er tent for en liten kjempe*

Anonym sa...

Tenker på dere i denne stund, og krysser fremdeles fingre og tær for at mirakler skjer.....

Måtte alle verdens skytsengler samles rundt Minstemann i dag

Pille (BP)

Anonym sa...

Så ufattelig trist. Hvorfor i all verden skal slikt skje?
Stå på minstemann! Tenker på dere.
Tenner lys.
Klemmer fra _InGrId_ (nm)

Anonym sa...

Jeg nekter å gi opp håpet som hjertet renner over av for minstemann! Kjemp, lille venn!!
Elis@beth

∙•●KeyBee●•∙ sa...

Nå har jeg tent lyset stuebordet, tent det for lille R.

Anonym sa...

Ja hva kan man si? :-( Verden burde ikke få være så grusom! Jeg er uten ord, når det kan gjøre så vondt å følge dere, for meg som ikke kjenner dere annet enn gjennom FP og bliggen her, så kan jeg ikke forestille meg hvor vondt dere har det nå. Måtte det skje et mirakel!

Hvor finner man mening i at små barn blir syke og visner bort fra et liv som kunne blitt langt?

En god klem til dere.

Valentina

Anonym sa...

Å nei å nei, det var ikke dette jeg vil høre. Jeg tenker masse på dere, og håper i det lengste på et mirakel.

Mange klemmer fra en NM-mamma

Anonym sa...

Til verdens nydligste lillegutt! Vær sterk lille venn. Mamman og pappan din trenger deg her i verden.
Vi vil alle at du skal vokse opp og bli stor og sterk.
Du er så nydelig. Sitter her med tårene på spreng.
Du er så vakker og sterk, et lite menneske rett og slett.
Alt som du har opplevd her i det lille livet ditt skulle ikke et lite barn oppleve.
Mamman og pappan din skulle heller se sitt barn sånn, se sitt barn ha det så vondt som du lillegutt.
Uansett hva som skjer så er vi mange som ber for deg, og du er i alle våres hjerter.

Anonym sa...

Neeeeeeeeeeei!!
Minstemann, finn styrke! Tenker så på deg.
Tapre lille gutten..

Anonym sa...

Kjære, kjære dere!

Dere er i mine tanker og bønner.

Anonym sa...

Ikke gi opp lille R!
Sender alle gode tanker til dere!

Klem MissX(nm)

Anonym sa...

Kjære lille minstemann. Ber fortsatt om et mirakel for deg. Håper alle våre tanker når frem til deg.

Gråtkvalt klem fra Siw (minon)

Anonym sa...

Tom for ord...
Gråter for dere, tenner lys.
Vit at dere er i tankene og bønnene mine.

Minstemann; du har for alltid en egen plass i mitt hjerte.

Klem
Siri *3barn*

Anonym sa...

Vil berre seie at dere er i tankane mine... Tenner eit lys for minstemann og for heile familien. Dette er så uendeleg trist!



God klem frå Silje\Kjempeglad på Nm

Anonym sa...

Kjære Heidi!

jeg er helt lammet av sjokk og sorg over den sorgen du nå påføres...
Kan man komme over slikt noen gang..?
Kan verden noen gang bli en god plass å være i...?
Jeg vet ikke....kan man noen gang komme over tapet av et barn?
Kan man noen gang smile igjen...?

Du står nå på terskelen til å ta for alltid farvel med din lille kjemper..din lille skatt...
Jeg håper og ber om a du foreviger disse timene, minutten og sekundene i hjertet ditt....ikke glem noe....bær det med deg for alltid....
Lille R vet at du elsker han...
han vet du alltid vil passe han selv om han ikke er der rent fysisk..
Han vet om sorgen du føler med å miste han...Men kan hende må han gå nå....kroppen er kan hende utslitt...

Jeg håper englene for allid vil passe på han...ta vare på han frem til den dagen der dere skal møtes igjen....

Det er ingen mening i å miste et barn....ingen..

Jeg tenker masse på deg, gråter med deg og for deg....
Jeg tenker masse på lille R, gråter for han...
Kansje nytter ikke bønner mer...jeg vet ikke...

Jeg håper på mirakler...ber om det...

Om Lille R snart forlater dette jordiske liv, håper jeg englene er der å passer på han, han er så liten...Han trenger å bli passet på....

Anonym sa...

Minstmann vil alltid forbli i mitt hjerte, han har fått en plass som bare er hans.

Anonym sa...

Lille fine minstemann. Hold fast - kjemp!
Hilde

Anonym sa...

Har desverre ikke ord. Tenner lys, og dere er i tankene mine. Selv om jeg ikke kjenner dere.

Anonym sa...

Nei, nei, nei..! Det var ikke sånn det skulle gå!!

Tårene renner, og Minstemann er i tankene våre...

Anonym sa...

Nå er jeg tom for ord, men vil sende varme tanker og håpe i det lengste!

NM-mamma Jannski

Anonym sa...

Denne sangen dediserer jeg til Heidi og minstemann.

Midnights in winter
The glowing fire
Lights up your face in orange and gold
I see your sweet smile
Shine through the darkness
It's line is etched in my memory

So i'd know you by heart

Mornings in april
Sharing our secrets
We'd walk until the morning was gone
We were like children
Laughing for hours
The joy you gave me lives on and on

'Cause I know you by heart

I still hear your voice
On warm summer nights
Whispering like the wind

(Oh oh ohh…)

You left in autumn
The leaves were turning
I walked down roads of orange and gold
I saw your sweet smile
I heard your laughter
You're still here beside me every day

'Cause I know you by heart
'Cause I know you by heart

Anonym sa...

Kjære Heidi.
Dette du nå går igjennom er noe av det verste vi foreldre kan oppleve. Det er det vi alle frykter, derfor verner vi om våre små til alle døgnets tider. Men du som har vernet om din nydelige gutt og nå står maktesløs tilbake.... jeg syns så inderlig synd på deg. Håper du har folk rundt seg som forstår deg og kan støtte deg i denne tiden. Skulle så gjerne ha vært der for deg, og jeg skulle så gjerne ha gjort alt for å få beholde gullgutten din her på denne jord.
Tenner lys.

Anonym sa...

Livet er meningsløst noen ganger. Håper på det mirakel for Minstemann! Ta vare på hverandre! Hilsen Linda.

Anonym sa...

Har tent lys og håper på og ber om et mirakel.

Tankene mine er hos dere hele tiden.


Fruktflua

Anonym sa...

Dette var grusomt å lese. Dere er i mine tanker hele døgnet.

NM-mamma

Anonym sa...

Tent et lys for minstemann!
Kjemp lille vakre, du bare må!

Anonym sa...

Gråter, tenner lys og tenker på dere.

Selv om ingen av oss andre ønsker det, så kan du slappe av nå og hvile. Du kommer aldri til å bli glemt...

Siv

Anonym sa...

Eg ser at du er trøtt,
men eg kan ikkje gå
alle skritta for deg.
Du må gå de sjøl.
Men eg ve gå de med deg.
Eg ve gå de med deg.


Eg ser du har det vondt,
men eg kan ikkje grina alle
tårene for deg.
Du må grina de sjøl,
men eg ve grina med deg.
Eg ve grina med deg

Eg ser du vil gi opp,
men eg kan ikkje leva
livet for deg.
Du må leva det sjøl.
Men eg ve leva med deg.
Eg ve leva med deg.

Eg ser at du er redd,
men eg kan ikkje gå i døden for deg.
Du må smaka han sjøl,
men eg gjør død til liv for deg,
eg gjør død til liv for deg.
Eg har gjort død til liv for deg.
Eg har gjort død til liv for deg.

Kjære kjære minstemann.
Du har kjempet og kjempet, men det ser ut til at kreften er for tøff å kjempe mot. :(
Det finnes ingen mening i at du som knapt har startet livet ditt skal bli rammet av en slik hissig sykdom.

Det skjer mirakler, og jeg ber om at et mirakel blir sendt i din retning.

Anonym sa...

Sender over mange varme tanker til familien. Dette er bare trist og urettferdig, ikke slik det skulle gå!

Anonym sa...

Dette er så ufattelig vondt å lese og vanskelig å ta innover seg. Tankene mine går til Minstemann og familien.

Irma

Anonym sa...

Dette er så forferdelig og ufattelig trist at jeg ikke har ord!!! Tårene begynner å renne i strie strømmer hver gang jeg tenker på dere og det er stort sett hele tiden.

Dere opplever akkurat nå foreldres største mareritt og jeg skulle så inderlig ønske det var noe jeg kunne gjøre for vakre tapre Minstemann!

Føler med dere og tenker på dere hele tiden!

Mange tårevåte klemmer
Tobbes mamma (NM)

Anonym sa...

Fryktelig lesning... Har tent lys for minstemann og ber om et mirakel. Det er så ufattelig urettferdig!

Mine tanker og mitt hjerte er med dere.

Anonym sa...

Å nei, så ubeskrivelig vondt å lese. Klarer ikke å fatte hva dere i familien går igjenom akkurat nå, men håper og ber om et mirakel. Måtte Minstemann vinne til slutt og bli frisk.

Jeg tenker på den lille gutten deres hver ledige minutt, og ænsker så inderlig at dette skal gå bra. Kjære lille Minstemann, du har gjort et så sterkt inntrykk på oss alle, og hva som enn skjer så har ikke kampen din vært forgjeves. Jeg tror det er mange små barn rundt omkring i Norge som får ekstra mye kos og kjærtegn i disse dager. Min egen elskede lille gutt får ihvertfall det.

Jeg gruer meg til hva som venter neste gang jeg besøker bloggen, men så lenge det er liv ER det håp. Og jeg håper virkelig av hele mitt hjerte...

Anonym sa...

Kjære dere...
Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal si!

Tenner et lys for Minstemann!

Kjemp Minstemann - Kjemp!!!

Med mange tårer fra Reggius

Lykke sa...

Jeg tenner lys og jeg ber, ber for at et mirakel skal skje, og at minstemann blir frisk, det kan jo ikke være over nå??

Vi tenker på dere, klemmer fra Renate, storebror på 3 og lillebror på 19 mnd.

Anonym sa...

kjære dere! jeg har lest og fulgt med i bloggen til minstemann,har aldrig klart og skrive her før,og syns det er en trist situasjon for en mor at ens barn går før seg selv,håpet og bedt vær kveld om at et mirakel skal skje denne skjønne engelen av en gutt,utrolig nydlig er han..vet ikke hva jeg skriver engang,men tenker på deg og deres,vær sterk noe som jeg vet du er etter og ha lest bloggen,masse varme klemmer til deg og familien :)tenner lys og håper på mirakel.

ufattelig trist at det skulle ende slik.. varme klemmer og tanker til dere. :(

Anonym sa...

Et lys tennes for minstemann og familien hans!

Karen/kaaka

Anonym sa...

Jeg tenker på dere og sender dere mange, varme tanker i denne tunge og vanskelige tiden.

Ginger2 (NM/FP)

Anonym sa...

Det var ikke slik det skulle ende. Kjemp, minstemann! Vi er mange som vil hjelpe deg på veien!

Mange varme tanker og klemmer fra Helene

Anonym sa...

Mine tanker er hos dere, og hos vakre lille minstemann. Kate (FP)

Anonym sa...

Dette er så fryktelig! Det var ikke denne veien det skulle gå. Jeg ber for etter mirakel. Håper han er fri for smerter og ikke lider noe nå!
Tenker på dere hele tiden, alle sammen! Dette er så ufattelig urettferdig!
Klemmer Kirsti

Anonym sa...

Dette var ikke det vi ville lese nei. Jeg har ikke ord. Dere har en plass i mitt hjerte. Jeg ber til høyere makter om at de må la Minstemann klare seg i gjennom dette.

Klem fra Cerine (nm)

Anonym sa...

Det er så frustrerende å sitte her å lese dette, og vite at jeg ikke kan gjøre noe for å hjelpe dere.

Hvor er rettferdigheten oppi dette? En herlig liten gutt som skal ha hele livet foran seg, skal så brått bli fratatt muligheten.

Dere er i tankene mine hele tiden, og jeg håper fortsatt på et mirakel.

Anonym sa...

Dette var vondt å lese, kan ikke forestille meg hvor jævlig det må være for dere...
Du skal vite at minstemann ikke har levd forgjeves, det sitter mammaer og pappaer rundt om i Norges land som holder ekstra godt rundt barna sine nå, minstemann minte oss på å ikke ta de for gitt....

Varme klemmer fra NM mamma

Anonym sa...

Så lenge det er liv er det håp!Og her skal lyset brenne lenge ennå...
Sender dere varme tanker og klemmer.Minstemann har fått så stor plass i våre hjerter,og han har satt dype spor.Ta godt vare på hverandre i denne dyrbare tiden.

rime (NM)

Anonym sa...

Dere er i mine tanker!

Ord blir så fattige i en slik situasjon.

Håper lille R motbeviser legene, og tør opp igjen.


*klemmer*

Anonym sa...

Noe å ufattelig trist!! Vil ikke at dette skal skje! Kom igjen minstemann du må kjempe!!
Tårene triller...håper og ber om at det må skje et mirakel.
Ta godt vare på hverandre nå!
Mange klemmer og tanker fra Ellen

Anonym sa...

Gråter med dere!

Livet er urettferdig! Sender alle verdens gode vibber deres vei!

Klem C med familie

Anonym sa...

Tenker på dere i dag, det er så uendelig trist og urettferdig. *gråter* Mirakler skjer hver eneste dag, Minstemann er en kriger!I dag skal det tennes lys for deg, lillegutt! Mvh Maria L (Jenimar)

Anonym sa...

Ord blir fattige nå. Tenker på dere i denne ubeskrivelig vanskelige tiden. Ta vare på hverandre nå og i tiden som kommer.
Klem fra Mathias og Hannah sin mamma og pappa.

Anonym sa...

Ufattelig trist å lese dette. Men nå slipper han å ha det vondt mere. Han kan hvile fra alle smerter han har hatt de siste mnd.

Gud hadde nok en annen plan for minstemann.

Tenker på dere alle. Vær sterke og stå sammen.

N.

Anonym sa...

Kjære dere.
Alle mine gode tanker,ønsker,bønner og håp om at miraklenes tid ikke er forbi.
Jeg tenker mye på dere alle sammen og skulle så inderlig gitt dere et løfte om at alt vil gå bra.

Klem fra amo

Anonym sa...

Kjære dere.
Dette var uendelig triste nyheter, absolutt ikke hva vi hadde håpet på.
En føler seg så hjelpeløs i slike situasjoner, vil så gjerne hjelpe, men får ikke gjort noe som helst.
Vi tenker på dere, ber til alle mulige høyere makter og tenner lys.
Det er ikke slutt enda, og så lenge det lille hjertet slår så gir vi ikke opp. Miraklenes tid er ennå ikke over.

Sunny423

Anonym sa...

Kjære Heidi, far og storesøstre. Ord blir fattige..men vit at vi er mange som tenker på dere.

Klemmer fra Minnie:)

Anonym sa...

Jeg tenner et lys for minstemann og oversender alle gode tanker til dere. Måtte alle gode makter stå dere bi nå!

Embriksmamma

Anonym sa...

Nydelige,nydelige minstemann,vi håper tror og ber om et mirakel.
Tenker på deg og familien...

"my"

Anonym sa...

Babies are Angels that fly to the earth,
their wings disappear at the time of their birth
One look in their eyes and we're never the same.
They're part of us now and that part has a name
That part is your heart and a bond that won't sever
our Babies are Angels, we love them forever.

Jeg ber for dere og ønsker av hele mitt sinn at et mirakel kan skje...

NM-Mamma

Anonym sa...

Kjemp minstemann- kjemp!!
Du er i tankene mine!

Kjære vakre lille minstemann!

Ta vare på tiden dere har...jeg ber for ett mirakel...men all tid er dyrbar! Bruk den!

Anonym sa...

Lille vakre minstemann. Ikke gi opp. Ber om et mirakel nå!
Dette er helt forferdelig.

Tenner lys. Dere er i mine tanker, hele tiden!

Store klemmer fra Løvenstad

Anonym sa...

Gode tanker, Så lenge det er liv, så er det håp.
Tenner lys for minstemann.

klem

Inagh sa...

Måtte alle gode makter - og måtte alle gode mennesker - stå dere bi i denne utrolig vonde tiden! Tenker på dere - ber for dere - og håper av hele mitt hjerte for dere.

Anonym sa...

Kjære dere..

Tenker på dere absolutt hele tiden. Jeg er virkelig rørt over hvor tapre dere er.

glad i dere, selv om jeg aldri har sett dere..

Klem Renate

Anonym sa...

Tenner et lys for minstemann og hele hans familie.

Anonym sa...

Kjære kjære dere..

Tenker mye på dere og håper og ønsker at dette skal gå bra.
Tenner lys for minstemann og familien hans.

Mange gode klemmer fra oss.
KLem fra Bente

Anonym sa...

Nei!! Det var ikke slike nyheter vi ville ha.. Så urettfedig.. Den lille skjønne gutten fortjener virkelig ikke dette her! Og ikke familien hans heller.. INGEN fortjener dette!! Gruuusomt.. Håper fortsatt på et mirakel for lille skjønne R!

Isse (nm)

Anonym sa...

Lys tennes og bønner bes. Tankene mine er hele tiden hos dere!

Anonym sa...

Jeg tenker på dere. Håper dere kan finne styrke til å komme dere igjennom denne vanskelige tiden.

Anonym sa...

Det er lenge siden jeg sluttet å ha ord til å utrykke hvor smertefullt jeg syns dette er for Minstemann med familie.

Det eneste jeg kan gi er min sterkeste medfølelse og tusen klemmer til dere.

Lille gullgutten Minstemann - hvor gjerne ville jeg sett deg komme gjennom dette...

Didi

Anonym sa...

Tenker på dere, og tenner lys for Minstemann og dere i dag.

Anonym sa...

Tenker på dere, håper på et mirakel. Trøsteklem

Anonym sa...

Nei nei nei! Det var ikke sånn det skulle gå.
Jeg gråter for dere. Kan ikke begynne å forestille meg hvordan dere har det nå.
Tenner lys i kveld for minstemann.

Anonym sa...

Ingen kan ta bort smerten for dere, ingen ingen ord kan lege sorgen, ingen trøst for en mamma som kan miste sitt kjæreste gull, ingen mening kan finnes i dette som nå skjer. Kjære Minstemann, du vakre, gode tapre gutt, du kan slippe taket om du ikke orker kjempe lengre. Du vil aldri bli glemt, du har en plass i så mange hjerter. Men jeg håper, håper så sterkt at du kan klare dette.

Anonym sa...

Tenker på dere i denne vanskelige tiden... Det er ingen mening med det dere opplever nå... Ta vare på hverandre.

Anonym sa...

Jeg har ikke skrevet noe her før, men har vært inne å lest mange ganger... Nå triller tårene, og jeg skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre... Jeg tenner ett lys for denne utrolig nydelige gutten!!!

Jeg vet ikke hva jeg skal skrive egentlig heller... Det er så ufattelig urettferdig, så trist...

Anonym sa...

Lys tennes, gode tanker sendes.... Gråter en liten skvett for dere nå..

Wenche

Unknown sa...

Minstemann and family: May you find strength in your faith, comfort in God's love, and peace in knowing we are praying for a miracle.

Anonym sa...

Dette er bare så inderlig trist og grusomt at jeg har ikke ord. Skulle ønske av hele mitt hjerte at dette kunne få en positiv ende. Lille store minstemann har ristet hjerteroten min noe helt ubeskrivelig, verden er bare så ekstremt urettferdig noen ganger. Mitt hjerte blør for dere alle. Ønsker at det var noe jeg kunne gjøre for dere for å lette på sorgen og fortvilelsen.

Tenner et lys for den lille fighteren.

Plastilina (NM)

Anonym sa...

dette var ikke oppdateringene vi håpte på.
det gjør vondt langt inni sjelen at dere skal måtte oppleve dette.

alle tanker og varme går til minstemann og familien hans nå.

mokki fra NM

Anonym sa...

Tårene renner nå. Tenker masse på minstemann hver eneste dag.
Jeg skal tenne et lys for lillegutt.

Elis

Anonym sa...

Minstemann, du kan slippe taket nå om du vil. Det tror jeg mamma`n og pappa`n din mener også. Du har kjempet som bare en kjempe kan, og du har vunnet utrolig mange hjerter på denne ferden.

Du vil aldri bli glemt!

Monica Riis sa...

Så lenge det er liv er det håp! Jeg vil aldri slutte å tro på en lykkelig slutt på denne elendigheten, ikke før jeg blir helt nødt. Tenner et lys for tapre, sterke Minstemann, og sender over mengder av styrkende tanker.

Klem fra meg & mine.

Anonym sa...

Sender varme tanker!

Anonym sa...

Dette er forferdelig tungt å lese.Det er helt grusomt det som skjer med vakre lille Minstemannen.Jeg tenker på dere og lyset er tent!
Klem fra Nalim (NM)

MrsSoersdal sa...

I can't even believe when I read about this that it's my little nephew I'm reading about.

But if Heidi refuses to give up hope, then so will I.

Love,
Heather

Anonym sa...

Tenner lys for minstemann og familien nå.
Måtte alle gode makter stå ved deres side i denne stund.

Varme klemmer fra Tini 2(nm)

Anonym sa...

Så uendelig vondt det gjør å lese dette. Ord blir fattige, så jeg vet ikke hva jeg skal skrive.

I kveld tennes lys for lille R og familien.

Tenker mye på dere.

Anonym sa...

tenner lys for minstemann og familien! Dere er i mine tanker.

Anonym sa...

Tenker på dere.

Anonym sa...

Tårene triller
Tenker på deg og dine.

Cappocino - NM

Anonym sa...

:lys:

:klem:

Anonym sa...

Vet ikke helt hva jeg skal skrive, men jeg ber for dere, tenker på dere og håper dere finner styrken i hverandre denne tunge tiden.

Dette er så ufattelig trist.

HHO

Anonym sa...

Mine tanker går til dere alle.

Esme.

Anonym sa...

Nå har jeg sittet og lest hele bloggen om igjen, nesten i et forsøk på å få slutten til å endre seg...
Det er så urettferdig, så vondt og så skremmende ! Lyset brenner for deg lille tapre Minstemann , og jeg sender sterke tanker til mor og far.

Nå skal jeg prøve å stilne tåreflommen og gå å gi alle ungene en klem...

Aina
mor til 4

Anonym sa...

Varme tanker sendes til Minstemann og hans familie

Anonym sa...

Klem til alle i minstemannfamilien.. Dere er med oss i tankene hele tiden..

Anonym sa...

Kjære kjære Heidi og familien!!
Det gikk kaldt nedover ryggen da jeg leste dette, var så langt fra det jeg hadde håpet som overhodet mulig!!!
Ta godt vare på minstemann, nyt hvert sekund!!
Vi slutter aldri å tro på han, til det motsatte er bevist!
Dere er i tankene mine og et lys blir strax tent for lille, vakre og enestående minstemann!!

Klem fra Linda!!!

Anonym sa...

Jeg tenner et lys for minstemann, og ber om at Gud kan komme med et mirakel.

Jeg er tom for ord og kan bare ikke forestille meg det kaoset dere føler nå Heidi. Dette er alle foreldres mareritt. Barn skal leve!

Føler med dere og håper på det beste.

Jessica på FP

Anonym sa...

Kjære lille minstemann...
:(
Jeg tenker så ubeskrivelig mye på deg! Som så mange andre.

Jeg vet ikke hva jeg skal skrive, egentlig.
Ikke annet enn at jeg sender de varmeste tanker din vei, og ber og ber og ber.

Gi ikke opp!

Mini.

Anonym sa...

Har tent lys for håpet...
Tenker på dere.

Anonym sa...

Å nei, å nei.... Vet ikke hva jeg skal si mer. Dette er helt jæ**** Mine tanker er hos deg minstemann.
Vær sterk.

Varme tanker fra Sunny (NM)

Anonym sa...

Jeg ber om et mirakel.
Tenker på dere masse nå.
Vet ikke helt hva jeg skal skrive.
Vi tenner et lys og tenker på dere.

‹ Eldst ‹Eldre   1 – 200 av 205   Nyere› Nyest»