onsdag 15. august 2007

Dagen før kur

Jeg vil først bare si at jeg leser alle tilbakemeldingene, de små og store. Og jeg setter pris på hver og en.
Mange tar også kontakt pr sms, mail og meldinger på forum, og det er veldig hyggelig. Ikke alltid jeg får svart, men jeg prøver.

Det er dagen før dagen, og jeg tror vi alle er spente. Mange tanker som "funker dette, hva med bivirkninger, hva gjør vi om donor ikke passer likevel o.l"
Egentlig så tenker jeg vel ikke så mye, men når jeg ser han.. løpe rundt, leke, utvikle seg så lurer man jo på om han skal bli stor. Vil han komme videre i utviklingen eller er det slutt?
Alle tanker om fremtiden bare ligger der som en liten tåke. Jeg håper jeg vil se alt skje, og hver dag vil være en enorm gave. Jeg tror jeg for alltid vil være evig takknemlig for livet hans. Han vil sikkert bli most av alle kjærligheten. Stakkars den svigedatteren som kommer der ja.. hehe..

Selv om det er noen lyspunkter nå, så må jeg holde meg litt nøktern også. Fallhøyden er enorm, men det vil nok ikke gjøre mindre vondt om jeg forberder meg på det verste heller. Men samtidig kan jeg ikke lulle meg helt inn i at alt skal gå bra.
Dette er faktisk siste sjansen vi har, og alt annet har sviktet. Hvorfor skulle det stoppe nå egentlig? Å, jeg er så spent..
Gruer meg allerede som en hund til beinmargsprøven. Hva om legen tropper opp med et alvorlig blikk igjen.. Og med litt grøtet stemme konstanterer at alt håp er ute. De har ingenting mer å tilby.
Jeg frykter at det skal skje, jeg håper det ikke skjer.. Men hvasom vil skje, det får tiden vise.

Jeg er på sykehuset igjen, og minstemann tuller i senga. Sove han? neeeida.. Jeg vil pelle på plasteret mitt, ta av all denne dumme teipen, trykke på pumpa, røske i oksygen duppedingsene.. Alt annet enn å sove..
Lille rakkeren..



59 kommentarer:

Anonym sa...

Lykke til i morgen

Klem minniepus

Anonym sa...

ååå...lille skjønningen! Jeg ber for dere hver eneste dag. Håper virkelig av hele mitt hjerte at dette går veien nå! Han har virkelig en framtid lille store kjempen! Jeg har ikke skrevet her før, men fulgt med gjevnt hele tiden(hver dag ja...) grått mange tårer for minstemann og føler virkelig med dere i denne vanskelige tiden. Selv om jeg ikke kan sette meg inn i deres situasjon kan jeg i hvertfall føle litt på smertene dere har og opp og nedturer dere har. (har vært igjennom noe i samme gaten) Og dere er virkelig sterke. Ikke gi opp, minstemann trenger dere nå, mer enn noen gang trenger han en sterk mamma og pappa som er hos han og skaper trygghet rundt han. Stå på dere er sterke! Tenker og ber for dere! Dette skal gå bra!!!
Kristin

Anonym sa...

Heidi, du skriver så herlig! Du og minstemann setter dype spor i halve Norge i disse dager.

Lykke til i morgen!

NM mus

Anonym sa...

Masse lykke til i morgen. Tenker på dere.
Minstemann er bare helt nydelig.
Krysser alt jeg har for at det skal gå bra i morgen.

Klem fra Bromle

Anonym sa...

Jeg er inne og leser hver dag, men har ikke skrevet her før.
Jeg ville bare si at jeg krysser alt jeg eier og har for at dere snart skal få noen gode nyheter!
Han er så skjønn og tapper og sterk - og dere er også så tapre og sterke!
Lykke til videre, jeg tenker på dere.

Anonym sa...

Den siste kommentaren var fra Cilius (NM) :)

Anonym sa...

Nydelige, skjønne, sjarmgutten!
Han smelter hjerter overalt.
Tenker på dere, og kommer til å krysse alt i morgen! klem fra c

Anonym sa...

Lykke, lykke til i morgen! Håper av hele mitt hjerte at dette går lillemanns vei.

Klemmer eka

Anonym sa...

Så fin han er, som alltid:c)
Tenker på dere i kveld og i morgen. Krysser fingrene for at behandlingen i morgen blir det endelige vendepunktet for dere.
Klem,Mathias sin mamma.

Anonym sa...

Lykke til i morgen!
Håper på gode nyheter til dere!!
Masse gode tanker fra Tik

Anonym sa...

Du burde skrive bok av disse blog-notatene dine du :)

Anonym sa...

Han er så nydelig den lille tapre tøffingen din!
Så flott du skriver Heidi. Så ærlig og rett fra hjertet.
Ønsker dere lykke lykke til i morgen.
Tenker på dere!
Aina

Anonym sa...

Minstemann er bare nydelig. <3

Kjempemasse lykke til i morgen.
Tenker på dere, og håper på gode nyheter ved neste oppdatering.

Klemmer fra nm-mamma.

Anonym sa...

Se han da!! Han er bare så utrolig nydelig. Han har satt sine tydelige spor i hjertet mitt ihvertfall...

Lykke lykke til i morgen.
Ber til høyere makter om at det er nettopp deres lille prins som skal sette fokus på denne type behandling i Norge og bli et levende bevis på at dette funker...

Klem
Siri *3barn*

Anonym sa...

Masse lykke til!
Tenker på dere hver dag.

Hannesen06 (nm)

Anonym sa...

Lykke til i morgen!
Klem fra Nalim (NM)

Anonym sa...

masse masse lykke til i morgen.
håper det er dette som skal til.
flott at det også er funnet donor.

fra NM mamma

Anonym sa...

Lykke til i morgon. Måtte minstemann respondere godt på behandlinga. Det er mitt høgaste ønske om dagen. Eg skal vekk i eit og eit halvt døgn, men skal nok sørge for å få oppdatering herfra via mannen.

Stå på vidare Heidi.

Klem Gry

Anonym sa...

Lykke-lykke til i morgen! Sender alt jeg har av gode tanker til dere! Håper av hele mitt hjerte at behandlingen må fungere. Håper han sovner og dere får en god natt begge to. Klem fra Kari L.

Anonym sa...

innom siden din og leser oppdateringer nesten hver dag.. du er imponerende flink til å skrive her inne... men jeg vil tro det er en god måte å få ut sin frustrasjon på.. både opp og ned turer. lykke til imorgen. tenker på dere. det er en utrolig herlig gutt du har... han fortjener livet.

hilsen fra en jente på NM

Anonym sa...

Lykke til i morge. Tenker masse på dere. :-)

Anonym sa...

Tårer i øynene... For en tapper tapper liten gutt. Og for noen sterke foreldre (og familie ellers han har). Dette må være en påkjenning uten like. Lykke til. Dette skal gå bra. Tenker på dere.

Idril fra nm

Anonym sa...

jeg skal mobilisere all min energi og krysse alle lemmer for Morgendagen!!!!! *blødehjerte*
tenker på dere hver dag.

-maiken-

Anonym sa...

Dette må gå bra, men uansett så har minstemann virkelig satt spor som jeg aldri kommer til å glemme. Får klump i halsen når jeg tenker på hvor viktig morgendagen er. Krysser alt jeg har, og ber til en høyere makt som jeg sjelden ber så intenst til som nå.

Kjære kjære.
Vær hos Minstemann nå.
Verden trenger denne gutten!
Vær så snill.

-shg- (NM)

Anonym sa...

Masse lykke til i morgen!!!

Line

Anonym sa...

Ønsker dere masse lykke til i morgen, skal krysse mine fingre og tær! Jeg er inne hver dag og leser hvordan det går med minstemann. Selv om jeg aldri har vært i deres situasjon føler jeg på deres opp og nedturer, gråter med dere, og håper for dere.
Masse lykke til, og jeg kommer til å fortsette følge med hver dag!

Hilsen fra lena

Anonym sa...

Lykke til imorgen! Krysser det vi har for at det skal gå!! Og han er nydelig fin som alltid!

Isse (NM)

Anonym sa...

Vil bare inn å si masse lykke til imorgen. Tenker masse på dere og håper og ber for at kuren skal virke slik den skal.

Klem

NM-mamma

Anonym sa...

Skjønningen!:smelt:

Masse lykke til i morgen! Krysser alt jeg kan!

Tenker masse på dere og setter pris på å følge med dere gjennom bloggen, du skriver så levende og ærlig. Dette SKAL ha en lykkelig slutt!

Klemmer fra Vibecke

Anonym sa...

Hei! Leser og følger med dere. Har tatt lillegutten din inn i hjertet mitt, og mine tanker er hos dere. Jeg håper og ber om at det skal gå bra i morgen.
Min familie og jeg sender dere alle gode tanker, ønsker og all omtanke. Vi har dere med oss hele tiden, og ønsker alt godt for dere- hele familien som så nådeløst må gjennom denne forferdelige fasen mens lillegutt er syk. Vi skulle så gjerne ønsker det var annerledes.

Dere er i våre hjerter!

Anonym sa...

Lykke til medbehandlingstart i morgen:)Håper denne behandlingen fungerer som den skal. Lille søte minstemann må bare bli frisk igjen. Håpe håpe håpe....

Anonym sa...

Masse masse lykke til i morgen. Tenker på Minstemann og dere alle *stor klem* fra LindaSD (NM)

Anonym sa...

Utrolig herlig gutt du har. Har akkurat kommet over denne bloggen, og sitter med tårer i øynene. Har selv ei lita på 21 mnd, og kan tenke meg at dette er et mareritt ja, bare det er ingen drøm.

Håper inderlig at dette går bra. Krysser fingre og tær.
Lykke til i morgen.

Skal tenke på dere.

Anonym sa...

Åh guud så nydelig minstemann er!! Virkelig en kjemper!
Jeg tenker på dere hver eneste dag, og krysser alt jeg eier og har som at dette skal gå bra! Venter spent på oppdatteringer i morgen.
Dette MÅ gå bra!!!
Dere er i mine tanker og bønner!
Mange klemmer fra Jeanett (NM)

Anonym sa...

Ønsker dere all lykke til imorgen, og håper på gladnyheten. Jeg må bare si det igjen, får ikke sagt det nok: Han er bare så utrolig skjønn og sjarmerene, den vesle kjempen.

Klem og tanker fra Gro/Gurine

Anonym sa...

Tenker på dere og krysser fingrene for i morgen.


Veronal

MrsSoersdal sa...

Still keeping a vigil, and I'll say an extra rosary for tomorrow. I don't think I'll be getting much sleep, either!

I think Chris Rock (was it him?) got it right when he said kids have a well-hidden secret supply of coffee for when their parents want them to sleep, LOL.

Maybe he's just trying to prove he's got life in him, yet :)

Love,
Heather

Anonym sa...

JEg er stadig vekk inne og leser om dere og kampen deres. JEg må si dere teffer hjertet mitt!!! JEg gråter med dere når dere får vonde beskjeder og når lillegutt har vondt - jeg smiler med dere når dere får gode beskjeder og når lillegutt gjør spillopper og har det bra! Jeg krysser alt jeg eier og har for at deres historie skal ende bra - noe annet er helt utenkelig!

Lykke til idag

MVH Reggius - som krysser armer og bein, fingre og tær for dere!!

Anonym sa...

Kjære Heidi med familie. I de siste dagene har du så fint signalisert gode nyheter. Jeg håper og ber om at dette må vare og at kuren i morgen gjør det den skal. Det er ingen mening i at dere skal miste lille skatten deres, så denne kuren har bare med å virke!! Jeg har ikke tidligere vært flink å be til Gud, men etter at jeg kom over bloggen din har jeg bedt stort sett hver kveld, og alltid er MInstemann med i min bønn. Jeg håper av hele mitt hjerte at denne historien skal få en lykkelig slutt. Måtte morgendagen gi deg og familien det du håper på.
En varm natt klem til dere alle

Anonym sa...

Lykke, lykke til i dag!

Hilsen Cecilie/Fimbo

Anonym sa...

Hei!
Jeg har så lyst å skrive en hilsen, har prøv flere ganger, men klarer ikke å få fram noe.

Men jeg vill at du skal vite at vi tenker på dere, krysser det vi kan for at denne kuren skal gå bra.
Den skjønne gutten din fortjenere å leve videre.

Store klem fra Solstråle.

Anonym sa...

Lykke til i dag Heidi og minstemann.
Håper kuren alt går som det skal.

Klemmer i massevis fra
Oss

Anonym sa...

Lykke til i dag. Alle mine tanker går til dere!

Klem fra NM-mamma som følger med i bloggen din

Anonym sa...

Dere er i mine tanker, og jeg håper så inderlig for dere!
Elis@beth

Anonym sa...

Så fantastisk at dere har fått donor! Nå ble jeg oppriktig kjempeglad på deres vegne. Tvi tvi!

Anonym sa...

Masse masse lykke til i dag!!
Håper på lite bivirknigner og at den har god effekt på minstemann!
Tenker på dere!
Klem fra Marit.

Anonym sa...

Masse lykke til i dag.
Tenker masse på dere.
Hilsen Steffen`s mamma (NM)

Anonym sa...

Masse masse lykke til i dag!! Krysser fingrene for sjarmtrollet.

Klem fra Siw (minon)

Anonym sa...

Så fantastisk at dere har funnet donor! Ble kjempeglad over å lese det, nå må det da snu til det bedre...

Det er så fint at du legger ut masse bilder av ham. Han blir så levende for meg, lille go´ingen :)

Har bedt for dere (selv om jeg nesten aldri gjør det ellers) og kommer til å fortsette å gjøre det!

Klemmer fra Lucia på NM

Anonym sa...

Han er så nydelig, minstemann...
Jeg krysser alt som krysses kan for dere, og ønsker dere lykke til imorgen!

Klem fra Gabi

Anonym sa...

utrolig skjønn liten gutt,ser så blid og god ut:-)Tenker på dere og er inne og leser hver dag(du skriver bra),følger med dere.Ønsker dere all mulig lykke,og krysser fingrene og håper sammen med dere!!!Be strong:-)
Fra en dibbe dame

Anonym sa...

Dette er virkelig spennende!
Jeg krysser og håper for dere!

Det er en fantastisk nydelig gutt!

Klem Hufsa

Anonym sa...

Hjertet mitt gråter med dere:-( Går litt i tåke selv om dagen men er inne å følger med dere hver dag.
Mirakler har skjedd før og jeg håper og tror at det vil skje igjen...og denne gangen er det Minstemann som står på "listen". Han må klare det her...jeg vet men jeg nekter å tro at livet kan være så forbanna urettferdig...han har jo såvidt fått smaken på livet og dere lærer han jo enda å kjenne...det lille sjarmerenes vesnet som smiler til tross alt han går igjennom.
Kan ikke forestille meg hva dere går igjennom nå...men vi er mange som ber for dere og sender varme tanker. Såklart er det en mager trøst oppi alt det her men alikevel...vi tenker masse på dere og ber for Minstemann og at han skal klare seg igjennom dette her.

Brenner et lite lys for Minstemann...Varm klem fra Snurreline fra NM.

Anonym sa...

Kjære vår Far i himmelen!
Vi vil alle be om at lille minstemann skal få god effekt av Kuren han får i dag!
Må du være med god gutten og hans familie!
Vi vil se han blir frisk igjen!
AMEN!!!!!!

Anonym sa...

han er så utrolig nydelig, jeg tenner et lys hver kveld og sender dere mange gode tanker. Synes du/dere er utrolig sterke..du er ei tøff dame :)

Tenner et lys i kveld også..

lykke til i morgen

Anonym sa...

Masse lykke til i dagene og ukene som kommer!
Synes du er veldig tøff og modig og minstemann er nydelig!

Ønsker dere alle verdens mirakler!

Klem *Silje*

Anonym sa...

Jeg ønsker dere all mulig lykke til i dag!!!
Tenker på dere

Han er så vakker lille minstamnn

Klem fra Angelique (FP/NM)

Anonym sa...

Lykke til med kur.

Har fulgt med dere i opp og ned turer. Fra håp til fortvilelse. Jeg er mektig imponert over den styrken dere har. Både du, minstemann og resten av familien.

Du skriver så levende og godt og gir oss ett lite innblikk i din situasjon. For ingen klarer nok å sette seg inn i hvordan du har det.

Håper de neste tårene jeg feller over bloggen din er gledestårer.

Tenker på dere og sender mange varme tanker.

dBy, NM

Anonym sa...

Jeg tenker på dere hver eneste dag; aller mest minstemann...og min mor tenker på han og har snakket med en healer hun kjenner som også tenker på han. Skulle gjerne hatt litt mer informasjon om han annet enn hvor han bor, men tanken er sterk - det skal dere vite!

Og jeg ønsker minstemann ALT godt nå med ny kur og evt. BMT - jeg krysser alt som krysses kan for lille store kjempen av en prins!!

LYKKE!!!

Varme klemmer Victoria (Fjolla NM)