lørdag 25. august 2007

Legen sa..

..vi måtte ha is i magen..

Minstemann strevde veldig i går, men metningen gikk ikke faretruende lavt. Og han reagerte på mer oksygen. Anestesislegen ville ha litt is i magen, for det er mer ulemper med at han ligger i respirator enn uten, selvsagt..

Og beinmargsprøven er utsatt inntil videre. Da har vi kjøpt oss litt tid.

Vi har lært oss såpass at planer blir forandret på et øyeblikk, så om noen timer kan det hende de legger han i narkose. Vi får bare ha litt is i magen, som egentlig er et grusomt uttrykk, litt til..

Jeg skal straks over dit, så fort jentene er hentet og jeg har gjort noen ærender.

35 kommentarer:

Anonym sa...

Gurimalle for en berg- og dalbane dere kjører nå...

Tenker sånn på dere!!!

Anonym sa...

Det er så vondt å lese om deres livskamp for minstemann. Tanken på at noe slikt skal ramme disse små som ikke forstår hva som skjer og som er så skjøre og så verdifulle er nesten ikke mulig å tenke.

Om vi på FP kunne bære dere på hendene så ville vi gjor dette.

Mange varme tanker til hele familien.

Anonym sa...

Jeg har ikke lagt inn noe innlegg her før, men har fulgt med dere den siste tiden. Hver halvtime er jeg innom her og ber til høyere makter om at ting snart vil snu. Det er så ufattelig trist at denne godgutten skal måtte kjempe en slik kamp. Det skal ikke være sånn!!! Vit at jeg tenker på dere hele tiden og kjemper sammen med dere i tankene.

Anonym sa...

Det er en tapper liten kjempe dee har! Håper denne dagen bringer gode nyheter og fremskritt for minstemann

Klem
Kitt

Anonym sa...

Lille kjempe, hold ut...

Varme tanker fra Marianne/Enni

Anonym sa...

Stå opp og forte meg inn her.. Jeg ble glad nå. Englene våket godt i natt *klem*

Anonym sa...

Ting skjer fort ja ...
Han er utrolig sterk minstemann.
Umenneskelig press på dere i disse dager.
Håper dere finner styrken i hverandre.
Tenker på dere mange ganger iløpet av dagen.
Krysser fingrene for dere.

Stor klem fra TIK

Anonym sa...

Dere er i mine tanker.
Klem

Anonym sa...

Det gjør så utrolig vondt å høre om dagene til minstemann. Ett lite barn skal ikke være nødt å oppleve så mye vondt. Har ikke skrevet noe før men har fulgt dere fra dag en. Det går ikke en dag uten at dere er i tankene mine. Håper av hele mitt hjerte at alt snur snart og minstemann blir frisk.

Varme tanker fra nm bruker

Anonym sa...

Ber og ber for at minstemann skal greie dette! Heidi:jeg synes du er så utrolig sterk og flink,du er verdens beste mamma til alle barna dine, uansett hvor trøtt,sliten,frustrert, sint og lei deg du er!
Vi er mange som følger kampen deres,mange mange fingrer som krysses for at dette skal gå bra!
Mange varme klemmer til dere alle fem!

Anonym sa...

ber for minstemann,
Hold ut vesle kjemper, dette må du klare!

alle mine tanker går til dere.

Lyset er tent for minstemann.

Anonym sa...

Klem!

Nalim (NM)

Anonym sa...

Tenker på dere!
Kirsti

Anonym sa...

Jeg sitter og leser om en liten nydelig gutt og tårene renner i strie strømmer,dette kan da ikke være meningen og jeg føler sånn med dere att det gjør vondt, jeg hadde så inderlig ønsket att han kanskje hadde hatt en sjans til og bli frisk, denne nydelige lille gutten deres, jeg klarer ikke forestille meg i sin helhet hvordan dere har det nå, men jeg har en anelse, jeg vil be med dere og enda kan man jo ha et håp hilsen yvonne

Anonym sa...

Tenker på dere hele tiden nå! Lille minstemann som kjemper... Alle gode tanker sendes tll dere. Klem KL

Anonym sa...

Tenker på dere!

Anonym sa...

For en humpete vei dere er på... Stakar lille minstemann, men også stakar lille mamma. Imponert over deg og dine!
Styrke og håp sendes deres vei.

Klem fra Ålesund

Anonym sa...

Krysser fremdeles alt jeg kan for dere.

Anonym sa...

Tenker på dere! Kjemp lille R, kjemp!

Klem Sommerbaby (NM)

Anonym sa...

Jeg ber om mirakler, nye krefter, håp og gode nyheter for dere...

Hold ut lille venn..

fruen NM

Anonym sa...

Som jeg har tenkt på dere i natt.
Minstemann viser en utrolig styrke oppi alt dette. Legene kjemper godt for han, det MÅ jo bety HÅP!
Jeg holder ihvertfall håpet høyt oppe for dere..

Klem
Siri *3barn*

Anonym sa...

Huff for en berg & dalbane dokker kjøre nu,håpe dettan snur seg tell det positive.

Tenke på dokker heile tia *klæm*

Anonym sa...

Heisann. Så godt å høre at det er stabilt. I disse tider er vel det et godt tegn. Måtte se på bildene av Minstemann i går...Det river meg å hjertet å se han slik. Stakkar lille gutten.....Jeg ber for han, gråter for han og får bare håpe at noen bønner blir hørt....

Anonym sa...

Stakkars.
Tenker på dere.

Anonym sa...

Tenker på dere !!
Klemmer fra
Oss

MrsSoersdal sa...

I had a dream about you guys last night. You went out on a boat and a storm came and capsized the boat. Everyone thought you were gone and then just as we had all given up looking for you, you came swimming to the surface.

I don't know what that means, but I think it was positive so I thought I'd share that with you.

It's time for your guys' luck to change.

Love,
Heather

Anonym sa...

Dere har en tapper tapper gutt! Jeg ber for han og håper at han snart får beskjed om at han blir frisk! Det fortjener dere alle sammen. Dere er en sterk familie! *klemme*
Maggie!

Anonym sa...

Tenker masse på dere! Kjemp lillegutt!

:klemmer:

Anonym sa...

Kjære deg Heidi
Mine og min families tanker er hos dere og Minstemann.
Dere har rørt oss veldig

Sender de aller beste tanker, ønsker og håp.


Angelique (FP/NM)

Anonym sa...

Sender mine beste tankar i dag som kvar dag Heidi. Is i magen ja, det er nok lett å seie. Håper evt nye bråe vendingar i behandling oh planar kjem av at minstemann vert så mykje bedre.

Klem
Gry

Anonym sa...

Tenker så masse på dere. Mange varme tanker fra NM-bruker

Anonym sa...

Mange varme tanker til dere alle herfra også.
Det er tøft å lese om minstemann.

Klemmer fra Fara (FP)

Anonym sa...

Er ikke så flink til å be, men ¨nå gjør jeg faktisk det, og følger med dere.
Når minsten er våken og utrøstelig på natta ville jeg normalt ha blitt irritert, men nå er jeg faktisk bare glad til.
Tenker veldig mye på dere

Anonym sa...

Hei! Vet egenlig ikke hva jeg skal skrive her annet enn tenker masse på dere og deres.. Mange tanker sender jeg dere...

varme tanker fra Lise m/fam

Anonym sa...

Åh,venter så på oppdatering nå.

Kjære kjære minstemann,kjemp!

Dere er i våre tanker.

Klem fra kariann m/fam