tirsdag 21. august 2007

Siste nytt

Ringte sykepleierene..

Minstemann har 40,1 under armen, det betyr faktisk over 40,6 totalt. Han har fått tilsyn av vakthavende lege og overlege. Han har ikke vondt, og sover. Har sovet siden jeg dro..
Avtaler med de at de tar han i natt. Trenger en natt med søvn, men de hadde uansett satt opp ekstra folk til han i natt, så han hadde uansett vært ute av rommet.

Det er rart å være hjemme, men jeg blir så sliten også. Redd at det er slik det blir framover.. Meg, far og jentene.. Så tomt.. Jeg savner den tiden hvor minstemann løp rundt her i stua og kjørte bilen sin. Det er slik jeg husker han, og slik jeg alltid vil huske han. Fy så dyster jeg blir..

Alt går bra hverfall, så da roer jeg meg ned med det. Andre synes sikkert jeg er rar som klarer å være vekk..

41 kommentarer:

Anonym sa...

Mine tanker er med deg.

Anonym sa...

Tenker på deg nesten uopphørlig - og på minstemann. Vet ikke hva jeg skal si... Er så lei meg på deres vegne.

oslo78

Anonym sa...

Kjære deg...
Det er ikke rart at du trenger hvile! Hvis han sover merker han uansett ikke om du er der.

Håper i det lengste!

Anonym sa...

Jeg tror nok ingen syns du er rar, Heidi.. Du er bare et menneske, og du må få dekket de primære behovene som søvn og mat innimellom du også.
Du må prøve å tenke på at han er i de beste hender, slik at du får hentet deg inn best mulig.
Tenker fortsatt på dere, spesielt mye i kveld.*klemmepå*
Camilla(zemoc)

Anonym sa...

Jeg tenker på dere mange ganger hver dag. Kan ikke fatte hvor slitsomt det må være for dere, både fysisk og psykisk. Få deg søvn og mat hjemme nå, så har du mer å gi på sykehuset i morgen.
Føler med dere i den tunge tiden dere har nå.

Anonym sa...

Kjære Heidi!
Gråter for dere alle! Dette er så trist, meningsløst og vondt. Håper den lille kroppen klarer å kjempe denne infeksjonen så dere får en BMT.
Håper du klarer å få hvilt deg slik at du kan konsentrere deg masse om minstemann i morgen! Han blir så godt tatt vare på, og det trenger du også!! Du er ikke rar, men du gjør det helt rette. Man fungerer ikke uten hvile!
Tenker på dere hele tiden!
Klemmer fra Kirsti

Anonym sa...

Kjære Heidi,
Ord blir så uendelig fattige...
Dette er så hjerteskjærende og urettferdig. Grusomme verden.
Jeg gråter for dere, som så mange andre også gjør.
At det skulle bli så fælt etter at vi dro fra dere i går er så utrolig trist. Stakkars lille R. Stakkars deg.
Jeg klamrer meg fortsatt til håpet, mens jeg beundrer deg og din enorme styrke. Prøv så godt du kan å hvile mellom slagene. Det er absolutt ingen som ikke unner deg det.
Tenner lyset.

Klem Linda

Anonym sa...

Tenker på dere uavbrutt. Har en liten sønn på samme alder selv, og kan så altfor godt kjenne på dine følelser, men allikevel kan man aldi klare å sette seg inn i hvordan d er å være i den situasjonen dere er nå. beunderer dere...og hvor tapre dere virker oppe i det hele! mine tårer renner ustanselig for dere når jeg leser bloggen deres...og håpe virkelig, virkelig høyest i hele verden at deres lille gutt blir frisk igjen, og får vokse opp og oppleve verden og den GODE familien sin i mange, mange år til! Mine varmeste klemmer til dere alle, og aller mest til lillemann!!!

Anonym sa...

Følger med på historien deres, tusen takk for at du vil dele den med oss. Det er stort av deg.

Mine tanker er med dere og Minstemann...

Anonym sa...

Kjære Heidi m/fam

Mine tårer triller for dere. Ufattelig trist alt lillegutt må igjennom. Håper og ber av hele mitt hjerte at infeksjonen går tilbake. Dette er utrolig trist. Føler med dere alle sammen. Heidi, du er unik du! Stå på videre.
Klem fra Bitte

Anonym sa...

utrolig rørende historie. føler med deg og dine og håper virkelig den lille gutten din blir frisk. kjente han igjen fra bildene da jeg var med min sønn på sykehuset. satte seg en ekstra støkk i meg da.

føler virkelig med dere.

Anonym sa...

Kjære Heidi.
Du er da ikkje rar som treng litt kvile. Synes du klarer deg på merkeleg lite kvile eg. Minstemann er i dei beste hender, og når han søv merkar han jo ikkje at du ikkje er der. Prøvå sove så godt du kan i natt, aå du får nye krefter til morgondagen.

Håper vidare

Gry

Anonym sa...

Kjære dere..tenker på dere alle sammen. Dette er veldig, veldig vondt å lese.

Klem Nete.

Anonym sa...

Er inne og leser bloggen nesten hver dag - tenker masse på dere og håper i det lengste jeg også !

Mange klemmer fra livit

Anonym sa...

Jeg har nå lest oppdatert meg på de to siste dagene, og jeg klarer ikke stoppe å gråte.
Jeg var så sikker på at dere skulle slippe mer tull nå! Det er jo helt meningsløst!
Minstemann skal jo bli frisk!

Synest ikke du er rar som trenger hvile. Det dere går gjennom nå er umennesklig :(

Håper og ber...

Anonym sa...

Kjære Heidi m/fam.

Hva skal man si ...
Du skriver så nydelig,føler nesten
at jeg både kan se og føle den lille gutten deres.
Forferdelig at han skal oppleve dette,men skjønner godt hvorfor
han valgte deg som mamma.
Tenker på dere!

Klem fra Tik

Anonym sa...

Nå har jeg lest de siste oppdateringene og jeg griner.. du skriver så levende, man blir så berørt og trist..så vondt Minstemann har det nå..hvorfor må en så liten kropp gå gjennom noe sånt?! Leit å høre at det ikke er bedring, men håper så inderlig at det er noe som kan gjøres likevel.

Skjønner godt at du er sliten, dette er jo helt umenneskelig! Du tar de rette valgene for dere og han, ikke tvil på det!

Tenker masse på dere!
Klemmer fra Vibecke

Anonym sa...

Jeg tenker på dere hver eneste dag, og er så ufattelig lei meg på deres vegne. Dette er så meningsløst Men, dere må ikke miste håpet.
Stor klem fra Ragnhild (SeZa)

Anonym sa...

Er inne å leser hver dag på det du skriver.
Tenker på dere masse hver eneste dag.
Krysser alt vi har her!
Kunne ønske det var noe vi kunne hjelpe med..
klem

Anonym sa...

Tenker på dere gjennom hele dagen, er innom å følger med hva som skjer flere ganger daglig. Finner ikke ord, men syns du er et utrolig menneske! Håper du får en god natts søvn!

Mange klemmer Minnie:)

Anonym sa...

Tenker på deg og dine hele tiden. Det er vondt å lese hvordan dere har det.

Håper i det lengste at alt skal gå bra med minstemann.

Klem fra Siw (minon)

Anonym sa...

Tenker på deg, vennen. Ord blir fattige.

Varme klemmer fra alfaCharlie / Anne Cecilie

Lise:-) sa...

Heisan!

Hvis det er noen som synes du er rar, er det faktisk de selv som er det..

Det er klart du må hvile! Håper bare du kan få slappet litt av og sovet noen timer.

Håper minstemann sover rolig gjennom natten, og at feberen er far away i morgen.

Sender mange tanker og ønsker av hjertet lykke til..

Anonym sa...

Hei. Sitter her daglig og leser om kjempen din. Så urettferdig livet kan være, jeg har ikke ord. Sitter og håper på et mirakel, din sjarmerende kjempe er verdt alt hva det måtte være.

Tenker på dere.
Cecilie, tromsø

Anonym sa...

Du er ikke rar i det hele tatt, du er verdens beste mamma, DET er jeg iallefall overbevist om!!
Håper du får hvile i natt.
Det er godt å høre at minstemann ikke har vondt.
Jeg tenker på dere dag og natt!
Hilsen Marit

Anonym sa...

Nå var det bare utrolig vondt å lese om minstemann. Det verker å høre om det han gjennomgår. Er så lei meg nå.... Jeg vet ikke hva jeg skal si, men alle mine tanker er hos dere. Og det er nydelig å høre hvordan du beskriver følelsene for den skjønne skatten din. Han er din gutt og vil alltid være din gutt. Klemmer fra Kari L.

Anonym sa...

Så trist dette er.
Tenker masse på dere.

Anonym sa...

God bedring til nydelige minstemann!

Anonym sa...

Kjære deg, selvfølgelig må du hvile. Ingen klarer seg uten det.
Spesielt ikke i den situasjonen dere er i nå. Den tærer både fysisk, psykisk og følelsesmessig...

Hvordan går det med jentene?

Jeg har egentlig ikke ord...vet ikke hva jeg skal skrive, men føler jeg må legge igjen noen ord innimellom fordi jeg følger med på dere hver dag.
Dette er ufattelig vondt og trist.
Tenker på dere hver eneste dag, mange ganger om dagen og sjekker bloggen for oppdateringer hver gang jeg har mulighet.

Det er utrolig flott at du deler dette. Takk. Du skriver utrolig godt.
Tror også denne bloggen vil bety mye for de som eventuelt måtte komme i samme situasjon som dere.

Håper du klarer å slappe av, og så håper jeg så inderlig, inderlig at minstemann er bedre i morgen.
Stakkars lille tapre gutten.

Mange gode tanker sender deres vei, og vi krysser fingrene for en bedre oppdatering i morgen tidlig :)

Anonym sa...

Hei. Har fulgt med dere en stund, er fra en annen klubb på nybakt mamma. Vil bare si at jeg tenker på dere hver eneste dag, og leser bloggen din med tårer i øynene og hjertet i halsen. Synes så utrolig synd på dere, og hjertet mitt blør for tapre lille minstemann. Håper og tror på at et mirakel skal skje. Dette er jo så hjerteskjærende og meningsløst. Sender dere alle en stor og god klem, dere er i mine tanker
Spentmamma

Anine sa...

Finner ikke ord i denne helt ufattelige triste situasjonen. At livet kan være så brutal! Minstemannen er bare så helskjønn. Det skjærer i hjertet mitt å lese at et så uskyldig barn må gjennom dette. Ber om et mirakel!

Alle mine tanker og medfølelser går til dere!

Anine m/ fam

Anonym sa...

Mitt hjerte blør for dere. Stor klem fra Renate

Anonym sa...

Jeg prøver holde fast ved min tro om at alt her i verden skjer for en grunn.... men aldri er jeg mer vaklende enn når jeg leser dette!
Jeg klarer ikke nå å finne noen mening i at dette skjer!
Men når du forteller deres historie så har du allerede hjulpet meg, og sikkert mange andre, i å sette ekstra pris på hverdagen med mine barn og prøve ikke ta for gitt de små tingene.... man har jo aldri noen garanti på at de vil være der!
Jeg er så utrolig lei meg for at dere går igjenom dette, og jeg håper håper håper at minstemann vil bli en frisk liten gutt igjen!
Tenker på dere og gråter for dere!

Anonym sa...

Jeg bare griner og griner... Tenker så masse på gutten deres. Og dere selvsagt. Så vanvittig vondt dere må ha det.

Det er vel ingen som syntes du er rar som er hjemme litt innimellom. Dere må jo ta dere av jentene deres og. Og ikke minst få litt hvile og mat.

Alle mine tanker går til minstemann.

MrsSoersdal sa...

I'm all out of really good things to say. You and the little one(s) have all my love. I miss you guys and I won't stop hoping and praying the antibiotics work.

Anonym sa...

Tenker på dere.


Veronal

Anonym sa...

Håper du fikk sove godt, og samlet masse energi til du var tilbake med ham neste gang.

Tenker på dere.

Klem fra Alta

Anonym sa...

Tårene triller. Utrolig vondt å lese. Pass på å få deg litt hvile når du kan, du trenger alle kreftene dine.

Magnolia

Anonym sa...

Hvorfor skulle vi synes du er rar? Vi klarer uansett ikke i vår villeste fantasi å sette oss i din verden akkurat nå.
Du må bare gjøre det som er best for deg, og at du trenger å hvile innimellom er en selvfølge, du er bare ett menneske....

Ta vare på deg selv Heidi.

Stor klem fra Hufsa

Anonym sa...

Kjære deg...
Vet ikke hva jeg skal si, men mine tanker er med dere hele tiden!
I går kveld var hele stua fylt av stearinlys tent for minstemann...

Stor klem fra liten og stor på Tynset

Anonym sa...

Kjære Heidi.

Jeg har lest din blogg en stund nå, og selv om jeg ikke har barn selv så blør mitt hjerte for deg og dine - og spesielt minstemann..

Jeg mistet i fjor mai et søskenbarn til denne formen for kreft. Han var 30 år, og døde tre dager etter diagnose (han ble avvist flere ganger fra flere leger før han akutt måtte legges inn - dermed fikk ingen i nær familie tid til å registrere seg som beinmargsgiver). Selv om jeg ikke er i nærheten av din situasjon, så må du vite at mange, mange tenker på dere.

Tusen lys i håpets navn er tent for minstemann.

Uansett hva som skjer; ta til deg kjærligheten som alle dine nærmeste, alle kjente og alle ukjente sender til deg. Ingenting er sterkere.