onsdag 22. august 2007

Minstemann..


er fortsatt på dette sykehuset..
Noen bilder følger, men de viser lite, men gir en idé på hvordan han har det og hvordan han er nå.



Ultralyden viste væske i buken, men hva det betyr visst de ikke. Altså de vet jo, men ikke helt hvilken av alternativene. Ultralyden kunne utelukke noen ting, som røntgen ikke visste, men kunne heller ikke bekrefte mistanken om noe annet.

Det de har kommet fram til er at leveren er i ferd med å svikte. Han får dermed ikke mer næring intraveøst. Han får heller ikke sondemat, for de ville holde han fastende. Det klarer han egentlig fint selv, for han kaster opp alt som går ned i magen. Morsmelk og alt..
Han drikke rmye vann, og får mye væske, men urinen er mørk og lukter stramt. Det kan bety at mye av hans væske forsvinner ut i den buken som de kunne se.
Men igjen.. De vet ikke..

Beinmargsprøven er utsatt til onsdagen.. De ville ta den uansett hvordan formen hans var, selvfølgelig om han er i live. Får de ikke denne infeksjonen på vei tilbake så stopper alt her.
De skal vurdere å ta en ny mylotarg kur på torsdagen etter beinmargsprøve, om prøven var bra. Dette avviker, igjen, fra hva de har sagt tidligere, men det er ikke noe nytt.

De håper nok å få han ned så mye som mulig før en BMT.

Så da er det bare å håpe dagene til onsdag går fort..
infeksjonen er på vei tilbake, leveren holder seg, blodprøvene fyker tilværs med de gode tallene..

Han fikk trombocytter i går kveld, og det er igjen bestilt i dag. Han var alt nede i 25 på morningen. Han forbruker de enormt fort..

Lille gutten til mamma..

112 kommentarer:

Anonym sa...

Lille lille gutten.

Jeg håper virkelig de får bukt med denne infeksjonen og at det ser bra ut for benmargen på onsdag.

Tenker på dere.

Pelen

Anonym sa...

Nå må denne infeksjonen se å trekke seg! Jeg krysser fingrene mtp benmargen onsdag.. Lille vakre tapre R. De varmeste tanker, Heidi..

- Anja

Anonym sa...

Håper, håper, håper dagene til onsdag går fort og at minstemann får tatt bm-prøven.
Gråter med og for dere :(

God klem fra
Siri *3barn*

Anonym sa...

så uendelig trist å se han ligge slik som nå.Hjertet mitt blør for han. Stakkars liten. Vi får håpe han ikke lider unødig og at den behandlingen han får gir de resultatene vi alle håper på.

Tenk Heidi om denne situasjonen hadde fått en lykkelig utgang. Tenk om dette kunne vært noe som kunne blitt kurert. Jeg håper og ønsker så undelig sterkt at du får beholde skatten din, at han blir frisk.

Jeg må si som en annen skrev tidligere at Minstemann har satt så dype spor i manges hjerter, og til tross for at han er en liten gutt man er blitt kjent med gjennom internett, så er man på en måte blitt veldig glad i han. Han er med meg i tankene, alltid. Når jeg ser på min lille baby kan jeg omtrent ikke forestille meg hvordan det ville være å miste han. Som sakt....Jeg håper og ber om at de som tar seg av han nå gjør sitt ytterste for å få han frisk og rask igjen, slik at du får han med hjem til pappa og søstrene hans.

Mange skriver til deg at du er så sterk og at du skiver så fint. Jeg er enig i det. Men samtidig har jeg undret meg omkring hvilke valg du egentlig har. Du er jo nødt til å mobilisere i den situasjonen du nå er oppe i.

Jeg ber og håper på et mirakel...Tenker på dere alle...

Anonym sa...

Så trist.... Jeg gråter...

Anonym sa...

Morshjertet mitt verker. Dette er så grusomt. Jeg tenker på dere.

Tuva sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Uff, dette er tung lesing! Tårene strømmer nedovere kinnene mine og jeg vet ikke hva ennet jeg kan si enn at jeg tenker på dere hele tiden. Minstemann er en utrolig sterk liten kjempe. Håper så inderlig at dette skal gå bra!

Tobbes mamma(NM)

Anonym sa...

Han er så fin! Selv om han ligger litt skjult er han bare fin! Vondt, vondt, vondt å lese. Jeg tenker på dere og jeg har dere med i alt jeg gjør. Kari L.

Anonym sa...

Så vondt å sjå lille vakre ligge der slikt.
Måtte forma snu, dagane gå fort, og minstemann bli bedre. Tapre minstemann hadde fortjent det.

Klem
Gry

Anonym sa...

Jeg vet ikke om andre har sakt dette til deg før, jeg føler bare for å si det. Men jeg håper DU OG DERE blir ivaretatt på sykehuset, at du får komme med det du har på hjertet. At du får lov å sørge og vise smerten din, at sykepleierne ser hvilke behov DU har for å bli sett.

Når man er i din situasjon er det så lett for de som er rundt å unngå vanskelige tema. Det er tøfft for andre å se andres lidelse og sorg, derfor håper jegsom sakt at du føler deg ivaretatt, møtt med forståelse om du noen ganger blir litt urasjonell osv. Du trenger å få lov å gråte, le, være sint, bitter osv, du trenger at de aller nærmest i din krets har forståelse for deg.

Lille nydelige Minstemann er jo så liten,han kjemper sin kamp uten å vite hvor mye han egentlig kjemper, men DU HEIDI du kjemper nok sikkert din viktigste kamp du også, for å få lov å beholde barnet ditt, det viktigste du har i livet. Skulle ønske jeg kunne kjempet med dere...

Klem

Anonym sa...

Dette er bare uendelig trist å lese, tårene strømmer. Må minstemann få leve og bli frisk så ik all denne påkjenningen har vært forgjeves.
Eg tenker virkelig på dere hele tiden og håper dette ¨får en lykkelig slutt.

Stor klem snedes til dere alle, og en forsiktig en til minstemann.

Hilsen fra lena

Anonym sa...

Dette var veldig trist å lese. Tenker mye på minstemann. Håper så inderlig at de får kontroll på infeksjonen.

Mange klemmer fra Bromle

Anonym sa...

Tenker på dere alle.
Klemmer

*Vimsevips*

Anonym sa...

Stakkar liten, stakkar mor og stakkar resten av familien! Dette skulle ingen behøvd å gjennomgå........ Følger kampen deres!
Varme hilsner og tanker fra Marit (NM, mars 2006)

Anonym sa...

Det er som å se min egen lille mann ligge og sove søtt i sengen, bare at i denne lille kroppen herjer det forferdelige uhyrer.

Jeg har lyst til å lene meg ned i nakkefolden hans, stryke nesen forsiktig bortover, og snuse inn den deilige lukten av liten gutt.

Måtte denne lille guttenakken vokse seg stor og sterk!

Jeg er med dere i tankene, hele dagen.

Klem hufsa

Anonym sa...

Dere er i tankene mine hver eneste dag, flere ganger om dagen. Jeg har ikke så mye annet å bidra med enn medfølelse, trillende tårer og gode ønsker.

Hilsen Irma

Anonym sa...

Så ufattelig grusomt og trist. Hjertet mitt fossblør for dere og tårene renner i strie strømmer. Det skulle ikke være mulig at en så liten og nydelig og uskyldig engel skal gå igjennom noe sånt.

Renate

Anonym sa...

Stakars lille gutt.
Klem

Anonym sa...

Tenker på dere. Håper virkelig de får bukt på denne infeksjonen.

Therese

Anonym sa...

Taarene strommer paa herfra utlandet.
Jeg har omsider kommet meg inn paa nettet saa jeg faar skrevet noen ord til dere.
Det var veldig mye som hadde gaatt feil vei disse dagen jeg har vaert borte. Haaper saa uendelig at det snur igjen.
Dere er med meg hele veien og jeg onsker det var noe vi kunne ha hjulpet med.
Haaper BM proven tross alt viser positive tegn.

Masse klemmer fra
Oss

Anonym sa...

Lille tøffe kjempen... så mye vondt i en liten kropp. At man kan komme til å bry seg så mye om noen man ikke har møtt...
Føler utrolig sterkt med dere. Klem.

Marianne/Enni

Anonym sa...

Lykke lykke til i morgen!

Vi tenkerpå dere, og ber for dere hver dag

Klem fra Siv

rolly sa...

mine varmeste tanker til dere i denne vanskelige tiden
gud så urettferdig verden kan være
tenker så på lille gutten deres,leser i bloggen og bare gråter og gråter vet nesten ikke hva jeg skal si.men dere er utrolig sterke,får håpe at han får bukt med denne infeksjonen
mirakler har skjedd før
mvh cathrine

Anonym sa...

Jeg tenker på dere hver dag! Sender alle positive tanker til dere!

Nå håper vi alle at dette går bra. Tenner ett lys for Minstemann hver kveld, sammen med min egen Lillegutt.

Du er så strek! Minstemann kunne ikke hatt en bedre mamma!

Anonym sa...

Herlighet så vondt jeg har av dere.
Kjenner det river i hjertet mitt.
Han ser sliten ut nå,minstemann.
Tenk at en liten gutt som man aldri har møtt,
kan brenne seg inn i hjerte mitt.
Tårene renner her,og ingenting
kan jeg gjøre for minstemann.
Gode Tanker sendes til dere hver dag,med håp om at et mirakel skjer!

Klem fra Tik

Lykke sa...

Kom akkurat ned fra leggingen av min 1,5-åring, tårene trillet mens jeg la han. Det føles så ufattelig urettferdig, at en 1,5-åring skal behøve å kjempe for livet.

Jeg ber om et mirakel, og sender dere alle masse styrke.

Det er så mye jeg skulle ha skrevet, men ord blir fattige.

En stor klem fra oss

Anonym sa...

I kveld gråter jeg for minstemann og dere andre i den tapre familien hans. Håper han har styrke til å klare seg gjennom denne infeksjonen.

Hilsen en NM-mamma som har fulgt med dere og som tenker på dere

Anonym sa...

Tenker på dere...

Ber inderlig for at Minstemann skal greie dette!

Tenner lys i kveld..

Stor klem
NM-mamma

anonym sa...

Tenker masse på mistemann, å bare håper det snur. hvet ikke helt hva jeg skal skrive, men alle andre har sagt det jeg vil si.
Tenker på dere.

-may iren

Anonym sa...

Tenker så masse på dere og ber for at ting skal snu for Minstemann nå. Stakkars liten, det er vondt å lese om hvordan han har det. Tårene mine triller...

Lucia

Anonym sa...

Tenker masse på dere og den lille vidunderlige gutten deres.
Lillegutt har satt et evigt spor i mammahjertet mitt!!!

Mamma til fire.

Anonym sa...

Tenner et lys for minstemann ikveld.
Han er bare så skjønn, må han få bli frisk, ber for dere.

Anonym sa...

Jeg er full av tårer og ser knapt tastaturet. Jeg har ikke flere ord, men jeg vil gjerne vise min medfølelse.
Lille, lille, elskede sønnen din!
Mange klemmer fra Marit.

Anonym sa...

Dette er så vondt å lese..vil bare si at jeg tenker på dere!

Klemmer fra Vibecke

Unknown sa...

Tårene renner i strie strømmer.. Hvem skal jeg være sint på, over urettferdigheten i at din lille gutt lider? Ord blir fattige. Vit at dere er i tankene mine hver gang jeg sitter foran skjermen her.
Elis@beth

Anonym sa...

Tenker på dere hele tiden. Dette er trist lesning, og jeg skulle ønske jeg kunne våkne opp i morgen og lese at han hadde blitt frisk.
Greier ikke sette meg inn i hvordan dere har det nå, det må være tungt.

Varme tanker fra ellabella

Anonym sa...

Gud, så vondt dette gjør....

Du sier det selv, det er ikke flere ord å si nå. Jeg vil bare vise min medlidenhet og sende mange varme tanker.

Anonym sa...

lille lille Ruben-gullet...... vær like sterk som du har vært opp til nå!!

tenker på deg hele dagen.......

-maiken&mathilde-

Anonym sa...

Igjen blir ord fattige. Vil bare gi dere min medfølelse. Og håpe på at infeksjonen gir seg.
Hjertet mitt blør for dere.

Tenker på dere hele tiden.

Anonym sa...

Vakre, vakre gutten...

Anonym sa...

Sender dere mange varme tanker! Jeg håper hver dag å lese noe positivt. Tenk om din drøm kunne bli sanndrømt. Det hadde virkelig vært et stort og flott mirakel! Ta godt vare på hverandre i denne tiden.
Klem fra Ellen (tingeling84 på nm)

Anonym sa...

Åh så trist å lese om gutten deres, tårene renner her. Håper inderlig at gutten deres blir frisk igjen.

Klem.

Anonym sa...

Kom på ein song som minte med om Minstemann. Kunne visst ikkje alle versa, for da eg søkte den opp fann eg ut at den passa enda bedre da, enn berre dei to første versa eg kunne...

Gry

Kjære lille gutten min

Kjære lille gutten min,
kom og rekk meg hånden din;
ingen er det i verden her
som holder av deg som jeg.

Lykkens solskinn og livets glede,
gid jeg kunne dem alltid sprede
over hele din fremtids vei,
min elskede lille gutt.

Akk, men livet er ei så,
sorgen en gang vil deg nå;
da skal lillegutt aldri glemme
straks å komme til meg.

Alt det kjære som gikk i stykker,
alt det onde som hjertet trykker,
skal vi hjelpe så godt vi kan,
min elskede lille gutt.

Kjære lille gutten min,
kom rekk meg hånden din;
ingen er det i verden her
som holder av deg som jeg.

Hvor du ferdes, skal et du minnes
at her hjemme bestandig finnes
en som venter og tenker på
sin elskede lille gutt.

Garberg

Anonym sa...

Jeg ber og håper på et mirakel.




Klemmer fra Kariann m/fam

Anonym sa...

Det veker i hjertet når jeg tenker på den kampen dere nå går igjennom.

Minstemann har virkelig satt spor og jeg tenker på han hver dag.

Vet ikke helt hva jeg skal skrive da alle ord blir fattige,men vil bare gi utrykk for at jeg sender dere mange tanker.

Nm-mamma

Anonym sa...

Han er bare helt nydelig den lille gutten din, tårene triller på kinnet mitt..... La det skje noe positivt nå, la minstemann få leve! Tenker masse på dere og har fortalt om dere på jobben, alle synes det er forferdelig trist.... kan ikke forestille meg deres situasjon som foreldre, men jeg en person på nettet går daglig og tenker på dere og gutten deres. Mange klemmer fra Nikonius (NM)

Anonym sa...

Tenker på dere...
Klem fea Nalim (NM)

Anonym sa...

Jeg håper de klarer å få infeksjonen under kontroll.
Jeg tenker på dere hver eneste dag og er alltid inne her først for å se hvordan det går med dere og den tapre gullgutten.

Jeg har grått msnge tårer for dere,det er vondt å se gutten din slik,livet er så urettferdig!!!

Tenker på dere

Anonym sa...

Jeg tenker masse på dere og håper på et mirakel.

Nenne

Anonym sa...

Lille vakre gutten din…

Jeg håper, håper, håper!

Varm klem fra Anne Cecilie

Anonym sa...

har skrevet før i dag, har vært inne for å se om det er noe nytt. Tenker stadig på dere og håper. Håper på mirakler, men man ser jo nå at den lille kroppen sliter. Stakkar lille Ruben, han er i alles hjerter.....

Anonym sa...

Jeg gråter med dere, tenker på dere, håper med dere. Dette er så trist å lese Heidi- men fortsetter å håpe på at lille skjønne minstemann kjemper seg gjennom sitt livs kamp.

Purple (en NM-mamma)

Anonym sa...

Dere er i tankene mine hele dagen!
Ord blir fattige!!
Kirsti

Anonym sa...

Uff, dette er så ufattelig trist og urettferdig!
Tårene strømmer på for den herlige lille gutten deres! Så nydelig han er! Krysser fingrene og ber til høyrere makter at han kommer over denne forferdelige sykdommen.
Mange gode klemmer og tanker fra meg.


Gorine på NM

Ida sa...

Vi tenker på dere, og ber for at dette skal gå bra..

Anonym sa...

Tenker på dere hele tiden! Håper på et mirakel! Krysser fingrer og tær og ber det jeg kan for lille nydelige R! Infeksjonen MÅ gå ned!

- Isse

Anonym sa...

Stå på minstemann. Tenker på deg hver dag!

Klem fra Siw(minon)

Anonym sa...

Sitter her og tårene triller for minstemann, og for dere, mammaen, pappaen og søstrene.

Vi er mange som følger med dere på denne ufattelige ferden, og vi håper inderlig at stien fører dere rette veien.

Håp og ønsker om mirakel sendes til dere.

Busymum

Line sa...

Lille herlige Minstemann.
Ord blir fattige....Jeg følger historien selv om det gjør meg så utrolig vondt.Han er heldig som har deg,mamman til minstemann.Du skriver så fint...rett fra hjertet fra mamma til gutten sin.
Livet er så sårbart.....

Klem fra Line,

Anonym sa...

Nå må du kjempe lille venn, for deg selv og familien din!

Sender over gode tanker til dere alle *klem*

Anonym sa...

Tenker på dere store deler av døgnet. Hjertet mitt gråter for hele familien.

NM-mamma

Anonym sa...

stakkar lille vennen.. gråter med deg....:( får vondt i morshjertet mitt... krysser alt jeg har for den herlig gutten din. og beundrer deg for at du deler dette med oss..

hilsen cathrine

Anonym sa...

Jeg er en av de som hittil bare har lest, men ikke skrevet noe. Jeg er innom bloggen hver eneste dag, og gråter for dere. Det er så urettferdig hva en skal måtte gå igjennom, både dere foreldre og lille minstemann. Skulle så inderlig gjerne ønske at jeg kunne gjort noe for å hjelpe, at tankene og bønnene til alle oss som leser kunne gjort minstemann frisk. Jeg fortsetter å tenke på dere, hver eneste dag, og håper at det snart går rette veien. Alle gode tanker og bønner går til dere! Han skal klare dette!!!

Tusen takk for at du deler dette med oss. Det er utrolig stort av deg, og jeg håper du får noe tilbake. Stor klem

Lise:-) sa...

Kjære nabo...

Lille vakre skapning.. Lille STORE minstemann..

Hvordan kan noen finne meningen med dette da?

Omsorg? Får dere det? Får dere omsorgen dere tross alt har behov for? Er det noen dere kan gråte hos, og få en klem av når det trengs, er det noen der for dere, sammen med dere? Håper det! Håper inderlig det!

Håper dere klarer, i hvert fall til en viss grad, å være der litt for hverandre, dere som er nære og kjære.

Anonym sa...

Håper at miraklenes tid har kommet,og at vi får se en gutt der livet igjen tar imot ham med åpne armer,og gir ham nytt mot i kampen.

Mange klemmer

Anonym sa...

Kjære dere rundt minstemann...

Jeg er en av de du ikke kjenner, en NM mamma som følger kampen deres. Det var noen dager siden jeg har lest her inne, og fikk for meg i natt at jeg måtte lese igjen. Øynene er fulle av tårer nå. Så virkelig du beskriver alt,ord til trøst blir helt fattige... Dere har fått en vakker gutt, en kjemper! Tenk alt han har vært gjennom! Skjønner godt at det røyner på nå, og leser at du er usikker på vegen videre. Det må gjøre ufattelig vondt at en liten gutt må gjennom det deres gutt må. Det må sette dype spor i dere... Hadde vi bare kunne tatt litt av deres smerte bort, lovet dere bedre dager... Men ingen kan vel i fortvilelsen gi en garanti for noe, hverken i forhold til minstemann eller andre.
Håper inderlig dere har gode medmennesker rundt dere i denne tiden som kan hjelpe dere gjennom dagene!
Kjemp i veg! Vi andre kjemper sammen med dere!!!

Minstemanns liv har alt satt dype spor i manges liv

Anonym sa...

Lille vakre tapre gutten, stakkars liten alt han må gjennomgå. Dette er så utrolig trist at jeg har ikke ord. Jeg tenker på dere og sjekker bloggen flere ganger om dagen i håp om at det er noen positive oppdateringer. Jeg håper og ønsker av hele mitt hjerte at infeksjonen trekker seg tilbake og at han kommer seg.
Masse varme tanker og klemmer til dere alle.
-Elin

Anonym sa...

Tenker på den vakre, unge mannen og håper inderlig det vil snu.¨

Veronal

Anonym sa...

Kjære dere!

Jeg mangler dekkende ord, men tenker på dere og håper og ber på et mirakel!

Anonym sa...

Da jeg la meg i går strømmet tårene. Bare gråt og gråt for deres lille Minstemann.De bildene du la ut sist viste virkelig en liten gutt som kjemper for sitt liv. Skulle så gjerne gitt deg en garanti om veien videre, men vi er ingen som kan det. Ingen garatier, ingen lovnader. Det eneste vi kan gjøre alle vi som leser, alle de du kjenner som er rundt deg r å håpe og ønske at dette skal gå bra. Ut i fra det du skriver kan det se ut som om det er kritisk for han nå, siden påbegynt leversvikt ol, jeg håper at det er tegn på virkning av siste cellegiftkur, og ikke noe annet.

Så trist , så trist å lese, å se det. Likevel er det godt å se hvor fint du utrykker deg, redselen din, sorgen din. Du har mange med deg Heidi, som heier på MInstemann, på deg og familien din.

Skulle det gå den veien vi alle håper det ikke skal gjøre, skal du vite det at selv om dt i ytterste konsekvens kan hende Minstemann taper lampen, har han likevel vunnet mange hjerter rundt omkring i Norges land. Både kjente og ukjente. Det er ingen trøst i det jeg nå sier, men det er slik jeg kjenner det. Uansett utfall så er den lille skatten din en vinner....En som takket være mammaen sin rakk ut til så mange.

Når jeg ser på bildene du har lagt ut av han, får man så lyst til å stryke han, være god med han..se han smile....vi får håpe det engang skjer...
tenker på dere

Anonym sa...

Håper, håper, håper det skjer et mirakel og at din vakre lille gutt blir bedre.
Tenker på dere.

IM

Anonym sa...

Jeg aner ikke hva jeg skal si nå... Det meste er vel sagt av alle andre her inne nå.

Tenker på dere, mange ganger for dag...

Anonym sa...

Tenker på dere og kan ikke sette meg inn i den umenneskelige kampen dere kjemper for deres lille nydelige gutt.Verden er urettferdig.Krysser fingre og tenner lys for dere. De varmeste tanker! Ellen

Anonym sa...

Jeg følger med, håper og gråter med dere. Lar et lys stå å brenne for Minstemann ...måtte han klare seg igjennom prøvelsene.

All min medfølelse
Aina
mor til 4

Anonym sa...

Kjære dere!
Tankene mine er hos dere i dag.
Varme klemmer og tanker fra en tobarnsmor

Anonym sa...

Tenker på dere.....

Anonym sa...

Varme tanker til dere i dag også! Håper dere finner styrke i dere selv og hos hverandre i alt det vonde. Gode klemmer fra Kari L.

Anonym sa...

Tenker på dere, og håper så inderlig det har endret seg siden i går...

MrsSoersdal sa...

I'm so sorry to hear things aren't going quite as well as hoped for him. I suppose rushing treatment is all they can do. Praying for you guys as always, there's still hope for him yet.

Anonym sa...

Jeg tenker masse på dere, og håper inderlig at infeksjonen er på vei tilbake nå.

Klem fra amo

Anonym sa...

Har så absolutt ingen ord,e ofte å læs her inne,men e ikkje bestandig at eg klare å skrive. Håpe virkelig at di får bukt med den her infeksjonen & at prøvene på onsdag ser bra ut. Tenker så utrulig mye på dokker.

Stor klem fra Mayapia på NM ;)

Anonym sa...

En stor klem til dere alle. Her krysser vi fingre og tær alle mann.

Bananamama

Merete sa...

Dere er i våre tanker og bønner!

-klem fra merete, Jostein og Jakob!

Anonym sa...

Tenker på dere! Håper ting går riktig vei snart!!:)

Klemmer Minnie

Anonym sa...

Jeg skulle ønske du kom med et innlegg som sa at ting går bedre. Er ofte innom for å se om det er noe nytt, noe som vi alle håper på skal skje....Håper det ikke har skjedd endring i negativ retning siden i går....Vi ber for lille gutten til mamma Heidi....

Anonym sa...

Jeg vil bare få si som en annen her allerede har sagt, at vi er mange som har blitt glad i deres lille Minstemann, selv uten å ha møtt ham fysisk noen gang. Han er tilstede i våre hjerter og tanker, i aller høyeste grad! Jeg tenker på dere og ber for dere hver eneste dag, og håper av hele mitt hjerte at medisinene snart får bukt med infeksjonen, og at kreften må gå tilbake.

Anonym sa...

Hjertet mitt blør for dere og jeg tenker på den lille tapre og nydelige Minstemann hele tiden.

Håper så inderlig at denne historien får en lykkelig slutt.

Heidi, du er helt enestående!

Mina sin mamma fra NM

Anonym sa...

Tårene triller.
Ord blir fattige.
Jeg har følgt med dere i lang tid, håper og ber om at minstemann skal blir frisk og løpe rundt igjen.

Mor til to

Anonym sa...

Forresten, ikke det at det er noen trøst for dere da, men dere har i alle fall fått meg til å melde meg som blodgiver og beinmargsdonor. Minstemann setter spor. :-)

Anonym sa...

Er innom nesten hver dag,men ord blir knappe.Må som oftest ha mange pauser for å komme gjenom et innlegg,ser ikke gjenom tårestrømmen..

Håper,ber og tenker på dere!!



"My"

Anonym sa...

Håper og ber om at det skal snu seg for minstemann. Han er jo så skjønn, de nydelig øynene...

Tenker masse på dere.

Varme klemmer, Camilla

Anonym sa...

Er her å leser igjen. Og gråter igjen. Ser på bildene av denne vakre gutten. Som er så uskyldig. Stakkar...

Anonym sa...

Lille vakre nydelige Minstemann. Lille Engelen med de store blå øynene...Du vet det nok ikke, men vi er så mange som holder av deg, føler med deg, som ber for deg og håper. Tårer triller når man ser bildene maammaen din har lagt ut, for der ser man deg, hvem du er. Og på de siste bildene ser man hvor du lider.Hvor du sliter, og man finner ingen mening i at du skal lide slik som nå. Tenker på deg og ber....lille venn...

Anonym sa...

Kjære Heidi!

dette var mye trist å oppdatere seg på etter ferien.. :( har hatt daglige oppdateringer fra min mamma mens vi var borte.. jeg har sittet der nede å tenkt og tenkt på dere. Bedt og bedt om et mirakel, det kan da ikke være mulig at en så utrolig skjønn liten gutt på 1,5 år bare skal få smake på livet??? Bare skal få komme til verden og lære å gå og snakke bittelit.. for så å bli revet bort igjen???? Det kan bare ikke være noen logikk i det!! Ting ser dårlig ut, men så lenge det er liv er det håp, og la oss alle håpe og be om et mirakel!!!

Gråter og blør i hjertet for minstemann..

Stå på, kjemp mot kreften!

Klemmer Stine (tingeling132)

Anonym sa...

Jeg er også en av de som bare har lest.
Hørte om minstemann først på NM, og det gikk en stund før jeg fikk denne adressen for å kunne oppdateres.
Minstemann er en tapper kjempe. Men det er tøft, for både han og dere. Jeg kan ikke forestille meg hva dere går gjennom nå, men håper og ber om at han skal bli bedre.

Minstemann har satt spor i mitt hjerte, og jeg er innom flere ganger daglig for å se etter oppdateringer, om den lille nydelige gutten deres.

Måtte dette gå hans vei, selv om det ser mørkt ut.


Tenker på dere, alle!!

Mamma til 3

∙•●KeyBee●•∙ sa...

Kjære dere.
som jeg følger med og krysser alt jeg har for dere.

Stakkars vakre R.
dette er ikke rettferdig :(
-Kine

Anonym sa...

Jeg leser bloggen din hver dag, men har ikke skrevet noe tidligere. Nå følte jeg for å legge igjen noen ord. Tenker stadig på deg og familien din og hva dere går gjennom akkurat nå. Håper så inderlig at Minstemann skal bli frisk igjen.

Klem fra trebarnsmor

Anonym sa...

Når dette kan verke så inderlig i mitt hjerte - jeg som ikke engang kjenner den lille engelen - så kan jeg ikke i min villeste fantasi forstå hvordan dette må være for dere.... Jeg skulle så gjerne ha gjort noe for å endre dette for dere!

Didi

Anonym sa...

Tenker utrolig mye på dere i denne vanskelige tiden.
Minstemann er nydelig.

Klem.

Anonym sa...

Uff..har sjekket for oppdateringer hele dagen.. liker ikke denne stillheten............. *snufs*
Tenker på dere..

Anonym sa...

Leser bloggen hver dag. Jeg har også sjekket om det har kommet noen oppdateringer i dag.Håper det kommer gode nyheter snart.
Tenker på dere.

Therese

Anonym sa...

Jeg har også sjekket for oppdateringer i hele dag... Er redd for at det er et dårlig tegn at vi ikke hører noe... *sukk*

Jeg klarer ikke å skjønne hvordan du Heidi og familien din kommer dere gjennom dagene, men man må vel bare takle det på et vis...

Tenker på dere, gråter for dere og håper for dere...

Anonym sa...

Stor klem, Heidi...

Anonym sa...

Er også innom å sjekker.....denne stilheten de andre skriver om.....jeg ber og håper at det er et godt tegn og ikke et dårlig....tapre lille engel, ber om at du enda er blandt oss....Tapre tapre gutten til mamma Heidi....

Anonym sa...

herregud, den lille nakken og den myke ,myke huden:(
Stryker bildet av han på skjermen, vil kose og kysse han frisk.
Var det mulig skulle vi alle blogglesende mennesker legge hånden på skjermen samtidig,fokusere kun på å ta bort det onde og vonde som herjer i kroppen hans..

Har lyst til å hyle,skrike,rase,banne og slå.
blodig urettferdig er det.

Kjempe,Lille venn,kjemp!

Anonym sa...

Håper og ber.

Om det finnes noen høyere makter, eller om alle tankene som er med dere bare kunne gjøre gutten din frisk.

Om vi bare kunne gjøre noe....

dBy

Anonym sa...

Han er så utrolig nydelig. og det er så trist så trist å se han ligge der slik...

Håper infeksinen trekker seg til onsdag.

Tenker på dere...tårene triller...

Anonym sa...

Jeg tenner et lys for dere i kveld

Anonym sa...

Tårene renner.

Ta godt vare på hverandre vennen min. Nydelige minstemann vil for alltid være i våre hjerter uansett hva som skjer. Vi ber for et mirakel.

Kariann m/fam

Anonym sa...

tenner et lys i kveld og tenker på dere jeg.
ta vare på de gode minner dere har og hold sammen.
mvh: en tre barns pappa.

Anonym sa...

så tøft for dere. å tungt å lese.. har bedd for dere... ord blir så vanskelig, for de strekker ikke til....

vet ikke om det er dumt å skrive her, men vil bare tipse om noen flotte gravsteiner fra finnsnessteinhuggeri.no de er så fine og så godt laget. og har god og personlig service, ingen mellomledd.... vi kjøpte derifra til min bestefar, den var nydelig...