mandag 16. juli 2007

Permisjon

Dagen er kommet for å få en avbrekk i sykehuse livet, og vi har fått dags permisjon.
Vi må tilbake rundt 15. for å få antibiotika, så er det hjem noen timer, så tilbake for nattan.

Det er synd at vi må dele opp dagen sånn, og man blir stadig påmint om hvor syk han er.

Han var med i butikken i stad, egentlig ikke lov, men gjorde det for det *opprørsk*
Folk titter fælt.. Jeg vet han ser mer syk ut med en sonde, men det virker som de blir litt satt ut. At virkeligheten er faktisk at folk blir syke, barn også. Når man er på sykehuset forventer de på en måte å se syke barn, men ikke i butikken på en mandag.
Virker det som da.. Bare mine tanker..

Mellomste har fått brennkopper.. igjen.. Fikk ikke time hos legen, og det blir litt av et kaos og skulle dra henne med til legevakta. Må få et par ekstra hender, og helst en kloning av meg tror jeg. *løsningsorientert*
Uansett må hun komme seg dit, for den vokser for hvert minutt. Sist dekket den nesten hele skuldra. Nå er det på str med et lite jordbær.

Vi har rukket å få mye dramatikk i løpet av en dag, for ene kaninen stakk av. Godt hjulpet av en tobeint medhjelper. Heldigvis vet mor råd, og den er godt plassert i buret. Puh..

I dag skal vi spise middag sammen, for første gang på lenge. Tidligere en rettighet, nå et privilegium..

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så herlig med en dags permisjon. Nyt den.

Hilsen Oss

Anonym sa...

Du er en knalltøff mamma!!! Minstemann er utrolig heldig som har en så god mamma som kjemper sammen med han, for han... Ta vare på dere selv i permisjonen fra sykehuset, nyt dagene hjemme...

Klem fra Åse-Lill, "fruen" NM.

Anonym sa...

Jeg blir så fascinert av den roen du ser ut til å beholde oppi det hele, vennen. Jeg synes du er beintøff, og det er sant som "fruen" sier; Minstemann er utrolig heldig som har en sånn mamma!

Skulle ønske jeg kunne trylle minstemann frisk og sende deg på en god ferie. Det hadde du virkelig fortjent.

Mange varme tanker fra meg, J@ne

Anonym sa...

Håper dagen i går ble god, med middag sammen. Tenker på dere masse. Leser og følger med. Håper på gode nyhter nå:klemmer:

Isabel

Anonym sa...

Ja, sannsynligvis sa det er