fredag 6. juli 2007

Dag 5 og hjemreise..

Siste dråpene av denne kuren, som forøvrig var knall blå, dryppet inn like før ett.
Rakk å få meg middag ( høres like dumt ut hver gang ) før vi reiste hjem rundt kl. 14.

Neste gang vi skal inn blir den 23. juli, og da blir det beinmargsprøve. Er spent på å få høre hvordan det ligger an da..
Etter hva jeg forstår så er det noe uenigheter i behandlingen videre, derfor blir svarene så uklare når det gjelder om vi skal starte på en sterkere kur OM beinmargsprøven viser nedgang. Vi har hvertfall fått beskjed om at vi må nok regne med å starte ny kur da. Men hvilken det blir er uklart..

Jeg blir rent svimmel av denne tanken fram og tilbake om hvilken kur han skal ha når, og hvorfor. Alt dette med beinmargsdonor skurrer bak i hodet mitt, men det var visst ingen hast. ( les: vi vet ikke helt om vi kan det enda, for vi må se om vi kommer så langt)

Vi har fått to nye tilskudd i familien, og de heter Prinsen og Erik. Altså begges navn stammer fra samme prins, nemlig Prins Erik. De er små lodne kaniner, som er så tillitsfulle og myke. Jentene koser med de hele tiden, og de er så renslige at de sier fra når de må tisse.
Mors hjerte er veldig svakt for jentenes ønsker, så det blir både kaniner og marsvin etterhvert :o)

Har endelig kommet i kontakt med BUP. Har så langt bare hatt to samtaler inkl i dag. Fikk snakket mye om jentene og minstemann, meg og mannen. Fått pen beskjed om at barnevakter er til for å brukes. Ikke bare en time, men sette vekk ungene en hel helg. *iiiik* Så da får vi gjøre det.. Jentene skal være hos noen vi kjenner til neste helg, og minstemann skal bli med mormor hjem.
Evnt så reiser vi bort.. Men det blir lite trolig grunnet kostnadene som følger.
Så rart å skulle våkne aleine i senga.. Sove lenge, hele nattan, prate på rommet.. HØYT uten at noen våkner! Merkelig tanke.. Det eneste som kan stoppe det er en evnt infeksjon.

Hodet verker.. igjen.. Mor har da fått bihulebetennelse og inntar antibiotika. Ble satt på kur jeg også når de hørte meg harke opp lungene og er pottetett i nesa.
Har gått på vanlig nesepray i over 10 dager, så sniffer jeg saltvann. *deilig*

I kveld blir det en typisk kveld, med taco og film. Minstemann har alt fått sin første dose stesolid for å kunne hjelpes i søvn i natt. Erfaringen viser at det blir nok i morgen vi får den fulle effekten av stesoliden. Sovingen er ganske så på tryne for tiden.

Nå får jeg vel få i meg litt mat.. De serverer aftens på sykehuset nå. *fnise*

2 kommentarer:

Anonym sa...

I dag skinner solen. Jeg håper og tror at det betyr noe. Jeg får så vondt av at dere skal måtte møte motgang nå. Det er jo ikke slik det skal være.

Men nå skinner solen, jeg håper det er et tegn på at nå snur det.

Tenker masse på dere:

Isabel

Anonym sa...

Grattis med pusene! Det er sikkert veldig kjekt for jentene med to kattepuser i hus!

Ønsker dere en god helg!

Hilsen Siw (minon)