mandag 9. juli 2007

Mandag og kontroll

Måtte inn å ta litt blodprøver i dag, og alle tallene daler. Nå skal alt dale, men rett før kuren skal helst tallene være høye.
I det ene øyeblikket er det fy fy, og i det andre er det hurra. Merkelig følelse egentlig.

Jeg sitter her og fryser! Det skal være snart midt i juli og jeg fryser!! Måtte skru på ovnen jeg nå.

Minstemannstår i senga og er ikke så veldig blid! Han synes ikke det er dags for å sove. ( har kamera over senga, så jeg sitter nede i 1. etasje og ser ALT. Utrolig smart.. Men fjernes i god tid før tenårene. Hehe.. )
De to siste nettene har vært totalt kaotiske. Natten før der, altså natt til søndag, tullet han fra 1 til nesten 5! Jeg hadde en tanke i hodet og vurderte sterkt å gå og legge meg i bilen..
Natt til i dag, holdt han på fra 3 til morrakvisten. Han går på stesolid, men han vil ikke sove. Gnir seg i øynene og får ikke sove.. Det er en ting jeg lurer på, og det er to ting.
Enten er det at cellegiften fortsatt gjør vondt i kroppen, eller en bivirkning av noe slag.
Eller så har vi støtt på noe som heter tenner. Sistenevnte er meget mulig, da han kun har fortennene, de ved siden av der og to tenner nede.
Det burde jo komme flere snart...

I morgen skal hele familien, unntatt minstemann på Tusenfryd. Vi har fått billetter fra sykehuset og t.o.m. litt lommepenger. Er litt snålt å møte på Tusenfryd uten så veldig mye cash, så det var bra. Jentene gleder seg vilt, og de snakker om å ta den, den, den og DEN karusellen. Håper på pent vær da, og hvertfall ikke regn. Men det skal uansett ikke stoppe oss.

Nå skal jeg mekke litt hjemmelaga pizza ( Toro ) og overraske mannen med det når han kommer hjem. Han har stukket ut en stund. Jeg burde nok prøve å legge minstemann skikkelig først. Han er ikke så veldig blid der oppe..

Må få snakka med sosionomen snart. Har flere spørsmål om lånekassa, som jeg burde virkelig få svar på. Jeg kan ikke sende en søknad om permisjon, også sier de lykke til videre, men du får ikke noe støtte dette året. Da er jeg på tynn is. ( Og med min vekt, så braker jeg nok fort igjennom)

Nå var det tydeligvis nattan der oppe, så da får jeg lage mat.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den turen til Tusenfryd har både dere og jentene godt av. Håper dere får en fin tur!
Mange tanker og klemmer fra Gro ( Gurine på nm)

Anonym sa...

Håper det blir en fabelaktig dag på Tusenfryd! (Det kan høres ut som minstemann jobber med noen tenner, men det er jo aldri godt å si med disse små.)
Håper dere koser dere så godt dere kan og at regnet holder seg unna.
Tips til Tusenfrydturen: Ta med nistepakker. Maten der er latterlig dyr! Bruk heller pengene på sukkerspinn og fotografier. ;)

Klem Linda