lørdag 21. juli 2007

Deilige lørdag..

Endelig litt mer sol.. Jeg er ingen fan av sola egentlig, kun på vårparten og tidlig på sommeren. Det jeg mener er at jeg ikke liker det hett. Jeg liker deilige svale netter og lyse dager, men thats it.

Nå er sola passe varm og det er en liten bris i luften.

I dag skal jeg være hjemme, lade opp litt. Minstemann ble hentet i går kveld rundt 23.00, for han ville ikke sove. Han sovnet visst rett etter det, men han ville ikke sove hos meg. Han bare tullet og tøyset..
Jeg sov utrolig dårlig. Jeg våknet med armer og bein som sov. Det er ikke normalt. De madrassene er alt for harde, og ikke minst smale. Men jeg overlever.. Det rare er at jeg våkner opp flere ganger den nattan jeg er hjemme. Akkurat som om jeg ikke tror det er sant at jeg ligger så godt. Far sier det samme. Minst 2-3 netter hjemme gjør susen, da sover vi som en drøm i mai.

Tenker jeg skal mekke meg litt pizza i kveld. Er greit å ha litt å kose seg med.
Jentene driver og løper ut og inn, minstemann sover og far skal i butikken.. En deilig lørdag på mange måter..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så godt å lese at dere har noen dager som er gode.Kos dere med pizza og nyt lørdagen!

Klem fra Gro

Anonym sa...

Håper lørdagskvelden har blitt en fin kveld!! Tenker masse på dere hele tiden!
Klem Kirsti