lørdag 14. juli 2007

Dag 4 på sykehuset..

og mor og far har barnefri *iiiiiik*

Mormor er godt plassert på sykehuset med minstemann, og jentene er hos en vennine.
Det må bare gå bra dette, eller?

Spl spurte hva jeg skulle gjøre hjemme.. Jeg svarte " jeg aner ikke.." Og guuu, så deilig det er..

Vi ble enig om å rydde først ( mitt forslag), spise litt (begges forslag) og kanskje gå på kino eller leie film etterpå ( hans forslag)
Nå er far i huset reist til butikken, og jeg skulle begynne å rydde. Og det skal jeg straks.. Jeg bare måtte sjekke litt mail og slikt *ro ro ro*

Crp hadde gått opp til 48 igjen. Det kan bety to ting :
En ny infeksjon, eller at antibiotikaen bare har knocka ut infeksjonen litt, for så å ikke ha effekt *erfart*
Eller så betyr det ingenting.. 42 og 48 er for nære for å kunne gi en skikkelig differanse. Vi må se an de neste dagene.
Han fikk plutselig feber i går, men ikke hatt det i dag.
Han er litt subfebril, det vil si ligger og vipper på 37 til 38 under armen. ( får ikke lov å ta den rektalt pga blødningsfare )

Ellers er alle prøver fine. Han fikk blod i går, så alt er ellers bra. Han sliter ut stakkars mor, siden man må løpe etter med stanga. Og han er _veldig_ i form nå, så det blir mye løping..

Åååå... barnefriii.. :o)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kos dokke masse i kveld

Klem Laura

Anonym sa...

Denne helga er velfortjent. Håper dere klarer å finne roen ( så godt som det lar seg gjøre) og at dere nyter helga og hverandre.
Kos dere!!
Klem fra Gro/Gurine

Anonym sa...

Nyt helga utan born. Ta tid til dykk sjølv og kvarandre. Borna har det bra der dei er, så de kan ta det heilt med ro i forhold til dei, og kome tilbake til dei med nye krefter etter litt tid til andre ting!

Denne helga fortener de verkeleg!

Klem Gry