torsdag 21. juni 2007

Tenker store tanker..

og noen ganger jeg tenker jeg små tanker. Noen ganger tanker om fremtiden, andre ganger om hva som skal skje i morgen.
Akkurat nå tenker jeg på dagene framover, og nettene som kommer.

Første kvelden/nattan med stesolid hjalp heller lite. Han sov ikke lenge av gangen og våkna veldig tidlig. 4 er _ikke_morgen!
Dette blir andre kvelden/ nattan med stesolid, og vi håper og ber om forandring. Mangel på søvn rangeres høyt over de tingene som er verst nå. Høyt der opp på lista sammen med fasting!

Han har spist godt, men vært litt sutrete. Har målt temp flere ganger, men han har ikke noe feber. Renner litt blankt i fra nesa, men thats it. Legen sa at det er rart hvordan unger som overhodet ikke har hvite blodlegemer igjen, fortsatt kan og prøver hardt å bekjempe infeksjoner. Det er mulig crpen har gått opp, men de ønsket oss ikke inn for å ta noe blodprøver før til mamdag. Jeg synes det var lenge med tanke på at han plutselig faller veldig i blodprosent/HB og trombocytter/ blodplater.
Mulig vi stikker innom likevel.. Meg får de ikke jaga bort hvertfall.

Minstemann ligger for øyeblikket å sutrer i senga, og ikke fornøyd med tingenes tilstand. Han er trøtt, og har sovet godt i dag. Mye pga stesoliden. I morgen må vi nok drøye en dag eller to, før neste tablett. Det er stor fare for bakrus som de kaller det.

Nå er jeg sulten, sliten og trøtt. Har et hus som er bomba, og minst tusen ting på MÅ-VIRKELIG-GJØRES lista, som forøvrig blir lenger og lenger..
En kan like gjerne hoppe i det, som å krype i det som min mormor ofte sa.

Ingen kommentarer: