torsdag 28. juni 2007

Mellomste er 5 år i dag..

og det skal feires med en vennine. En vennine som skal flytte, så vi har en liten adjø fest i tillegg.
Hadde barneselskap om helgen, men skal prøve å holde ut litt til :o)

Har kjøpt adjø gave, handlet inn frukt og pølser, og annet bursdags stæsj.

Jeg lovet meg selv å ikke si noe i går om hvordan nattan hadde vært, for minstemann sov til halv 7. *sjokk* Jeg turte ikke.. I natt igjen startet festen *jippi* Da mente minstemann att 3 var en fin tid å våkne på. Det mente ikke verken mor eller far. Men han sovnet igjen, og sov helt til 4. Så var det pån igjen, opp og ned i senga, tull og tøys, til han sovnet rundt 5 og sov til halv 6.

Heldigvis fikk jeg sovet til nesten 9, ved at pappan stiller opp. Når jeg omsider fikk stått opp følte det som om jeg hadde blitt påkjørt av en trailer. Halsen var sår, og jeg fikk en noe maskulin hoste. Det er helt klart, at jeg har klart å bli forkjøla. Remedier fra apoteket er innkjøpt, og jeg får gjøre så godt jeg kan.

Jeg er tett i hue, tett i brystet og verker i kroppen.. Om et par dager er det heldigvis på vei tilbake håper jeg.

Ellers er minstemann i form. Har til nå sovet nesten 3 timer lur, og det er ikke rart i som han tuller og tøyser om nattan. Blodprøvene i morgen vil avsløre om en ny kur er på vei eller ikke. Gruer meg..

3 kommentarer:

Anonym sa...

God bedring til deg Heidi. Det er jo ikkje lett å ta vare på andre når du ikkje er i form sjøl.

Klem Laura

Anonym sa...

Så typisk at du også måtte bli syk da Heidi.

Bra at lillemann sover godt på dagen når han tuller sånn på natten da.

God bedring !

Oss/Karen

Anonym sa...

Tenker på dere.

Klem fra Gro/Gurine