lørdag 30. juni 2007

Kur eller ikke kur?

Det er det store spørsmålet..

Og utifra blodprøvene til minstemann, så blir det kur. Da er det bare å brette opp armene og gjøre det beste ut av det.
Hans neutrofile var på 1,5 og grensa lå på 1, for å få kur.
Han har flott blodprosent, og immunforsvaret hans var nesten på 4. Så det er bra..
Han følger suksessen som i går, og våknet rundt 6.30 i dag tidlig. Jeg kan absolutt ikke klage :o)

Pappa tok han da rundt 7, også sov jeg til 10. Da kom det to små frøkner oppi senga mi for å kose. Jeg kommer til å savne de stort til uka. Vi skal legge det til rette så pappan kommer og hjelper meg litt på kveldstid. Men jeg tror jentene må bli hjemme. De er så forkjøla, så det er ikke lurt.
Mamma stiller vel opp som barnevakt, ellers blir det noen problemer..
Hun skal hvertfall hjelpe meg på mandagen, når det blir den fastingen.

Vi må være der rundt 10. Men sovner han i bilen, så bare ringer vi.. Jeg håper han ikke sovner før vi kommer fram, og han kan legge seg i senga.

I kveld skal jeg og jentene, med hoste og snørr, bort i bursdag. Jeg har sagt i fra om forkjølelsen, så jeg får prøve å unngå å sikle på mannfolka.

Lørdagen så langt er ikke så verst :o)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så utroli flott at dere har fått to netter med god søvn :klemme: det hjelper på psykisk og fysisk å få litt mer søvn enn dere har vært vant til nå.

Håper du får masse hjelp og avlastning til uka, slik at dagene på sykehuset går fort. Krysser fingre og ber om at minstemann ikke skal bli alt for dårlig av den nye kuren og at denne kuren fjerner alt den kan av de skumle stygge kreftcellene.

Tenker på dere hver dag!!

Stine m/fam (tingeling132)

Heidi sa...

Tusen takk, Stine.

Jeg håper også at siste rest av de blastene forsvinner nå, og at uka går fort fort fort..

Klem.

Anonym sa...

Ville bare gi deg og dere en klem.

*KLEM*

Frysh(NM)

Oris sa...

Godt å høre søvnen har vært bra de siste dagene..
håper dere har hellet med dere til uken, at det ikke er fult og at sykepleierene er behjelpelige..
Tenker på deg og ruben hver dag!!
Og jentene dine som er så flinke!!

Klem fra Oris med familie!!