tirsdag 29. juli 2008

Snart august, snart ferie..

Ting er blitt litt snudd på hodet for meg, men det går bra. Denne hører jeg på

Ting jeg trodde skulle bli, ble ikke, og sånn er det. Jeg kjenner hjertet pumper, og jeg elsker livet. Kjenner at jeg lever!

Guuu, så godt det er.. Smerten som sitter i meg sier meg at jeg har gjort noe dumt, men det er fordi jeg har glemt hvem jeg er og hva jeg skal.
Minstemann, denne er for deg!

Jeg savner deg og skulle ønske du var her. Du var gutten i mitt liv, og nå er du ikke mer. Jeg setter så uendelig stor pris på at jeg fikk ha deg den lille stunden.

Stort lengre ned kan jeg ikke falle heller. Hehe..Min stund vil komme..

Jeg kjenner alle musklene spenner seg, kroppen reiser seg. Alle de tåkete tankene klarner og jeg kjenner meg mer meg enn på lenge. Jeg har det godt, vondt og alt på engang.

Jeg er nesten litt i sjokk, for jeg tar ting heeelt anderledes enn jeg hadde regnet med. Men easy come, easy go, er det ikke noe sånt?

Jeg vet mer enn jeg gir uttrykk for, og jeg kan med hundre prosent sikkerhet si at min tid kommer. Da Heidi blir sett, og elsket for den jeg er, og jeg gleder meg.
For hver dag, så er jeg et skritt nærmere min tid.

Min tid starter vel egentlig til fredag for da er det ferie. Hva som skjer vet jeg ikke, men jeg har alt kommet fram til et par ting. Det er så godt å ha venner, familie, og andre som bryr seg. Jeg er ikke aleine! Ikke et øyeblikk..

For første gang på lenge så gråter jeg skikkelig. Snørr og tårer renner, og det er så godt. Etter regn kommer sol, og jeg gleder meg..

Heidi reiser og blir stående. Det er det ingen tvil om!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Sender deg en varm klem.

Hilsen minon

Anonym sa...

Så godt å lese dette innlegget. Tenker på deg, og ønsker deg en riktig god ferie! Klem fra shg.

Anonym sa...

dette var et godt innlegg å lese. ønsker deg og dine en flott ferie Heidi.
klem fra mokki

Anonym sa...

at det har gått et helt år nå er nesten rart å tenke på... du har vært i mine tanker i over et år.
håper du har det så godt det er mulig for deg å ha det.
det er nok en tung dag i dag også..

lille vakre minstemann. du betød så masse for så mange og det gjør du ennå.
pass på mamman din fra oven .
du blir aldri glemt.

klem til deg heidi!

Kine sa...

Vakre Heidi :-)

Jeg gleder meg over innlegget ditt, og smiler samtidig som klumpen i halsen stikker. Du er litt av en dame :-)

Jeg skal med det første skrive til deg, inntil da; ta en vel fortjent ferie i morgen og kos deg max!

Mange gode klemmer fra Kine.

Anonym sa...

Kjære Heidi

Du skriv at ting vert snudd på hovudet og at ting ikkje vert som du trudde. Du verker likevel (iallefall utad her)sterkare enn på lenge. Di tru på at gode dagar skal kome, din kjærleik til livet til tross for det vonde du har opplevd. Du kjem langt med slik tru og innstilling.

Ha ein god ferie Heidi.
Håper du får nyte gode sommardagar med jentene dine.

Klem
Gry

Anonym sa...

så godt å lese det du har skrevet. Så glad for at du kjenner det sånn. Tenker på deg, tenker på minstemann.

Klem fra Nordland