fredag 1. august 2008

August..

Den kom, og den drar ingen steder.

Den står der som en hånlig, smertelig påminnelse om hva jeg har mistet. August, jada..

Du har mye glede med deg, men du tok den fra meg. Men jeg står her, og jeg skal gå gjennom det.

Neste år har det ikke hvert noen, "i fjor på denne tiden". Åå.. Hvorfor? Hvorfor meg?

Jeg hadde det godt, jeg visste ikke annet.. Nå er livet mitt snudd helt rundt, og jeg fatter ikke hvordan det skal gå!

August, i din tid ble jeg født engang.. Og din tid døde min sønn, en vond død. Hva er meningen med det?

Jeg savner deg, min kjære minstemann. Det er å få som kan forstå den smerten ditt tomrom har skapt i livet mitt. Et lite menneske jeg har båret fram og født, ble tatt fra meg. Jeg elsket deg, men du fikk ikke bli.

Minstemann, jeg savner deg..

10 kommentarer:

Anonym sa...

Det går virkelig ikke an å forstå hvilken smerte som river i kroppen din ved inngangen av denne spesielle mnd. Men jeg prøver å sette meg inn i det og bare tanken gjør vondt. Ønsker deg alt godt.
Klem fra Nordland

Anonym sa...

en klem til deg heidi.

fra mokki

Perasors sa...

Lille Minstemann,jeg elsker deg så høyt,tårene dekker mine øyner magen knuter seg når jeg skriver.
At verden kan være så uretferdig grusom,å ta deg fra oss.Men du er med meg i mine tanker og i hjerte mitt.
Det skal du vite,Du er så nydelig å snill gutt.
Jeg gleder meg til å se deg igjen lille gutten min.

Klemmer og kos fra pappan din

Kine sa...

Kjære Heidi ig familien din..

Jeg gråter med dere, og det gjør så vondt å tenke på at dere ikke skal få ha Minstemann sammen med dere på denne jord mer.Men dere skal alle samles igjen en dag, men inntil da så må dere bare minnes han så godt dere kan, og vite at han ser dere. Ha han med dere i deres hjerter, alltid...

Anonym sa...

Tenker på deg og familien din i denne tunge måneden som minner dere enda sterkere om hva som har skjedd. Ønsker så at det skjer noen gode ting også i de kommende ukene. Mange tanker og klemmer til dere. Kari L.

Anonym sa...

Heia
vill bare gi deg en stor klem Heidi
og jeg ser at pappaen også har skrevet inn her gir en god klem til han også
ta vare på deg selv og jentene dine
tenker på dere i denne tid
klem Cathrine Karmøy

Anonym sa...

Kjære Heidi

August ja... det nærmer seg eit år... Smerten din kan ein nok ikkje forstå om ein ikkje har opplevd det du har. Tenker ofte på deg. Har eit bilde av Minstemann på mobilen min, og ser av og til på den nydelige lille guten med dei store blå augene.

Knugeklem fra Gry

Til Minstemann sin pappa...
Ein god klem til deg også.

Anonym sa...

Tårene triller igjen. Har ikke glemt deg Heidi, og har ikke glemt Minstemann. En stor klem til deg, og en stor klem til pappaen til Minstemann.

oslo78

Kine sa...

Da har jeg sendt deg en mail, Heidi...

Gode klemmer sendes din vei... En klem til Pappa'n også...

Tenker på dere alle.

Kine

Anonym sa...

Jeg ville bare si at jeg fortsatt tenker på dere, og verdens vakreste Minstemann.

Han satte dype spor.