torsdag 14. august 2008

I give you to his heart <3

Her er en nydelig sang..

Teksten også..

Må høres..


I Give You To His Heart
by Alison Krauss

The wind is blowing down the quiet river,
a shining road that carries you alone.
Baby boy my love will last forever.
If you're to live, I must give you up to God.

I know our God will guide, protect and keep you.
Teach you faith and hold you by the heart.
Though your mother's heart is broken by your leaving,
her Father knows just who he is and who you are.

I wish that life wasn't always ending up this way,
with Heaven's love at stake and hell to pay.
But you in God's loving plan might be the missing part.
You must live.
So I give you to his heart.

The wind is blowing down the silent river,
a shining road that leaves me all alone.
A life for you's worth losing you forever.
Some day we'll stand in God's fair land, forever home.

I wish that life wasn't always ending up this way,
with Heaven's love at stake and hell to pay.
But you in God's loving plan might be the missing part.
You must live.
So I give you to his heart.

I wish that life wasn't always ending up this way,
with Heaven's love at stake and hell to pay.
But you in God's loving plan might be the missing part.
You must live.
So I give you to his heart

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ser du har fått lagt ut tekst og sang. Den er bare alldeles nydelig. Tenkte på deg med en gang jeg hørte den..noen sanger treffer en bare midt i hjertet. Tenker på deg og føler med deg i sorgen.

Kine sa...

Nydelig sang. Tekst med smerte, og ja, den treffer midt i hjertet!.....

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=EMpMprZKcKg&feature=related

Anonym sa...

Håper du har hatt en helg med noen gode opplevelser, ord eller møte med mennesker. Ønsker så veldig at du skal få kjenne noe godt og føle deg verdsatt. Du er en skjønn person - men en skjønn person som har det vondt. Det gode ved deg har kommet rett gjennom skjermen, men da er det også så uendelig trist at du har det så vondt. Tenker på deg heidi! Klem fra Kari L.

Anonym sa...

Hei, Heidi.

Har tenkt og tenkt og tenkt på deg i det siste. Åssen går det med deg, hvordan har du det EGENTLIG, åssen går det med jentene? Har vært litt urolig når jeg tenker på deg.

Har vært innom "tiden-etterpå-bloggsiden" mange ganger for å se om det gikk an å komme inn, men uten hell. Og så fant jeg omsider ut at jeg kan jo gå på den gamle for å se om jeg kan finne noe kontaktinformasjon der. Og her ligger jo nye innlegg.

Det gjør vondt å LESE åssen du har det nå. Og hvordan DU har det som ER midt oppi sorgen enda kan jeg bare forstå en liiiten flik av.

Det er vondt å lese at du ikke får den støtten du trenger av menneskene rundt deg. Åh, hvor jeg skulle ønske at jeg kunne gjøre noe for deg! Bære noe av børa di en stund så du kan få hvile! Få samlet krefter og overskudd til å reise deg igjen.

Og det er vondt å lese at du har lyst til å gi opp. For det er så mange rundt deg som trenger deg! Du betyr mye for mange!!! For jentene dine, for foreldrene dine, for resten av familien og venner. Selv om jeg ikke kjenner deg, betyr du noe for meg! Og hva du da må bety for dem som står deg nær - det må være mye!

Åh, jeg ber om at du må få lysere dager. Svar på spørsmål, støtte fra dem du trenger det fra, få oppleve at det er godt å leve igjen!

Varme klemmer og tanker fra Biola

Kine sa...

Håper du får en fin dag i dag, tross alt...

Klem, Kine

Anonym sa...

Gratulerer med fødselsdagen Heidi. Eg håper at du har hatt ein fin dag, sjølv om sorg og savn sikkert er det som preger desse dagane mest. Sat og las innlegga dine fra eit år tilbake. Skjønne, skjønne Minstemann som sat i badebaljen... Mykje strev, men verdt det. Eg las litt i dine innlegg fra dei siste 10 dagane, så mykje smerte. Tårene rann igjen her. Men nokre av dine eigne ord som har treft meg før traff meg igjen rett i hjartet. Du skreiv "Smerten over å miste deg er mindre enn gleden ved å ha fått deg."

Ei mamma sin kjærleik, så sterk og sann, og sjølv om du har hatt eit utruleg vondt år ville du jo aldri ha vore Minstemann forutan. Vi er mange som tenker på dykk og lille Minstemann med dei nydelige augene...

Klem
Gry