tirsdag 8. juli 2008

sola skinner..

Kjære minstemann <3

Du er så borte for meg. Har du vært her? Har jeg kjent deg i magen? Det er så rart. Akkurat på denne tiden fikk vi vite at cellegift kur nr 3 hadde fungert, men fem dager seinere viste det seg å være en fiasko. Fra himmel til helvete på 5 dager.


Så rart.. Så inderlig underlig og merkelig å tenke på. Du ble til, du var her, og nå er du borte. Helt borte! Vekk.. Også skal jeg leve videre som om ingenting har skjedd? for hva har skjedd?

Et lyn nedslag! En tyv i natten som kom i mitt hjem og røvet noe av det mest verdifulle jeg har/hadde. Og ingen kan noen sinne være trygge.. aldri..

Rart. Jeg klarer ikke få noe annet ord enn rart! Det bare er så rart å se den lille kroppen ligge i fanget mitt, og jeg kjenner lukten og lyden av deg.
Merkelig og rart.. Jeg tror virkelig du har vært her.. Med hele deg. Ja, det håper jeg..

klem fra mamma

6 kommentarer:

Kine sa...

Kjære Heidi...

Han har vært her ja.. Selv om han fikk så kort tid her, så har han satt så enormt dype spor etter seg. Både hos deg og så mange av oss. Men det er du som kjenner trykket av sporene hans. Det var du som kjente varmen og lukten hans..

Ingen kan være trygge for noe som helst i denne verden, og jeg håper alle har vett til å leve etter den enkle regelen. Ta vare på enhver dag og de du har rundt deg. Det har jeg lært av deg, og det er synd at man måtte bli engasjert i denne historien for å virkelig innse hvor skjørt og verdifullt et liv kan være..

Du må leve videre, men ikke som om ingenting har skjedd, for det har virkelig skjedd noe forferdelig. Å lære seg å leve med tapet , sorgen og savnet må være den største utfordringen som er for deg nå..


Hvordan går ting ellers?

Mange klemmer fra Kine

Anonym sa...

Dumdum Boys - Tyven Tyven


spør ingen ikke noen
suser i stål i ljåen
spjærer åpen himmel
ingen er trygg på engen

skjærer høsten uten blund
uten hvile: blind & stum
snart der så her som lyn
røver øyenstenen din

tyven tyven

finnes ei den bot som bøter
sønderslitte hjerter
ei pardon sparer ingen
hugger ned alle som en

tyven tyven

alle er vi like
for ljåen
hadde han sjel var den en skjæres
røver de som skinner mest

tyven tyven

tyven tyven
røvet øyenstenen
smyger i skyggen
bare vi er igjen

tyven tyven
tok det han fant
alt har vi gjemt
blir aldri glemt

:(

skravlebøtta sa...

hei heidi.fant akkurat ut at du skrev på denne bloggen.så godt å "høre" fra deg..har tenkt veldig mye på deg\dere og lurt på hvordan det går.tenk at det snart er ett år siden..blir nok tunge dager framover..bildet av han sitter spikra på netthinnen min..og der blir det nok!!har det gått greit å flytte..vanskelig med minnene kanskje..håper dere har funnet dere til rette.varm klems fra meg(",)

Anonym sa...

å ja, minstemann har vært her. de har han virkelig vært. for med så mange hjerter han har rørt ved, så må han det....
mine tanker er ofte hos deg, heidi. og det skulle så gjerne vært noe jeg kunne gjøre fo rå lette sorgen din....

mokki

Anonym sa...

Hei heidi!
Fint å lese noen ord fra deg igjen, selv om det er hjerteskjærende å høre hvor uendelig vondt dette er. Jeg har tenkt masse, masse på deg etter at du avsluttet bloggen. Lurt på hvordan livet er og hvordan dagene dine går nå. Ønsker deg bare alt godt framover. Nå synes jeg det skal snu for deg! Klemmer fra kari l.

Anonym sa...

Det er hjerteskjærende å høre hvor forferdelig vondt du har det! Jeg har tenkt masse på deg etter at du avsluttet bloggen. Skulle gjerne gjort noe for å gjøre ting lettere for deg. Håper snart ting ser litt lysere ut! Klem sommerbaby nm