tirsdag 27. mai 2008

snart juni.

Og tiden for når bloggen først begynte..

Merkedagene står i kø! Det kjennes på hele meg..

Søvnen er helt på bærtur, og jeg lurer på om jeg burde få forlenget sykemeldingen.

En liten oppdatering, da det er mange av dere der ute som spør. Det er veldig hyggelig, men jeg får ikke alltid anledningen til å svare.

Vi flytter jeg og jentene i leilighet den 1. juni. Jeg tror jeg skal ha alt jeg trenger, men det er mye å skulle bygge opp.
Meg personlig går det bra med.. Det som skrives her er et lite snitt av sorgen jeg bærer som er konstant. Men jeg kan gjerne smile og le, men det sitter der. Alltid..
Og jeg vil ikke at det skal gå bort heller. Det hjelper meg til å huske hvorfor jeg lever og hva som driver meg..

I juni i fjor så var det totalt 120 cm mer av Heidi enn det er i år. Totalt minus 25 kg.. Men det er endel igjen.
Jobber meg gradvis nedover, men ting tar tid.

Jentene har det godt, og tar det foreløpig med knusende ro. De har visst lenge at de skal flytte, og gleder seg. Det har vært mye for de, men det virker som om de tar det veldig bra. Må bare rose skolen og barnehagen for flott jobb..

Mange etterspør et kontonummer, eller en mulighet til å hjelpe. Det er så rørende! Kontonummeret her på siden er etter hva jeg forstår høyst aktiv.
Men for all del.. Det er ingen tvang! :o)

jeg beveger meg inn i nytt terreng, og det er spennende og rart. For hver dag så glemmer jeg mer og mer av det som har vært. Det blir borte som i en tåke, og det er greit. Jeg gleder meg over livet mitt, og hver dag jeg får i gave.

Jeg gav engang et lite liv, men noen tok det fra meg. Jeg vil aldri tilgi at det skjedde. Men jeg vil gjøre så godt jeg kan for å sloss for det som er igjen.

klem fra Heidi

9 kommentarer:

zatana sa...

Kjære Heidi..

Vil bare gi deg en STOOR klem.

Monica.

Kine sa...

Kjære Heidi...

Vil bare si i denne omgang:

MInus 25 kg på ett år?!!! Jeg tar av meg både hatt og bøyer meg i støvet! Helt imponert!

Få lengre sykemelding Heidi. Kroppen din trenger ro nå. Tankene må få tid til å tenke, sørge, bearbeide den tiden du går gjennom nå. Du er ikke tjent med å rushe ut i jobb nå. Hvil, sørg for å få søvnen tilbake, kom deg litt opp på beina.

Skjønner at du har det godt ellers i livet ditt, og det er flott og høre! Unner deg det av hele mitt hjerte :-)

Klemmer herfra...

Anonym sa...

åh, Heidi!

jeg blirt helt rørt av deg jeg.
det at du viser så stort pågangsmot ved å virkelig skulle slåss for det som er igjen, det er bare så utrolig tøft og riktig gjort av deg!
det virker som du er på riktig vei og det gjør meg glad innvendig :o)
jeg skal ikke legge skjul på at min sinnstemning blir så utrolig påvirket av det jeg leser fra hvordan du har det..
og det er veldig godt å se "krigeren Heidi" ;o)

når det gjelder de 25 kg, får du stående applaus og mere til fra meg også!
du har tatt av deg en hel sjuåring!
(det er det hun eldste min veier, hehe)
noe så utrolig bra.
ja, ting tar tid, slik er det bare, men sååå lang tid syns jeg ikke du har brukt på å ta av deg. syns det var rimelig kjapt.
jeg har selv tatt av 25 kg i løpet av 1,5 år så skjønner hvor tungt det kan være også.

så må jeg nok si meg enig med Kine, jeg syns du bør forlenge den sykemeldingen hvis du føler deg veldig trøtt og sliten.
krigere trenger også hvile vet du ;-)
det er aldri dumt å ta kroppens signaler på alvor.
press er man aldri tjent med..

klemmer til deg og mange varme tanker din vei.

Ina

Anonym sa...

Jeg vet det blir vanskelig, men jeg ønsker mmed en adresse så jeg kan sende en liten oppmuntring til deg og jentene. Ønsker dere alle det beste, og måtte fremtiden bli lys.

Klem fra en annen 3 barnsmor

Anonym sa...

Legg igjen en epost, eller ta kontakt med meg på andre forum..

eller, send en til meg..

superior @ jaffas. net

Hilsen Heidi-som-ikke-får-lov-til-å-logge-inn-plutselig

Anonym sa...

Kjære Heidi!
Jeg har tenkt og tenker så mye på dere.
Klem fra oss som var på Ahus samtidig som dere i august i fjor.

Anonym sa...

Kjære Heidi!
Jeg har tenkt og tenker så mye på dere.
Klem fra oss som var på Ahus samtidig som dere i august i fjor.

Anonym sa...

en liten hilsen til deg i dag også heidi.
25kg på et år. bøyer meg i støvet. du er knallflink!!!

tenker masse på dere for tiden. håper dere får det fint i nye leiligheten.

stor klem fra mokki

Anonym sa...

Ser dere skal flytte denne helgen. Ønsker dere lykke til.