søndag 18. mai 2008

17. mai er overstått..

og et åpent sår er det eneste som er igjen...

Du var ikke her i dag. Været var ufyselig og det snødde og regnet.. Egentlig like greit. Da føltes det ikke så galt å være minst mulig ute.

Savnet deg så veldig...

Så andre søte små gutter og jenter som lekte og viftet med flagg, men du var ikke her.

Du vil aldri være her.. Du er borte. Jeg savner deg veldig.
Jeg har sett videoen din igjen, og igjen.. Det slutter ikke å gjøre vondt.

Sorg er tungt å bære ensom..

19 kommentarer:

Heidi sa...

kine: jeg har ikke eposten din lenger..

Anonym sa...

Tenker på dere. Er så lei meg på dine vegne for at dagen har vært tung for deg.

Hilsen Nordland

Kine sa...

Heidi, har du enda den mailadressa jeg alltid har brukt?

Klem..

Anonym sa...

Kjære Heidi.
Der var du, jeg har vært innom den andre bloggen daglig, just in case du skulle være tilbake.
Men fikk plutselig for meg at du måtte ha dratt tilbake hit.
Jeg har dere i tankene mine, og har et sterkt håp om å få følge deg videre.
Jeg har lest bloggene dine flere ganger, og har fulgt deg siden juli i fjor.
Det må føles merkelig at fremmede er så opptatt av deg,, men det må være noe med at du skriver så bra og gir så mye av deg selv.
Jeg sitter har på nåler og håper at livet gir deg en opptur . NOE må skje snart. Og jeg sitter her å holder pusten..
Gi dine vakre piker en klem og husk du betyr så uendelig mye for dem.

Tenner et lys for minstemann som skulle spist is i går og viftet med flagget, mens han sendte mammaen sin et strålende smil.
Livet er grusomt,men du får se han igjen. Han venter på deg. Det vet jeg, dere skal få evigheten sammen.

Klemmer fra 3barnsmamma

Anonym sa...

Heia
du har det ikke lett nå Heidi og vi er mange som føler med deg.er så vondt at vi ikke får støtta deg og hjelpt deg i denne vanskelige tiden,men du jeg har gått med en tanke en god stund,men har vært litt redd for å nevne den men nå hopper jeg i det.
Jeg ser at vi er en del faste jenter som går igjen her Hva om vi tok en felles helg sammen ett sted nærme deg?så kunne vi treffes og kost oss sammen og minnet minstemann snakt om hvordan du har det etc sett om noen av oss faktisk kunne gjøre noe for deg?
uten at jeg skal tale for andre så tror jeg det kan være en god ide?
vi er mange som tenker på deg vet du,og jeg spandere fort en flybillet jeg
klem cathrine,karmøy

Anonym sa...

Gode Heidi

Kan tenke meg at dagen var tung ja.
Det er en sånn dag der man tenker ekstra mye og savnet blir ekstra stort.

Håper uansett du fikk kost deg litt med de flotte jentene dine.

Klem Oss

Anonym sa...

hei igjen Heidi.

signerer cathrine fra Karmøy her jeg.
det hadde vært veldig koselig med det treff etterhvert, og også få hilse på andre man har "noe til felles med".
vi bærer alle med oss lille R i hjertet vårt.

kanskje en gang i fremtiden skulle det bli mulig..
er det noe praktisk du trenger nå?
store eller små ting?
kan du ikke nevne litt når du er her inne, for hvis det er noe akkurat jeg kan bistå med, vil jeg gjerne prøve så godt jeg kan, om jeg kan få det til.
jeg får ikke helt sjelefred med meg selv, for føler jeg bare sitter som en tilskuer på gjerdet og gråter stille i hjertet.
en overhengende følelse av maktesløshet.

den verste sorgen er den man må møte alene, og jeg ber i mitt stille sinn om at ensomheten du føler skal ta slutt.

dager fylt med gjøremål og kaos, kvelder fylt med stillhet og ensomhet.
jeg vet ikke hvordan du takler den andre krisen du nettopp har vært gjennom..
tenker mye på deg nå...

klem

Heidi sa...

Takk takk..

Et treff ville vært strålende. Jeg vet ikke helt hvordan og når vi skulle fått det til.
For det blir ikke helt aktuelt å planlegge her..
Men vi har jo andre "forum"?

Kine, jeg har ingenting.. far har lagt inne alt på nytt, og jeg har bare laptopen. Kunne du bare sendt et lite piip, så får du svar.. :o)

Det er egentlig ikke så mye å bidra med.. Annet enn penger egentlig. Jeg har mye som må ordnes, mye økonomiske greier som er helt tullete. Får ikke noe hjelp før i slutten av juni, men jeg skal nok alltids klare meg. Bare jeg får flyttet nå, og jeg og jentene får roet oss litt.

klem til alle sammen

Anonym sa...

heidi, bruker du fortsatt den epostadressen du la ut på bloggen for lenge siden?

Kine sa...

Heidi, jeg har sendt deg mail på den adressa jeg kjenner ;-)

Anonym sa...

Kjære Heidi

Første 17.mai utan Minstemann. Ikkje rart det var kaldt og regn og sludd her i området i går. Det passa nesten litt. 17. mai er jo barnas dag, og på slike dagar må det jo vere ekstra tungt.

Blir det et treff skal eg gjere mykje for å vere med. Bur ikkje ein gong langt unna eg, så eg bør få det til.

Videoen til Minstemann... den vi fekk sjå på minnestunda eller? Den er jo berre så vond, nydelig, hjerteskjerande, ja eg får omtrent gåsehud berre av å tenke på den.

Tenker på dykk.

Klem
Gry

Heidi sa...

Jeg har fått mail fra begge to..

Men det er noe galt så jeg får ikke svart nå. Men det kommer..

Takk, ina. Du er veldig god..

Cecilie sa...

Ville bare gi deg en klem...

zatana sa...

Kjære Heidi..
Dere er i mine tanker.

Anonym sa...

Ville bare si at eg tenker på deg, og det vil eg aldri glemme- du har virkelig brent fast i mitt hjerte. Håper dagene snart blir lysere. Eg kan tenke meg det er sårt og se videoen fra minste minstemann, eg synes jo det bare er sårt å se bildene av han, og eg kjenner han jo ik annet enn gjennom dine sterke ord.
Mange tanker fra lena (fra bergen)

Kine sa...

Sov godt i natt kjære Heidi...

Klem.

Anonym sa...

kjære heidi.
er inne og leser i denne bloggen titt og ofte. tenker på lille vakre minstemann.....

jeg mistet mormoren min 1.mai. hun har lagt lenge, og vi har bare ventet på det. akkurat denne dagen sa jeg stille til henne at hun godt kunne få reise.... og at det sikkert fantes noen små der oppe som gjerne ville ha en ekstra mormor.... jeg sa til mormor denne dagen at hun måtte passe godt på vakre minstemann.....(håper ikke det gjorde noe..)

det må ha vært en tøff 17.mai for dere. på slike dager blir nok savnet ekstra stort.
tenker masse på dere, og skulle så gjerne gjort noe annet for deg heidi, enn å bare skrive ord her.....
du finner meg på forum..

stor klem fra monica (mokki)

Anonym sa...

god natt, sov godt ..
måtte du få gode drømmer,
som kan vise vei..

mange klemmer

Anonym sa...

Tenker på deg. Håper du har det bra.

Nordland