tirsdag 13. mai 2008

Kjære minstemann

Denne hører jeg på..

Tankene mine er ofte hos deg. Jeg lengter etter å kjenne kroppen din mot min. Kjenne gleden og forventningen over at du skal komme til meg.
Jeg gråter nesten ikke. Det er som om alle tårene har tørket bort..

Hodet mitt er ganske kaotisk, men det går fint. Du er der hele tiden. Nå mer enn noensinne.
Vil jeg noen gang se deg igjen? Se dine vakre blå øyne som smiler i mot meg?

Min vakre gutt.. Jeg savner deg.

På denne tiden i fjor gikk du gjennom din første cellegift kur. Vi var så håpefulle og glade, for du skulle komme hjem til 17. mai.

Mellomste sa det så klart i dag.
"Forrige gang var vi 5, nå er vi bare 4. Jeg savner minstemann jeg"

4 kommentarer:

Kine sa...

Kjære Heidi...

Gråter i mitt stille sinn med deg.. For noen vanskelige dager dere må gå gjennom nå. Så mange minner..
Vit at jeg tenker på kjempen din hve eneste dag, og han betyr så uendelig mye for meg, akkurat som Mamman hans gjør for meg..

Hvordan har du det Heidi?
Tenker på deg og hva du har med å gjøre..

Klemmer fra Kine

zatana sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
zatana sa...

Kjære Heidi.

La inn et innlegg tidligere men det ble så dumt..er så mye man gjerne tenker man skal skrive men når det kommer på papiret virker det bare dumt.

Prøver igjen...
Tiden fremover kan nok komme til og føles uoverkommelig,men jeg har fulgt Bloggen din lenge og er det noen som klarer seg til tross for mye motgang må det være deg.

Jeg kjenner deg ikke,men beundrer deg alikevel..motet ditt,opptimismen og sist men ikke minst troen din.

Føler sånn med deg og familien din.
Klart di 2 nydelige jentene savner sin lillebror..hjertet mitt gråter for dere.

Var inne på you tube,der så jeg en fin hyllest til ære for minstemann!

Dette ble nok like dumt skrevet men du får ta det som det er..

Klem Monica

Anonym sa...

kjære Heidi.

Fant dette diktet på nettet idag, og syns det var så fint.
jeg tenker masse på dere, og dere er alltid i mine bønner.

varme klemmer


Du som gråter over meg
Jeg er jo her
selv om du ikke kan se meg
Kjenn min pust mot din nakke
kjenn at jeg stryker ditt kinn

Jeg skulle gjøre alt for få trøste deg
og fortelle deg at jeg har det bra
Hver gang du tenker på meg, lever jeg
i ditt sinn
i rommet
i naturens skjønhet
blant mektige fjell og brusende hav
på denne vakre klode

Jeg er overalt
Jeg er i deg
Når ditt hjerte blør
husk alle ganger jeg fikk deg til å le

Du var tryggheten jeg bygde mitt liv på
Vi rommer alle mange verdener som denne
med deres rikedom, skjønnhet, lys og mørke
Selv om jeg er borte
vokser min kjærlighet til deg som skal fortsette livets dans

Alle minnene etter meg skal du gjemme i ditt hjerte
for å lindre din sorg
Jeg skal alltid finnes hos deg
selv om du ikke kan se meg.

Hold ut resten av den ensomme reisen,
livet er jo så kort
Ved din reises ende skal jeg vente så lenge
og blåse din smerte bort.